Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És persze gyors is legyen...
Aha.
És abban mi a logika, hiszen a száraz kuplungnak meg semmi köze sem az adalékhoz, sem az olajhoz.

Amúgy sem ajánl egy olajcég sem ilyen fosokat...
Sziasztok!Kawasaki er 5 höz kéne szerelő aki érti a dolgát és nem rabló./lehetőleg dél-pesten/
Szia!
A téma itt megtalálható:
http://www.mirekmotors.fw.hu

Üdv,
Mirek Motors motorszerviz
Az olajkuplung miatt nem biztos , hogy jó dolog a motor olaját adalékolni . De tedd bele, és ha beválik, akkor hajrá !
Üdv. Uraim! Kérdezném tőletek hogy mit csináltok tavaszi beüzemeléskor, vagy őszi elrakáskor.
Köszönöm a válaszokat
Hello!
Ha át akarod nézetni a motorodat a szezon előtt ide viheted:
vargesmotor.hu
Gyors, megbízható, pénztárcakímélő...
Helo!
Tudnál nekem egy Pécsi szerelőt mondani? köszi
Kellene nekem egy szerelő Szekszárd környéke, vagy Pécs, Baja környékéről!
Fontos lenne.
Köszi
Sziasztok! Honda xl 600 Rm-em van 89-es évjárat.
a napokban vettem egy flakon adalékot amit a motorolajhoz kell tölteni és elvileg növeli az olaj viszkozitását meg az olajfogyasztást is csökkenti stb... Ám a flakonra az van írva hogy nedves kuplunghoz lehet csak használni! Bár nekem sokan mondták hogy simán beletőlthetem azért aki használt már ilyet, vagy hallott róla légyszi írja meg mi a tapasztalata, vagy egyáltalán lehet-e tölteni az Xl-be ilyen adalékot...Válaszotok előre is köszi!
szerintem a blokk nem károsodik ha áll
esetleg a teleszkópok mer azokbol elfojhat az olaj de olcsón javítható
karburátort kell kitisztítani meg a tankba uj benzint
még a gumikat kellene cserélni ha már régiek
nekem is van derbim csak az enyém fenix
ugyan az a teknológia mind a 2 motor
nyáron enyém is befullad ha bemelegszik aztán ojankor szivatót szoktam ráhuzni és utánna megint jól megy egy darabig
már álítottam mindent a karbin de sehogy nem lett jobb
enyém csak nyáron csinálta
Sziasztok!

Lehet nagy hülyeséget fogok kérdezni de sajnos nem értek hozzá...
A kérdés az lenne hogy van egy sportmotor ami eladó és 2003-as évjáratú de 2007-ben hozták elsőnek forgalomba! Na most ez elvileg csak jó de nincs-e esetleg valami hátulütője (blokkban, teleszkópoknál, olaj) hogy addig állt a motor?

Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!

Üdv:
Bodó!
Akkor kezdd annak cseréjével, a Derbi topikban ha jól rémlik van egy Celldömölki illető, anno én tőle vettem alkatrészt a motorhoz, nem is volt drága.
Köszi, megpróbálom ha meg lesz a lehúzóm.
ezt a motort így kaptam , simson karburátor van rajta, de próbáltam Pukk-éval is és mindkettővel így csinált.
Útmutatót lehet neki adni, hol olvashat utána Nem kell gépészetet végezni egy kerékcseréhez, elég azt megtanulni, de azt rendesen.
A segédmunkás sem tudja hogy készül a csákány, elég ha tud vele dolgozni
Egyenként cseréld a komponenseket, tudd mi a baj.
&rash! Felvetett a Lecsó a múltkor egy érdekes problémát. Ha én elmondom neki , hogy mit hogyan csináljon lesz belőle egy baleset,és a szar kerék miatt,tolószékbe kerül a delikvens. Majd kitalálja , ki mondta neki mit csináljon és még én leszek a hibás , és fizethetek,élete végéig, mert ő valamit elqrt. Tudás szakma, gyakorlat, hiánya miatt.
Ez olybá tűnik, mintha nem lenne megfelelő az úszószint Elfogy az üzemanyag, olyannak tűnik? Mindig ilyen volt,vagy csak úgy ilyen lett, előtte ment rendesen?
köszi a segítséget van egy másik komplett gyujtásom,csak egy lendkerék lehúzót kell csináltatnom mert a simsoné nem jó hozzá.
Akkor keresd, melyik elem a hibás a rendszerben.Először leladó-gyújtótekercs csere. De jobb lenne , ha szerelőhöz vinnéd.
sokat nem kap mert teljes gáznál úgy csinál mintha elfogyna az üzemanyag,vissza kell engedni a gázt egy kicsit hogy menjen. csak fokozatosan lehet húzni nem hirtelen.és melegen nincs szikra.
na akkor rosszul, mert ilyen extrém helyzetben felcsúszik a hasüregbe,illetve abba az irányba....
Nézd a többit. Van -e szikra, kellően erős mikor meleg. Mert lehet, olyan sokat kap, nem tudja elrobbantani.