Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Új motoros vagyok, elég kezdő.
Kellene egy szervizes (VII-XIV.ker), hogy átnézze a motoromat: Yamaha Jog NextZone elvileg 99-es.
A gáz alapból, hogy ma tapasztaltam, 78km/4liter és leállt.
Szia! Kérdezd meg az idős barátom: Neuser Lajost!
Szadán van berendezkedve. Ebben nőtt fel, ebben van rutinja.
Gyorsasági speciál gépeket csinált
Az oldalon alább van tel.száma
Még hozzáfűzném, hogy én rendeltem az alkatrészeket a Yakomoto kft-től, el is küldték ennek a patkánynak, csak valami másba tette bele. Azt azért a pozitívumként írnám, hogy működőképes a motor, csakhogy a teljesítményt közel nem adja le. Amúgy egy felfuratás, (vasperselyes) új dugó, és egy teleszkóp szimmeringezés (persze csak az egyik szárban cserélt olajat mint kiderült) került nekem ennyibe.
180 ezrem bánta, hogy hozzá vittem a motort, a japánból megrendelt alkatrészek helyett valami noname szart tett bele, és kissebb lett a köbcenti is, mert két perselyt beletett!

Messziről kerüljétek el.....
http://iwiw.hu/pages/user/user...



Sziasztok! segitsetek egy kicsit. Van egy Honda nsr-f és valami miatt elenkezö irányba forok a vizpumpa, ez mitöl lehet?
Sziasztok!
A szakmám kárpitos, és én a motor űlések áthúzásával tudok hozzájárulni a motorosok életéhez.
Ha szakadt a kárpit, vagy málik a szivacs, vagy csak extrém kárpitot szeretnél keress fel és megeggyezünk. A műhelyem Délpesten van.
Tel: 70/269-1028
lenart.daniel@citromail.hu
Üdv: Dogey

Sziasztok!

Mór környékén keresek egy jó szerelőt! Ami szóbajöhet , Székesfehérvár, Tatabánya útvonalon! Valszeg karbit kellene beállítani! Én már tököltem vele és belefáradtam, kéne valaki aki ezt nagyon vágja! Elvileg Tbányán van egy öreg karbi szaki, ha valaki az ő elérhetőségét tudja, írja meg legyen szíves! Thx
Köszönöm szépen megnézem elvileg van benne valami okosság
magas nyomásu levegőt bevezetni a cső egyik végén, a másik végét lezárni. Ráadni a nyomást, és a horpadást elkezded melegíteni. elméletileg ki kéne jönnie kérdezz meg egy kasztnist az eljárásról, pontosabb legyen
Sziasztok tudnátok segíteni nekem van egy négyütemű motorom leömlő cső részén van egy körömnyi horpadás.ezt milyen uton modon lehetne kiszedni. már próbáltam belerakni vizet és lefagyasztani de nem nyomta ki. melegítettem és hirtelen hűtöttem de nem. mit lehetne még. segítsen valaki
Dunakeszi szoba johet?Ha igen hivjatok.(adatlapomon van elerhetoseg)
Jah leginkább a szervízszolgáltatásra gondolok.
Hello!
Tunátok nekem tapasztalatokat mondani a debreceni hondával kapcsolatban?
Előre is köszi
Hali!ÚJ vagyok itt ,a segítségeteket szeretném kérni, Suzuki AN 125
típusú motorja van a barátomnak , és nem akar beindulni, szikra nincs, kicseréltük a trafót, és továbbra se történik semmi.
Mi lehet a baj? Nincs egy jó ismerősötök a témában , esetleg egy szerelő Vecsésen ,vagy a közelben? Üdv:Barbie és előre köszi a válaszokat!
Biztos van aki jobban ért hozzá,de próbálkozom
Üdv:Mert ön olyan személy aki ért ehez a dologhoz?
Mond,csak nem a képeiden lévő kihívást kell ajnározni
Egyszer meglátogatom....biztos nem emlékszik rám, de nagy arc volt anno....
Szia! Neuser Lajos 06 30 940 6073.
Az Aprilliánál volt szervizvezető, 2T a kedvence. Szadán található, régi motoros. Nézz rá a neten.
sziasztok.aprilia rs 50 szerelésben ki van otthon?sos lenne egy komoly kérdés....
Árpád ! Mérd meg a gyújtókábel ellenállását, a pipával együtt , hengerenként, és írd le. Adatlapodat töltsd ki
Köszi Leslie! Szóval két garnitúra porlasztó van. Mindkettő ugyanazt a hibaokot produkálja. Régebben túlfolytak a karbik, de tüszelepcsere után rendben ment ugy 100 km-en keresztül. Hazaérve gép a garázsba, köv. elővétel után nem indult a jobb henger. Gyertya ki, csere, de utánna is csak a fent leírtak szerint megy. Karbisor le /ami agyhalál, mert szinte minden le, ki, mire hozzáférsz/ másik karbisor fel és ugyanaz. Na ekkor kináltam meg neki a tüzet, hogy ez lesz az igazi megoldás. Szóval kiakasztott, és azóta letámasztva egy sötét helyen, ne is lássam. Ennyi, közben a müszaki is lejárt, igy tényleg van egy kiállítási darabom. Igaz úgy vettem, hogy abszolut nem tudtuk elindítani, tehát azért valamennyire feltámadt.
(ugye érthető, hogy a légszűrő azért szerepel a levegő helyett első helyen, mivel hibaforrás csak ez lehet, ha eldugul, ugyanígy, ha a tank nem üres, de a benzin nem jut el a hengerig, se a benzin, hanem az ellátó berendezés a ludas )
Kell ugye:
1. gyújtás
2. megfelelő arányú (hasznosan elégethető, munkaképes) üzemanyag-levegő keverék
mely áll:
a, légszűrőből (levegő)
b, karburátorból (benzin, itt keveredik a levegővel)
3. kompresszió
Azt mondod, mind van. Ugyanakkor a jelenség valamelyik hiányára utal alacsony fordulaton. Valószínűleg nem az elektromos rendszer lesz kevés az alacsony fordulati gyújtás áramszükségletéhez, de ugye a többi biztosíték kivételével kizárhatók az esetlegesen zárlatos fogyasztók. A levegő megint nem hiányozhat jobban ott, ahol kevesebb kell belőle, ha mikor sok kell, van elegendő. Az én logikám szerint marad a karburátor, többek között azért, mert a különféle fordulatokon (gázállás és terhelés) más-más járataié a fő ill. a mellékszerep, tehát kis főfúvókával kényelmesen forgott 7500-ig, nagyobbal meg 10000-ig a 750-esem (de nem tovább), miközben magasabb fordulatra csak az eredeti nagyokkal volt képes. Ennek a fordítottja is lehet, amikor a "főnyomócső" rendben, de a "szivárgó" el van dugulva, stb. Ekkor az érintett henger egész addig nem kap elégethető arányú keveréket, amíg a keltett szívóhatás által bevonásra nem kerül a porlasztó közép v. felső tartományhoz való járata is.
Ez persze csak tipp, én mindenképp erre indulnék.
Köszi a választ. A gyújtókábelt, és az összes szüksége kábelt kimértem mind jó. Esetleg honnan lehet szerezni ilyen alkatrészeket?Már csak a trafó, a gyújtásvezérlő doboz, vagy a jeladó lehet a szar. Ezeket hogy lehet ki mérni? Van műszer, csak cserealkatrész nincs.