Nekem igazabol 2 es 3ezer kozott csorog, ha tartom a fordulatot vagy ha kicsit visszaengedem a gazt. Igazabol nekem fogalmam sincs rola, nem ertek hozza. Ezert is kene egy jo szerelo, aki nem akar lehuzni es normalisan megcsinalja.
Nem jól tudod...
Láncfeszítőt cserélj ha olyan 4000 fordulatnál szólal meg mert akkor tuti az. Nekem is volt CBR 600-am.
Mondjuk ha sok pénzed van cserélhetsz 30 ezrenként láncot,de sztem jobban megéri ha csak feszítőt...
Mert csorog. Ahogy tudom ezeken a motorokon (Honda CBR600) fix feszito van, es ahogy a lanc nyulik szepen elfarad. Az okosok azt mondjak, hogy 15-30 eKm utan csere (attol fugg mennyire csorog). Szoval szivem szerint en nem cserelnek, de hat ugy tunik muszaj lesz mert csorog.
Nem akarok bele vaúú. de sztem nem fognak találni semmit!
Már csak azért sem,mert akkor nem tudnának Téged lehúzni...
Az meg hogy fordítva nézte az ábrát.... Kritikán aluli...
Máskor ne vidd oda!
Bevíttem ma a mocit 12.000-es szervízre (Suzuki M800 Intruder), meg mondtam, hogy keressék meg az általad is említett fura zaj eredetét is. Reggel a srác meghalgatta (alapjáraton) és azt mondta, hogy most úgyis kell szelephézagot állítani, s azzal el fog múlni. Elkezdték lecserélni az olajat, gyertyát kicserélték. Aztán vártuk, hogy lehülljön a blokk. Dél körül elkezdték a szelepeket beállítani, 2 óra múlva kész is volt! Motor beindít. Tényleg nem hallottam azt a fura hangot már, de csak azért, mert olyan csattogó hangja lett szegénynek, hogy minden más hangot elnyomott! A szerelő arcára is kiült a döbbenet és gyorsan leállította.
Később kiderült, hogy az ábrát fejjel lefelé nézte (!) és a főtengelyt pont ellentétes helyre állította be. Újabb szelephézagállítás következett. (Nagyjából vissza lett állítva oda, ahol először volt. Motor indít, csattogás megszünt, de az általunk hallott hang továbbra is megmaradt. Csak az a baj, hogy szerintük viszont eltünt!
Most ott maradt, azt mondták megkeresik a zaj forrását és ha találnak valamit ők fizetik az órákat, ha nem, akkor én!
1 Jo szerelő: Dobos Zoltán II.kerület Noémi utca 36 Tel.: 061/3970625
Hvíd fel régóta a szakmában van és sok komolyan megfordult már nála(R1,R6 csamó új enduro stb....)
Sziasztok, aki tud pest környékén egy megbízható és nem horror árakon dolgozó motorszerelőt, aki még ért is a 250es banditokhoz, akkor írjon nekem. előre is köszönöm
Segítsetek lécci, rengeteget érdeklődtem, de nem találok választ. A problémám a következő: kell egy jó szerelő. Aki nem jön zavarba egy 26 éves japán motortól, nem hazudozik arról, hogy mit javított/nem javított meg, és akkora lesz kész amikor mondja. A feladat a blokk széthúzása, szelepek, meg a mechanika rendbetétele.
A Sárkány fivérekkel nem volt felhőtlen a viszonyom.
Üdv!
Érdekes problémám adódott...van egy 94' es Suzuki Bandit 250 em és jöttem 120 as tempóval mire hirtelen a fordulat leesett 0 ra...gázt visszaengedve ujra visszajött...utána mégegyszer előjött....mivan ilyenkor? lehetséges hogy beázott valami?
Üdv,
olaj, olajszűrő, légszűrő cseréhez keresek megbízható és jó áron dolgozó szerelőt Budapesten.
(Suzuki GS 500)
válasz mehet ide is, vagy ami még jobb, a mrchef@freemail.hu címre.
Köszi!
Sziasztok.Nekem van egy 150ccm quadom de valamiért sajna nem indul kicseréltem az akkumlátort de így is csak kerreg ha valaki tudna segíteni megköszönöm üdv
Sziasztok!
Gödöllő és vonzáskörzetében (Veres,Szada,Mogyoród....) keresek egy árakban nem túl elszállt szerelöt.
Rs hez.
Nem kell számla jeligére!
valamint Rs,Ducati, Scarabeo bontott indexet keresek.
Köszi!
A feszitőt cseréld! Olcsobb mulattság
Láncfeszítőt cserélj ha olyan 4000 fordulatnál szólal meg mert akkor tuti az. Nekem is volt CBR 600-am.
Mondjuk ha sok pénzed van cserélhetsz 30 ezrenként láncot,de sztem jobban megéri ha csak feszítőt...
Nem akarok bele vaúú. de sztem nem fognak találni semmit!
Már csak azért sem,mert akkor nem tudnának Téged lehúzni...
Az meg hogy fordítva nézte az ábrát.... Kritikán aluli...
Máskor ne vidd oda!
Kawához keresek szerelőt, karbiszinkront kellene megcsinálni, zx9r.
Köszi
Jimy
Később kiderült, hogy az ábrát fejjel lefelé nézte (!) és a főtengelyt pont ellentétes helyre állította be. Újabb szelephézagállítás következett. (Nagyjából vissza lett állítva oda, ahol először volt. Motor indít, csattogás megszünt, de az általunk hallott hang továbbra is megmaradt. Csak az a baj, hogy szerintük viszont eltünt!
Most ott maradt, azt mondták megkeresik a zaj forrását és ha találnak valamit ők fizetik az órákat, ha nem, akkor én!
Vélemény? Tapasztalat?
Hvíd fel régóta a szakmában van és sok komolyan megfordult már nála(R1,R6 csamó új enduro stb....)
Jo, megbizhato szerelot keresek, lehetoleg budapesten. A 2003-as Honda CBR 600 F4i-m 30.000 szervizet szeretnem megcsinaltani (valoszinuleg lesz vezermulanc csere is).
B.
Érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
Segítsetek lécci, rengeteget érdeklődtem, de nem találok választ. A problémám a következő: kell egy jó szerelő. Aki nem jön zavarba egy 26 éves japán motortól, nem hazudozik arról, hogy mit javított/nem javított meg, és akkora lesz kész amikor mondja. A feladat a blokk széthúzása, szelepek, meg a mechanika rendbetétele.
A Sárkány fivérekkel nem volt felhőtlen a viszonyom.
magánban írnál nekem, hogy ki az, akit te ajánlasz? (később jól jöhet)
Érdekes problémám adódott...van egy 94' es Suzuki Bandit 250 em és jöttem 120 as tempóval mire hirtelen a fordulat leesett 0 ra...gázt visszaengedve ujra visszajött...utána mégegyszer előjött....mivan ilyenkor? lehetséges hogy beázott valami?
DR 660 S-hez keresek teljes kábelköteget ill.egy szerelőt aki segitene ill.átvezetékelné vagy készítene egyett !
köszi előre is !
olaj, olajszűrő, légszűrő cseréhez keresek megbízható és jó áron dolgozó szerelőt Budapesten.
(Suzuki GS 500)
válasz mehet ide is, vagy ami még jobb, a mrchef@freemail.hu címre.
Köszi!
Gödöllő és vonzáskörzetében (Veres,Szada,Mogyoród....) keresek egy árakban nem túl elszállt szerelöt.
Rs hez.
Nem kell számla jeligére!
valamint Rs,Ducati, Scarabeo bontott indexet keresek.
Köszi!