A Rotax 123 -ban tuti, hogy lehet cserélni mindkét főtengelyszimmeringet kívülről! ÉS mivel a 122 alig különbözik tőle, valószínűleg abban is... Ezért ne szedesd szét a blokkot!
Injectoros Suzuki KatanaR robogómat szeretném átnézetni, esetleg sportproogram vagy egyéb tuning céljából.. Nem tudtok valami szerelőt vagy szervízt ahol foglalkoznak injectoros robogókkal?
igaziból én még nem cseréltem mivel így vettem a mocit és idáig relatíve semmi baja nem volt motorikusan ilyen szempontból szóval ment eléggé.. ezért most a dugócsere alkalmával kéne ezeket is kicserélni.. de mondom én a legjobban a jobb oldali szimeringtől parázok mert azon az oldalon van a váltó kismillió fogaskereke és ha az szétesik akkor nem tudom ki rakja össze
Üdv.
Az a fránya Rotax
Nem nagy meló ő... E-mail-t irj a lentebb emlitett cimre és ott mindent megtátgyalhatunk!
Egyépként a mühely Pest megyében van. De ha már blokkszéthuzásnál járunk hajtókart mikor cseréltél?
Csapágyak? Tügörgők?...
helló.. engem majd lehetséges hogy érdekelne a dolog mert most a télen lesz dugócserém.. .. viszont van egy másik problémám ami kicsit szopatósabb lenne.. a jobb oldali szimeringet kéne cserélni ami a lendkerék mögött van és azt csak "belülről" lehet ellentétben a váltó oldalival amit kívülről 2 perc alatt lehet cserélni.. szóval valszeg szétkell húzni a blokkot mert ott falsot szív úgyanis amikor behúzom a kuplungot akkor tartja a fordulatot pár másodpercig... hol vagytok elérgehtőek és milyen árban dolgoztok pl ennél a szimering cserélnél amikor szétkell húzni a blokkot?
Üdv. Mindenkinek!
2 ütemü motorok teljeskörü javítását vállaljuk FESTÉS, MÜANYAGOZÁS, /KRÓMOZÁS/, POLIROZÁS MOTORGENERÁL TUNINGOLÁS egyszóval minden ami egy motorhoz kell! Írj E-mail-t az rsrider@freemail.hu-ra és elküldjük a tel. számot! Ha érdekel tudok mutatni már elkészült és készülő félben lévő motorokat! Szakmai kérdésekre mailben válaszolunk 24órán belül!
Üdv. Stroke Service Hungary
van egy Benelli 491-es robogóm, és az vele a gondom, hogy amióta elő jött a hideg, azóta ha felgyorsulok egy 50-60 as tempóra, pl körforgalomnál lelassítok, elakarok indulni és nem akar felpörögni a motor :S:S
Aki tud valami tippet adni hogy lehet SIMSONT kicsit ill. sokkal erősebre tuningolni az legyen szives tippjét megírni a http://www.nagykozarmotortunin... vagy az e-mail-om ra :geryhund@citromail.hu
Előre is kössz...
ui.:de azért az oldalt nézzétek meg!
A kawaszatinál már probáltam de sajnos a tulaj eléggé elvan szálva. Állapott felmérést csinál holott nem kértem volna de ö köti az ebet a karóhoz. A karburátor javitást és szinkronizálást 3napig akkarja csinálni. nem értem,hogy miért ? 2óra alatt meglehetne csinálni annak aki ért hozzá . Az ára 20-30ezer forint lenne.
Én mondtam neki ,hogy nem akarok újat venni :-)))
Nem gyári kipufogó van rajta és nagyon sokat eszik . Régen raptor dobok voltak rajta és ahhoz állitották be a levegö benzin arányt. Úgy is sokat evett.De jól eltekergeték a karbimat. Most szereztem rá gyári Hayabusa dobokat és hozzá kéne hangolni a motort. Keihin karbi van rajta. Kétszer nem szeretnék beleesni ugyanabba a hibába. A fogyasztásom most 9-10 liter/100-on 90-120Km/ó sebesség mellett.
7literrel már meglennék elégedve. 260-nál majdnem folyamatosan -18 liter ,de ez érthető.
Meg egy chopper bőrtatyot!
A segitséget elöre is köszönöm!