Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam
Hali bp-n keresnék felniszerelőt aki átfűzné a 21es első 18 as hátsó felniket 17 esre úgy hogy viszem a felniket tudtok ilyet?
Tartalék!
nekem nem pri hanem RES van Ezenkivül még ON meg OF De mi az a RES?
Van a benzincsapon PRI állás?
Nem,nem normális! hogy indul hidegen? ha könnyen, szivato nélkül, át enged a tüszelep!
Hello jó lenne ha valaki ha tudna segiteni abban hogy baj e az hogy benzinszaga van a motorolajnak a mocimban (yamaha xt 600 98)az olaj 400 km es és eddig főleg terepen használtam az ujjaim között cuppog az olaj de erős benzin szaga van Mit tegyek ? ez normális? az olaj castrol actevo20w50 lécci értelmes válasz várok előre is köszi széles utat mindenkinek
Én a már így vettem, hogy a tankon ott volt egy benyomódás ...aztán most úgy gondoltam h az esztétikai részeknél kezdem a felújítast pechemre. Lehet frontálisan ütköztek vele valamikor, akkor szokott ilyen lenni. A váznál milliméterek is számítanak, főleg ha komolyan motorozol, azt mondják még az is veszélyes. Ha kicsavarodott kicsit oldalra az első futómű a nyaknál sztem lehet hogy a váz is.
Nem nagyon van ilyen váz bontóban, pedig nem lenne túl drága. Írtam viszont az összes Suzuki kereskedésnek mailt, h új vázat mennyiért tudnak hozni, egy választ már kaptam: 500.000 Ft. A hegesztős ma írt vissza, azt mondta, h meg lehet csinálni, bár tudom, h elég szarul néz ki, viszont nem látom jelét deformálódásnak, a törés elvitte az ütés erejét, de lehet, h egy mérés kimutatna valamit, talán, de nem hiszem. A tankod tök úgy néz ki, mint az enyém amúgy. Nekem a jobb felén van egy tenyérnyi felületen kis benyomódás, ahol a szalagkorlátnak dőlt, kb 10 Ft-ért meg lehet csinálni, a festés amúgy is ugrott. Ha nem jön össze a váz, akkor van egy eladó gixxer 750-em egyben vagy alkatrészenként.
Hát kifizettem.... én hülye. Semmi kedvem meg időm se volt egy hülye vitához két-három balf@sszal, meg a nagyobb baj az volt h egyedül mentem siettem és nem is volt időm megnézni részletesen, hamar bezacskózták, hogy ne lássam. Teljesen gyanútlan voltam, mert amolyan "szerény mesterembernek" nézett ki a karosszériás, de hát képességekben ilyen téren tleg szerény volt . A volt szerelőm viszont mindigís gyanús volt, már fejre is.
Ez egy 125ös RG tankja volt Asszem duplafalú... vagy levegővel próbálkozott, vagy feltöltötte vízzel és felmelegítéssel kihúzogatta. Ha belülről nyúlt bele, ha duplafalú akkor a belső részt is szétcseszhette. Mondjuk belül már amúgy is tiszta rozsda volt . Van már egy csomó hirdetés a neten, hogy fényezés nélküli horpadásjavítás, láthatatlan oldódó ragasztóval és kis pálcikákkal meg súlyokkal kihúzzák, én hülye meg egy szimpla karosszériás mukihoz vittem aki közel van, és lehet életében nem látott még sportmotortankot
Nem vagyok nagy májer a témában, de sztem a váz kuka. Heggeszteni sztem nem szokták, keress bontóban használtat, és mérettesd be vázgeometriaméréssel. A www.mforce.hu-n elvileg 12.500ft. Én is gondolkodtam h elviszem, de az enyém az egész szar, már a villamosságtól kezdve. A aluváz könnyen csavarodik. Végülis a telót is meg lehet nézetni hogy deformálódott-e, de sztem olcsóbb ha találsz egy elejét bontóban, mondjuk mindenki azt töri inkább....
És ha már így összejöttünk még egy kérdés. A bal villa annyiban sérült, nem tudom a képen kivehető-e, hogy a szimeringnél van egy kis lyuk, meg megnyomódott. Az javítható esetleg, ill a szimering nem tömíti el? A görbülés nem vészes, lehet egyengetni vagy inkább csere?
Most küldtem szét az összes Suzuki kereskedésnek a mailt, hogy mibe kerül egy új váz, mennyi idő mire hozzák, hol kapom bele az alvázszámot, kell-e eredetvizsga újra, esetleg műszaki is. Bár nemrég olvastam, h egy srác GPZ 500-ashoz keresett vázat, és a gyári új 500 ezer . Csak a blokkot sajnálnám veszni hagyni . Amúgy első felni, bal villa, hűtőradiátor, meg valami lámpa kéne rá.
Gyári új váz?
Igen sejtettem, csak mindig a lepényhal meg először a reményhal meg utoljára.
Azt ne akard hegesztetni.
Ez egy 750-es tankja? Mert ha igen, akkor hasonló cipőben járok. Érden van egy műhely majd belinkelem, ha érdekel, akik jégkártól kezdve mindent javítanak. A bökkenő csak az, hogy el van törve a mocim váznyaka. És akkor itt a kérdés: használt vázba be lehet-e pakolni a mocit, és engedik-e forg-ba helyezni, ill. érdemes-e ezt a törést hegesztetni (lásd a képen). Ha egyik sem, akkor van egy eladó, a képeim közt látható gixxer, iszonyat jó blokkal (ezért csináltatnám meg ha lehet), a tankot is olcsón megszámítanám, ha érdekel.
Gyanús nekem, hogy előbb mekkpróbálta levegővel kinyomni.
Vagy berobbant hegesztéskor, és az fújta fel.
Az nem jóindulat volt, hanem fasság. Csak nem tudott más dumát kitalálni.
Ott nyúlt be egy rúddal, amivel a horpadást ütötte belülről, közben kapott a betöltő széle is.
Ki volt ez a jó képességű?
és kifizetted?
Hát ezt jól elbaszták! Ezért még fizettél is?
Mit csináljak vele?
Sziasztok!
Volt a tankomon egy horpadás, amit elvittem a sulink közelében levő műhelyber kihúzatni. 6000ért csinálták meg....ez lett az eredmény. Szerintetek mit csináljak vele? Érdemes még rákölteni? Ha igen hova vigyem? A legdurvább az h rossz volt rajta a zár kicsit és puszta jóinduatból kikalapálták a tankolónyílást