Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te most csipkelődesz?
Sürgősen szükségem lenne egy megoldásra, lábtartó ügyben. Remélem tudtok segíteni! Előre is köszi!
Egyébként motorszerelő vagy?

Ehh, kár, hogy az Alsónémedin található Suzuki Ullmanból kirúgták a motorszerelőt... Az egycsapásra megoldaná a problémámat... Frecska Jánosnak hívják az illetőt, nemtudja valaki, hogy per pillanat hol dolgozik?
Dugulás.
A tankból a csapnál kezdődően, (ha van) benzinszűrő, tűszelep, karburátor.....
Át kell nézni, kitisztítani!
Valahol kicsi az átfolyása a benzinnek, ha vártok/vártatok meg tudott telleni az úszóház és akkor ment egy darabig, míg újra ki nem fogyott, de valamiért nem volt utánpótlás.
Sziasztok sürgősen szükségem lenne Tolna megye északi részén vagy minnél közelebb egy hozzáértő FELNIS szakira aki helyre tud állitai kisé eldefomálodott, 8-assal gazdagodott küllös felnit! én senkit nem találtam Dunaföldváron és Pakson sem!
Sziasztok! Mi lehet a baj? Kérlek segítsetek valami tanáccsal! VAn egy Suzuki Gsf 250es Banditám..Minden pik-pak rajta..ill benne legalább is ezt gondoltam! Ma haverokkal Pécsről lementünk mohácsra,minden a legnagyobb renben volt a motor dúrúzsolt úgy ahogy azt kell..Leértünk gond nélkül Mohácsra,megáltunk pihentünk egy picit aztán gó haza. Itt jöttek a gondok! ALig értünk ki Mohácsról a motor fordulat szám mérője elkezdett ugrálni, a motor pedig elkezdett úgy viselkedni mint ha nem lenne benzin..elfogy az erő és pak le áll..megprobálom újra inditani..beindul de csak egy két másodpercre és megint leáll..aztán megint megprobálom de akkor meg már olyan hangot ad mint ha nem lenne szikra. Benzín volt benne dögivel még mielött valaki kérdezni :) LEvettük a tankot kapott anyagot..megnéztük volt szikra is..szal passsz..Vártunk egy 15percet.addig jó szarrá áztunk. Oda léptünk szívató kuplung, indito és beindul ..hmm? Kicsit furcsán néztünk egymásra.. picit járattam minden okés(gondoltam) irány haza. Elindulunk kb. fél km-er után újból ugyan az mint az elöbb.. csak ebből már nem indult be! Sajnos! utánfutó mocit haza(ronda egy látvány nem kivánom senkinek) Haza érünk leveszük a motort. Kiprobáltam megint hogy beindul e..és csodák csodája beindult. de megint csak 1-2másodpercre és utána megint csak az öninditózás! Kérek valakit segítsen! Előre is köszi KRis
Pedig az a baj...
Szerelő rendelte a szíjat. Leolvasta a szétdurrantról az azonosítót.
Tán nem bele való a szíj...
ilyen az rsen is van alapjáraton lehet hallani nincs sztem semmi baja (de ez az én véleményem)
Sziasztok!
Bocsánat, hogy zavarlak benneteket, de van egy kis gondom. Van egy Yamaha BW\'s NG robogóm. Kábé 2 hete eldurrant az ékszíj, került bele egy Malossi kevlár. Azelőtt úgy ment a gép, hogy indulásnál csutkagááz, kicsit gurul, majd rámegy a nyomaték, húz negyvenig, akkor megtorpan. Ezt a torpanást a haverjaim turbólyuknak keresztelték el Aztán a turbólyuk után a motor mindenfajta nyomatékot rászabadít a hátsó kerékre (úgy kb 60km/h-tól). És 60tól erőteljesen felgyorsít 80-85-re. Csúcssebességrekord idáig 95 km/h volt. Generálozva volt a gép, most 55 ccm-is.
Na, kijött szervizből, a gyorsulás egyenletesebb lett, de nagyon nehezen indult be. Viszont nagyon nyomatékos lett a gép, a csúcssebessége \"sajnos\" csak 70 km/h lett, ha tovább húzom, mintha a tiltásban járna, nagyon szétforogja magát. Elvittem másik szerelőhöz, atomjaira szétszedte a hátulját, kiderült, hogy a Malossit beszerelő ürge nem pucolt ki semmit sem. Na, akkor ez a szerelő kipucolta. Könnyen indult, de a nyomaték, és a 70 km/h ugyanúgy megmaradt.
A kérdésem:
Szerintetek mit lehetne tenni, hogy újra 80 körül menjen a moci, még pedig úgy, hogy ne százszázalékos gázráfordítással? A kuplunggörgők asszem valami 7 grammosak voltak a turbólyukas időkben. Most nemtudom. Bár a görgőktől nemvárok megváltást...
Szóval, ha bárkinek van valamilyen ötlete, kérem segítsetek. Várom a megtisztelő válaszleveleteket, motorostársi üdvözlettel: Jozsó
Szinte minden motornak van olyan kis zörgése, aki kuplung behúzásra csökken, vagy megszűnik.

Meg kéne hallgatnom. 70-949-22-56
A váltóból elég csúnya hang jön ki, de ez el hallgat ha behúzom a kuplungot!
Fincsi kis gép, szivesen megnézem. Mi a baja?
Hali! Ha bármiféle motorszerelési gondod van hívjál-atok bizalommal! Minden gyártmány és tipus javítását vállalom. Kiegészítök, motul,repsol motorolajok forgalmazása. Budapesten vagyok elérhető, kérésre motortmentek. Mobil 06309543031 hívjatok bizalommal
Hali! Ha bármiféle motorszerelési gondod van hívjál-atok bizalommal! Minden gyártmány és tipus javítását vállalom. Kiegészítök, motul,repsol motorolajok forgalmazása. Budapesten vagyok elérhető, kérésre motortmentek. Mobil 06309543031 hívjatok bizalommal
Szevasz Stevn! A gilera MX1-hez: olvastam a problémádat..azt nem irtad hogy 5-6 km mi után? De gondolom elkezdett ciripelni vagy nagyobb hangja lenni..nos hát a sanda gyanúm egy gyújtás jeladó! (De leírhatnád pontosabban is a dolgokat)
Hello, kersek Budapesten vagy a közelében egy jó 2 ütemű motorszerelőt, konkrétan egy rgv 250-est kell megszerelni!
Csövi Albertirsa Cegléd Monor Pilis térségéböl ah valakinek van valami gondja motorszerelési problémája nyugodtan fordulhat hozzám. e-mailen keresztül only: hitman027@freemail.hu
Szegeden ki ért első teleszkóp szimering cseréjéhez?(én nem boldogulok vele)
Yamaha dt 50
S.O.S.
Segitséget kérek! DR-Z 400 ban hirtelen kezdet intenzivan, nyomasssal fojni olaj a kislanckerék tengely szimeringéböl.
Szimering csere nem segitett. Motorban 30 000km, idaig semmi baja nem volt.
Mi lehet a hiba? Sürgösen kérek tanacsot. Köszi
Várpalota környékén tudok
nem tud valaki egy motor szerelőt?
sziasztók!
Segítséget szeretnék kérni 1 gilera mx 1 es tipusú sport mocihoz!valamiért nem ad szikrát,nem pörgött fel és kb 5 -6 km után megállt!ha tudtok segítsetek!köszi
Egyik napról a másikra lett rossz! Tavaly ősszel, télen pihent, aztán most csináltam meg. A légszűrőm kortom fekete volt, lehet hogy a karbimmal van a gond? Ki kell pucolni?