Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha kiveszi a gyertyát, akkor a szikrát lekell adni valahol a motornak, és ez a hely a trafó lesz...Ami nem díjazza ezt a mutatványt. bazz.
ezekkel kezdtem,mind a 4 üzemelt! nekem itt ki is merült a tudásom
Először is, ki kellene deríteni melyik hengerek nem mennek. Lehűlt a motor, meg a kipufogó könyökök, beindítod, és megnézed melyik nem melegszik úgy ahogy a többi.
Ez nem wartburg bazz, h egy mosástól trafót kell cserélni.
Az igaz, h a gyertyákat ellenőrizhetné.
De sztem ezt megcsinálja és menni fog neki.
De ha már ezt tanácsolod, akkor legalább mondanád neki, hogy a gyertyákat rakja bele a pipába, és testelje le őket ha indítózik...mert a következő lépés az új trafók beszerzése lesz... Meg amúgy is, ha kevés a benzin alapjáraton, akkor fordulaton nem lesz kevés?
Tele nyomtam reggel,de azóta se semmi lehet ez a gyertyás dolog lesz télleg!akkoris aggaszt
Hi,
Lehet a benzintől, h túl kevés van benne. Ilyenkor elő szokott fordulni, ha túl sokat basztatod, h megszívja magát, és nem tudja már begyújtani. Gyertyákat ki, lepucol, hengert gyertya nélkül megjárat kicsit önindítóval(rongyot fogjál rá), gyertyák vissza. Benzint neki, aztán mehet is.
szevasztok!

egy apró gondom van a cb-men(cb 400) tegnap lemostam, és eltettema helyére, ma beindítottam olyan ahngja van mint egy V2-nek ami ebbőla szép soros4 hengerből elég szarúl hangzik,nos mi ázhatott el?vagy esetleg közre játszott az is hogy nagyon kevés benzin volt benne és már alapból tartalékkal tudtam csak elindulni,2-3 napja kevés benzin volt benne,1-esbe megyek vele hörög csak 30-40ig utána meg megy normálisan cska az a hang segítsen valaki ,köszönöm!
Sziasztok!

Problémám a következő: 2002-es Yamaha Neo's (50-es, Arrow kipufogó, 85-ös főfúvóka, RMS "sportlégszűrő" szivaccsal) Sokadik rúgásra illetve hosszas indítózás után indul csak el. Amikor beindul és megyek vele olyan mintha kevesellne de régebben ugyanilyen beállítással semmi gond nem volt vele (tű legfelül, levegő félre kihajtva). Levegőt biztosan kap de kipróbáltam a gyárival is. A karbit (Dellorto PHBN12) szétszedtem, elmostam, kifújtam. Új tűszelep, úszó, úszóház, tömítés, membránlapok, membránház. A gyertya vége benzines szóval kap üzemanyagot. Többféle gyertyával is próbáltam már, most NGK9-es van benne 0,3-0,4-0,5 hézaggal is néztem. Tanácstalan vagyok, nagyon elszeretném már adni de így nem akarom. Aki tud kérem segítsen, előre is köszönöm, mindenre nyitott vagyok!
Helló SOS-be kellene egy jó és megbízható szerelő Dunaújváros közelében aki nagy motorokkal foglalkozik dunaújvárosi szerelők nem érdekelnek! köszönöm!
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy neme tudtok egy olyan szerelőt aki foglalkozik régi motorokkal pl. jawa mustang lelőre is köszi
Rosszúl van beállítva a vezérlés. a szívó szelep korán nyit, és visszanyomja a benzint a karburátoron, aztán akipufogó szelep meg szintén korán nyit, ezért durrog a kipufogó.
Ez nagyon veszéllyes, mert akár fel is gyulladhatsz.
Próbáld meg ellenőrizni a csapágyhézagot a hajtókarban,
És ha az megfelelő kezdj el kutakodni a kuplunglamellák összehúzó dugattyújánál, lehetséges, hogy kikopott a zümmögőfedélhupphupp
Sziasztok . Szeretnék egy kis infót valakitől.
Van egy pitbike crossmotorom 125ccm -is 4ütemű és nemtudom mi lehet a baja, dől a karburátor túlfojócsövén a benzin alapjáraton és ha húzok egy kovér gázt akkor mégjobban . leszereltem a karburátort nincs e benne kosz de tiszta volt, az úszó is jól működik, de mért nem zárja el a benzint . Az hogy kiporgetés után lángokat dob, koze lehet a karburátor hibájához? SEGíTSETEK
Atesz
Ezt a GS fórumban is megkérdezhetted volna!
Ha gondolod elmondom az enyém milyen volt!
Sőőőt sokak csináltattak már egy emberrel!
Ha jól emlékszem Handó féle dob!
Nekem hirtelen kezdett nyúlni a láncom, amikor a brigéciollal mostam!
Jelenleg petróleummal tisztítom!
Kb 600.-/l!
Szar az akksi...
Ez a fajta biztos nem.. ezzel még hajat is moshatsz, annyira környezetbarát, vagyis szar.
A narancs kupakos a jó és nem marja meg a gumit, hacsak nem fél évig áztatod
Hello lenne egy kérdésem!
Van egy Rieju rr 50 em!Vettem hozzá egy sportlégszüröt és a gyáriba ment egy csö azzal a csövel mit tegyek?mi célja van neki?
Segitséget elöre is köszönöm!
Brigéciolt használok lánctisztító helyett, szétbaszom a láncot? Sok helyen olvastam már, h. azzal tisztítják.
Bár ha le van szépen mosva mosószeres vízzel, és jól kiszárad, mielőtt le van fújva láncsprayvel, sz.tem nem lehet probléma.
Mondjuk hallottam olyasmit h. megmarja O gyűrűket.
inkább kopott a feradol
Gyenge a kuplung rugója.
Ha a fesszabályzó jó, akkor lehet menetzárlatos a generátor, vagy akár egy tetkábel hiba is tud ilyet csinálni. De ha semmikép nem megy, Kőbányán rá tudok nézni, Gyömrői út 150...
Valahol lesz egy olyan pont, ahol rezgés hatására kontakt hiba lép fel.
Szia!
Töltés bajom van, megpróbálom röviden leírni, mert nem egyszerű a dolog.
Régi fesz.szabályzóval : terhelés nélkül és terheléssel (világítás) töltés alapjáraton van, fordulaton csökken.
Új fesz.szabályzóval: terhelés nélkül a töltés alapjáraton és fordulaton is OK, terheléssel (világítás) alapjáraton Ok, fordulaton semmi.
A 3 fázis ki lett mérve, állítólag az jó, tehát elvileg nem ott van a bibi (bár már nem tudom mit gondoljak), de akkor hol? Na ez kellene valahogy kimérni, kideríteni?
Remélem érthető amit írtam. Ha van valami ötlet szívesen meghallgatom.
Mi a baj?