sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet csinálni 17 collos felnit? 19 collos felninek az agya kell bele? meg gondoltam veszek egy 17-es hátsó kereket. és így összedobom, hogy belerakom abba a 19-es felninek az agyát. de a küllő méretek nem lesznek jók, tudom. vagy hogyan szokták ezt csinálni?
köszönöm a segítséget
nem mondanám hogy bejelentkezéssel menne,hanem felhivsz vagy üzensz a telefonomra vagy az attis850502@gmail.com-ra és megdumáljuk hogy miröl lenne szó és egyebek.
és akkor annak fügvényében is tudom megmondani hogy mikor tudom megcsinálni és hogy mennyi idöt vesz igénybe.
üdv Attila
Szia!
nc23 jól írja, még annyit hozzátennék, hogy az automata szivatós robogók nem szeretik, ha gázt húzol neki indítózáskor! Elszegényedik tőle a keverék...
Üdv, http://www.mirekmotors.fw.hu
Nézz szikrát első körben , plusz karbitisztítás, ha nem állítottad el a gyújtást és a benzin levegő arányt,akkor indulnia kell!
Ha még ezek után se, esetleg érdemes megnézni a főtengelyszimeringeket
hello van egy yamaga jog-om és tavaszal megált azota nem tudtam velle foglalkozni de most elkesztem szerelni és nem tudom mért nem indul be karbit ki tisztitotam raktam bele fris benzin de még mindig nem indul léci segicsetek
sziasztok.
györben és környékén szivesen várok motort javitatni,tuningoltatni ,beálitattni vagy csak átnézetni kiváno motoros társakat.
szerelö vagyok,.joval az erre megszokott orabérek alatt,olcson
tel:0620/5035-996
A "Mindezekből a tanulság az, hogy..." rész előttit fejből, az azutáni részt meg anno, a 2001-es időből megmaradt Sztár Sport egyik lapján olvastam, amikor Muhammad Ali beszélt a pályafutásáról. De ha valaki szeretné a neten megtalálni, akkor itt megtalálja a harmadik bekezdésben!
bármilyen forgácsolási munka elvégezhető egy féktárcsán is, de én azt csak addig javasolnám, amíg a tárcsa vastagsága, megmunkálás után is a minimumérték felett marad. az általad leírt esetben én már nagyon valószínűnek tartom, hogy korrekciózás után a tárcsa vastagsága a limit alá fog esni. a minimális érték a tárcsába be van ütve. én eddig még nem találkoztam olyan vizsgabiztossal aki ezt vizsgán ellenőrizte volna. azzal a motorosnak is tisztában kellene lenni, hogy mekkora baj származhat abból ha a féktárcsa vastagsága a limit alá megy.
nem tudom mennyit spórolnál azzal, ha a csere helyett a "javítás" mellett döntenél, de én biztos nem vállalnám be. a megmunkáláshoz is pontos méretezés, számolás és precíz szerszámgép+kezelő kell, ami nem olyan olcsó dolog. bontókban vagy a neten lehet találni megfizethető féktárcsákat.
ez lenne az én véleményem(motorkerékpár-szerelő, gépésztechnikus-CNC programozó).
köszönöm a segítséget