Sziasztok!
Segítsetek nekem pls!
Van egy kawasaki klx 650es endurom. Nem adja le rendesen a teljesítményét magas fordulaton! Kicseréltem a gyertyát, és a légszűrőt. Karbihoz nem nyúltam.
Szóval hidegen mondjuk 2.ba felpörög rendesen, leadja a teljesítményt, már kezdtem örülni, aztán megállok, majd újra elindulok, 2.ba újra fel akarom pörgetni, és akkor ledadog, és ha rajta hagyom a gázt, akkor le is fullad, és fél méteres lángokat lő.
Kérlek titeket, aki ért a motorokhoz, adjon tanácsot hogy mit csináljak!
Előre is köszönöm! Gergő
Hát az attól függ mennyiért kapsz főtengelyt! 80-150000 HUF ! Ki mennyiért adja! + szerelés!
Ha tényleg főtengelyes!Ehhez azonban halllani és látni kell! Hozzáértőnek!
Azér mondtam hogy amikor sebességben ráengeded a kuplungot! Ha ekkor erősödik akkor csapágyas! Azt is el tudom képzelni hogy átvertek a motorral! Lehet hogy maszek csapágy van benne mert már köszörülték a főtengelyt! Sajnálom!
De üresben egyáltalán nem kopog, szóval nincs ami erősödjön . Se behúzott kuplungnál, csak mikor nerakom sebességbe és elindulok vele emberesen úgy kopog, mint az állat, még a lábtartón is érzem, ahogy üt.
Attól hogy hajtókarcsapágyas ,még lehet szép hangja alapjáraton! Sőt ! Teljesítményvesztést sem érzel! Egyes sebbességi fokozatban elsőfék behúz és lassan kuplungot ráengedni! (mintha born out ot akarnál csinálni!) Ha ekkor hangosodik a kopogás akkor 99% hogy csapágyas!
Én most fogok venni egy GSXR 250RR-t aminek annyi a hibája, hogy a lendkerékből kiestek a mágnesek. Szerintetek hol és mennyiért lehetne hozzá új lendekereket szerezni, vagy új mágneseket bele?
Sziasztok! Remélem tud vki segíteni néhány tippel. A mocimat nemrég vettem, de már belecsavartam 2000 km-t. Nemrég kopogó/kalapáló hangot kezdtem hallani: sebességben, terheléskor. Üresben járatva, behúzott kuplungnál, motorféknél semmi. Nem volt időm megnézni az olajszintet, mert leadtam telószimering cserére, a szerelő meg csak 2 nap múlva fog ránézni. Füstölni nem füstöl, állat jó hangja van a blokknak, teljesítményt nem vesztett, nagyon brutálul tol. Valami ötlet, h mi lehet? Behalt a főtengely csapágy? (bár akkor gondolom erőtlenebb lenne) Vagy, ha rátöltök olajat, akkor elhalkul? Nem igazán értek hozzá, vki segítsen pls, mert hülyét kapok
Segítsetek nekem pls!
Van egy kawasaki klx 650es endurom. Nem adja le rendesen a teljesítményét magas fordulaton! Kicseréltem a gyertyát, és a légszűrőt. Karbihoz nem nyúltam.
Szóval hidegen mondjuk 2.ba felpörög rendesen, leadja a teljesítményt, már kezdtem örülni, aztán megállok, majd újra elindulok, 2.ba újra fel akarom pörgetni, és akkor ledadog, és ha rajta hagyom a gázt, akkor le is fullad, és fél méteres lángokat lő.
Kérlek titeket, aki ért a motorokhoz, adjon tanácsot hogy mit csináljak!
Előre is köszönöm! Gergő
Ha tényleg főtengelyes!Ehhez azonban halllani és látni kell! Hozzáértőnek!
vigyázzatok magatokra
Én most fogok venni egy GSXR 250RR-t aminek annyi a hibája, hogy a lendkerékből kiestek a mágnesek. Szerintetek hol és mennyiért lehetne hozzá új lendekereket szerezni, vagy új mágneseket bele?
ui: bocsi hogy két helyre is beírtam ezt
egy jo szerelő ismerős?