Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen koszi szepen h segitettel , ahogy leirtad kivan hegyesedve es megdolve egyik iranyba, , ez nagy baj mivel nem kapok hozza fogaskerekeket. Ha tudna ebben segiteni valaki akor megkoszonnem
a lánckerekeken található fogazat profiljának milyenségéből állapítható meg hogy élet képes-e még az a lánckerék, vagy kukára van ítélve. Pontosabban, ha elkezd kihegyesedni, kiélesedni, vagy "valamelyik irányba dőlni" a fog, vagy cápafog-ra kezd hasonlítani akkor az már erősen cserés.

De ha láncot cserélsz, kárnak is vizslatod a lánckereket. minden esetben lánc mellett, a két kereket is kell cserélni, mert minden esetben össze fognak kopni a régi szett alkatrészei, ha ebből a szettből egyet újra, "nyers"-re cserélsz, akkor az is próbál hozzá kopni a már összekopott alkatrészekhez, ami azt fogja eredményezni hogy rohamosan csökkenni fog az élettartama az adott alkatrésznek. Remélem segítettem.
Szeva
nem csak lancot hanem fogaskerekeket is kellene cserelni aszem, lancot tudnek venni, de az uj lancot kar lenne elcseszni ha rossz a fogaskerek nem? egyebkent mit nezzek a fogaskerekeken, mibol allapithato meg h jok e meg?
Tehát láncot keresel a motorodhoz, amelyik megfelelne,ha más motoré is? Megnézed hány lóerős a motor, és milyen hosszú lánc kell hozzá. Majd ezt veszed meg ami tudja a teljesítményt. És hány szemből áll a lánc ! (hossz).
Sziasztok. Lenne egy olyan problemam h a mocimon lanc-szettet kellene csereljek, a moci egy Cagiva Canyon 500, de nalunkfele nem lehet meg rendelni se hozza, ha valaki megtudna mondani h talale hozza mas motore azt megkoszonnem.
Barátomé is ezt produkálta, vett bele 5000-ré új karburátort, azóta mint újkorában.
megszakítóhézag Vagy ezek után kipuff le beindul.Ha nem ,akkor gyufa,meg egy deci benzin,ha tényleg minden új és jó is.
Kapott 2 új szimeringet, karbi tiszta,fúvókák tiszta.az alaplap újszerű,most kapott új kondit bele,a lendkerék is újszerű,a tűvel semmi gond nincs,és a szivató alján a gumi is a helyén van,nem tapad le,semmi ilyesmi.
Így valami tipp?
Hát,olyana.Van,hogy a szívató gumidugója beledagad a porlasztóba,lehet szimmeringes is,lehet tű is,lehet kosz is,szétszed átnéz minden. Nyúljál mindenhova,távszerelde így nem megy.
Sziasztok!Az a problémám az S51N-esemmel,hogy beindul,alapjáraton elpöfög,de ha gázt húzok neki,akkor meghorkol,de felpörög,de nem pörög ki teljesen.Terhelésen pedig 1-esben van mikor majdnem kipörög,de mikor felteszem 2-ba,akkor megfullad.De van,mikor ezt megcsinálja üresben is.A gyertya az száraz,de kormos.KÉRLEK TITEKET,VALAMI SZÓBELI SEGÍTSÉG JÓL JÖNNE!Előre is köszi!
Ezt így megállapítani távolról nem lehet, keress egy hozzáértő havert, és nézzétek át. Mert bármi lehet.
Sziasztok!

Tud valaki javasolni egy jó szerelőt Szigetszentmiklós, Dunaharaszti, Alsónémedi, Taksony, Délpest környékén japán motorhoz, aki esetleg még a vásárlásban is segítene és megfizethető?

Köszönöm előre is.
Jah, nem néz ki nagyon ratyi állapotúnak. Most a kérdés, h kapott-e 1kereket meg ilyesmit, mert akkor lehet a blokkban komolyabb probléma is...
háát figyelj,képek alapján nemigen,de akkor is rizikos..
http://kepesmotor.hu/honda-str...
Hát ha nagyon le van élve akkor inkább ne cseréld el, mert az alkatrész árak hozzá elég komolyak, és nem nagyon van bontva hozzá semmi...
Sziasztok!

Please help me!
Már jelentkeztem egyszer most azt szeretném megkérdezni, hogy a képen látható mocit vettem és az a baja, hogy néha nem indul be csak köhög... ilyenkor a ponyva alól amikor kiszedem akkor enyhe benzin gőzt is érzek.. szerintetek az önindító rossz vagy elpárolog valahol a benzin valami rosszul csatlakozik? mit csináljak?
Köszi!
130e ft (H.B megye) Váci vagyok :) streetfighter van megcsinálva.
A fene sem tudja. Én is tuti jól megrágnám a dolgot. Amúgy az emberke árban kb mennyire tartja?
Igen igen én is elég erősen gondolkozok rajta,csak azért nekem sincs most úgy lovém:( a 100k ft megcsináltatásokhoz.
meg nem is tudom hogy ha nemtudnám megcsinálni vagy valami komlyabb baja van,hogy alkatrészileg lenne e rá kereslet..
Én azt elcserélném, aztán majd kiderül, h mi a hibája.
hali!
Háát cserélném van egy Aprilia Sr 70/50 robogóm és azt cserélném el a kis hondára.. csak bizonytalan a dolog...
az ilyen relatív sokat álló motornál a szelepszárszimeringek szokták feladni a harcot.. és azért szokott lenni a füst.
Ha csak ennyi baja van (ha tényleg ez a baja) akkor azt sztem egy közepes árfekvésű szerelőnél 50kHuf körül megúszod
Lehet az, h a szelepek nem zárnak jól, lehet gyújtásgond, lehet a tanknál a probléma, vagy a karbiknál. Igazából sokminden okozhat ilyen hibát.
Hát az attól függ hova/kihez viszed. Lehet a 3000 forinttól a több százezerig. Most akarsz ilyet venni?
Sziasztok!
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?

Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!
A szelephézagot azért ellenörizd le 0.04 nek kell leni szivó-kipufogó oldalon egyformán.