Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vidd szerelőhöz. nem pörög? lángok? hm.. előgyujtás elállítódik? de mitől? volt az buherva?
Sziasztok!
Segítsetek nekem pls!
Van egy kawasaki klx 650es endurom. Nem adja le rendesen a teljesítményét magas fordulaton! Kicseréltem a gyertyát, és a légszűrőt. Karbihoz nem nyúltam.
Szóval hidegen mondjuk 2.ba felpörög rendesen, leadja a teljesítményt, már kezdtem örülni, aztán megállok, majd újra elindulok, 2.ba újra fel akarom pörgetni, és akkor ledadog, és ha rajta hagyom a gázt, akkor le is fullad, és fél méteres lángokat lő.
Kérlek titeket, aki ért a motorokhoz, adjon tanácsot hogy mit csináljak!
Előre is köszönöm! Gergő
Hát az attól függ mennyiért kapsz főtengelyt! 80-150000 HUF ! Ki mennyiért adja! + szerelés!
Ha tényleg főtengelyes!Ehhez azonban halllani és látni kell! Hozzáértőnek!
Köszönöm
vigyázzatok magatokra
Akkor megadom a számát:06709492256,ha nem veszi fel probáld töbször
Köszönöm Tesa,keresem,keresem,de nem tudom hol kell,hogy kell.......
Ok, kösz. Megjegyzem magamnak.
Lecsot ajánlanám itt forumtag,ha visszakeresel az adatlapján megtalálod a telcsiszámát
Legrosszabb esetben mi pénz alkatrész+munkadíjjal együtt helyrehozni?
Hú baszki, az csúnyán néz ki. Amúgy már 2000 km-t mentem vele az elmúlt 3 hétben, most kezdett el szarakodni, 150 km-rel ezelőtt.
Köszi, utánanézek ott
Ezt is köszörülték és maszek csapágy volt benne! 19 km-t bírt!
Azér mondtam hogy amikor sebességben ráengeded a kuplungot! Ha ekkor erősödik akkor csapágyas! Azt is el tudom képzelni hogy átvertek a motorral! Lehet hogy maszek csapágy van benne mert már köszörülték a főtengelyt! Sajnálom!
A vezérműláncnak csörgő hangja van vagy inkább fűrészelő!Nem feltétlenül zörög a hajtókar motorféknél!
De üresben egyáltalán nem kopog, szóval nincs ami erősödjön . Se behúzott kuplungnál, csak mikor nerakom sebességbe és elindulok vele emberesen úgy kopog, mint az állat, még a lábtartón is érzem, ahogy üt.
Kösz a tippet, remélem ez kiszűri a legrosszabb eshetőséget.
megnézem, amint visszakapom, de az is lehet, h csak a láncom hozza rán a frászt. Ha csapágyas, akkor ugye motorféknél is lehet hallani kopogást?
Attól hogy hajtókarcsapágyas ,még lehet szép hangja alapjáraton! Sőt ! Teljesítményvesztést sem érzel! Egyes sebbességi fokozatban elsőfék behúz és lassan kuplungot ráengedni! (mintha born out ot akarnál csinálni!) Ha ekkor hangosodik a kopogás akkor 99% hogy csapágyas!
yakomoto pécs pl. az új, valszeg van hozzá.
Sziasztok!

Én most fogok venni egy GSXR 250RR-t aminek annyi a hibája, hogy a lendkerékből kiestek a mágnesek. Szerintetek hol és mennyiért lehetne hozzá új lendekereket szerezni, vagy új mágneseket bele?

ui: bocsi hogy két helyre is beírtam ezt
Sziasztok! Remélem tud vki segíteni néhány tippel. A mocimat nemrég vettem, de már belecsavartam 2000 km-t. Nemrég kopogó/kalapáló hangot kezdtem hallani: sebességben, terheléskor. Üresben járatva, behúzott kuplungnál, motorféknél semmi. Nem volt időm megnézni az olajszintet, mert leadtam telószimering cserére, a szerelő meg csak 2 nap múlva fog ránézni. Füstölni nem füstöl, állat jó hangja van a blokknak, teljesítményt nem vesztett, nagyon brutálul tol. Valami ötlet, h mi lehet? Behalt a főtengely csapágy? (bár akkor gondolom erőtlenebb lenne) Vagy, ha rátöltök olajat, akkor elhalkul? Nem igazán értek hozzá, vki segítsen pls, mert hülyét kapok
én is ki vagyok készülve,nincs senkinek valami ötlete?
egy jo szerelő ismerős?
állítási hiba nem lehet? azt gondolom ellenőrizted.. idegbajt kapnék ha az ennyi idős gépem nem lenne kerek..
nem nem,alapjárat normális,nem adok gázt,semmi ilyesmi.......
az is lehet hogy nem emel ki eléggé... meg ha magas az alapjárat, vagy már akkor adsz kis gázt mikor lenyomod a váltókart..