Sziasztok, tudom, hogy illik végigolvasni minden fórumot, nehogy olyat kérdezzek, ami már volt, de ez egy kicsit sürgető... RS50 első kereke fékezéskor "döcög", és kéne egy szerelő/szervíz, ahol megnézethetném, és nem megy rá egy havi fizum... Tudnátok ilyet Buda északi részén (2-3. ker)? Előre is hálásan köszönöm!
Hello! 1988-as Yamaha FZR1000 váltó probléma miatt írok, 5 sebességes! 2-est beveszi de reccsenve meg kerreg gázadásra...dobálja, állítólag kapcsolóköröm elnyíródás.... Cserével akarom megoldani YZF750 6 sebességes váltótengelyekkel meg kerekekkel meg mindennel. Lehet-e és mennyi a munkadíj? Én nem merek hozzáérni se az FZR-hez. zoli234@freemail.hu az emailem. Üdv.
Ja, fogaskerekeket ha kell legyártatom
A szerelő rendelte meg, mert mondta, hogy ilyen-olyan robogói voltak, és hogy mutassam meg neki az eldurrantat, ő rendel. Mondom oksi. Amikor visszajöttem, mert kész lett a gép, fizetni akartam. Kérdezem tőle, hogy kinek kell itt fizetni? Akkor közeledett a testes ember... Mutat rá a szerelő, hogy ő a főnök, neki fizessek. Kérdezem mennyit. Aztmondta, ezt a főnöktől kérdezzem meg. Legombolt rólam 2 rongyot, és elfelezte a szerelővel. Amúgy a szerelőt Lacinak hívják, olyan 20 év körüli a srác...
Szóval ez a Laci nevű srác rendelte az ékszíjat.
Éés amúúgy még mindig az Ullmanban dolgozol?
Na, elmondom a sztorit.
Bevittem ugye a gépet az Ullmanba, és meglepődtem, hogy másik motorszerelő van ott. Na, ő megnézte az eldurrant ékszíjat. Jött a főnök, ilyen testes ember. Érdeklődtem, hogy mi lett veled, meg ilyenek. Leírom a párbeszédet, miután kifizettem neki ezt az ékszíjdolgot:
(Én) - A régi szerelővel, Frecska Jánossal mi lett?
(Főnök) - Kirúgtam
(Én) - Hogy micsoda? Hogyhogy?
(Főnök) - Így alakult.
És ennyi. Nagyon meglepett ez a kijelentés, de nemakartam belemászni ezekbe...
hát utolso dologban egyetértek, nekem anno kuplungra kosárral lamellákkal mindennel asszem 50 körül mondták minimum
mert az első 80-as DT-nek kuplungbajai voltak, de nem is vettük meg mert egy rakás szar volt télleg és a gyereke nem engedett az árbol (175öt akart érte minimum, ami rohadt sok érte azokkal a bajokkal amikkel az küzdött, mert lett volna vagy 250be biztos mire értelmes gép lesz)
dt 80lc2 gépem van
álló helyben jó hangja van de ha sebességbe van visít kicsit, de ha kiengedem a kuplungot és megyek vele nagyon visít motorfékkel nem visít
mit lehet evvel tenni?
a másik, a kuplungkosár be volt maródva rendesen alig lehetett kuplungolni kireszeltem barbár módon most jobb kuplungolni de van jó nagy rés a lamella és a kosár között
evvel lehet valamit csinálni?
bontottan is csak kopottakat találtam eddig
új meg gondolom megfizethetetlen
Szia lecsó :-))
Kellene nekem egy szelepállitás+karbiszinkron és az volna a kérdésem,hogyha a 44fogszámú hátsó lánckereket kicserélnéd egy 46 fogszámúra akkor milyen változás jön létre.Csak annyit szeretnék ezzel elérni,hogy könnyebben gyorsuljon. Várom megtisztelő válaszod.
Ja még el nem felejtem a motorom már volt egyszer nálad.( KAWASAKI ZZ1200R ezüst szinű. )
A kuplung csúszás és a lefulladás két különböző dolog.
Mindkét esetben kezd a kuplung holtjáték ellenőrzésével és beállításával!
Ha nem emel ki rendesen, akkor fulladhat le. Néz meg, hogy nem nyúlott-e nagyon meg a bowden. Ilyen esetben nagy a holtjáték.
Ha csúszik a kuplung, akkor pedig kicsi lehet vagy egyántalán nincs holtjáték.
Állítsd be, akkor már nagyon közel kerülsz a megoldáshoz.
Ha továbbra is csúszik, akkor lamellák, rugók ellenőrzése és szükség szerint csere.
Ha megfelelő holtjátéknál sem emel ki rendesen vagyis lefullad, akkor kuplung szétszed, ellenőríz és szükség szerinti alkatrészek csere. Lehet rugótörés vagy kiemelő szerkezet hiba.
Sziasztok!
Van nekem egy 250-es Kawa ZZR-em! Nah és az a gond vele hogy ha hideg a motor és be akarom rakni 1-be(sebességbe) akkor egyből lefullad! De néha ezt "üzemmeleg" motornál is csinálja..tavaly nyáron volt egy kuplung bovden szakadásom és nem a gyárit kapta hanem úgy csináltattam..nah meg a kuplungom is csúszik..Lehet hgy ha kicserélném akkor nem csinálná? Valakinek valami ötlete hogy mitől fullad le?
előre is köszönöm!
Széles utat!
Köszi valamikor megteszem:D Fiadat ismerem ö nem is tudott mondani senkit (vagyis asszem esztergagépes megoldás lett volna de ujrakromozással akkor meg már inkább használt felni:D)
Húúúhh, azt a mindenit
Szal lentebb leírtam a gondomat, megtudnád nézni a mocimat valamikor? Mert amikor felgeneráloztad, minden király volt, pontosan úgy ment a gép, mint ahogyan én szerettem volna, de most...
Otthon, de szintén Némedi.
Ja, fogaskerekeket ha kell legyártatom
Szóval ez a Laci nevű srác rendelte az ékszíjat.
Éés amúúgy még mindig az Ullmanban dolgozol?
Monnyuk az eddigi ügyfeleimnek ez természetes volt...
Ha ők szerezték be az ékszíjat, akkor látatlanba megmondom, hogy az a rossz...
Bevittem ugye a gépet az Ullmanba, és meglepődtem, hogy másik motorszerelő van ott. Na, ő megnézte az eldurrant ékszíjat. Jött a főnök, ilyen testes ember. Érdeklődtem, hogy mi lett veled, meg ilyenek. Leírom a párbeszédet, miután kifizettem neki ezt az ékszíjdolgot:
(Én) - A régi szerelővel, Frecska Jánossal mi lett?
(Főnök) - Kirúgtam
(Én) - Hogy micsoda? Hogyhogy?
(Főnök) - Így alakult.
És ennyi. Nagyon meglepett ez a kijelentés, de nemakartam belemászni ezekbe...
mert az első 80-as DT-nek kuplungbajai voltak, de nem is vettük meg mert egy rakás szar volt télleg és a gyereke nem engedett az árbol (175öt akart érte minimum, ami rohadt sok érte azokkal a bajokkal amikkel az küzdött, mert lett volna vagy 250be biztos mire értelmes gép lesz)
álló helyben jó hangja van de ha sebességbe van visít kicsit, de ha kiengedem a kuplungot és megyek vele nagyon visít motorfékkel nem visít
mit lehet evvel tenni?
a másik, a kuplungkosár be volt maródva rendesen alig lehetett kuplungolni kireszeltem barbár módon most jobb kuplungolni de van jó nagy rés a lamella és a kosár között
evvel lehet valamit csinálni?
bontottan is csak kopottakat találtam eddig
új meg gondolom megfizethetetlen
Érd: itt, vagy 06-20-545-3546 os telefonszámon
Mert énnekem nem szóltak...
Emlékszem, itt maradt valamid, csak tudnám mi...
Hívj fel, a számom alább látható.
Kellene nekem egy szelepállitás+karbiszinkron és az volna a kérdésem,hogyha a 44fogszámú hátsó lánckereket kicserélnéd egy 46 fogszámúra akkor milyen változás jön létre.Csak annyit szeretnék ezzel elérni,hogy könnyebben gyorsuljon. Várom megtisztelő válaszod.
Ja még el nem felejtem a motorom már volt egyszer nálad.( KAWASAKI ZZ1200R ezüst szinű. )
Mindkét esetben kezd a kuplung holtjáték ellenőrzésével és beállításával!
Ha nem emel ki rendesen, akkor fulladhat le. Néz meg, hogy nem nyúlott-e nagyon meg a bowden. Ilyen esetben nagy a holtjáték.
Ha csúszik a kuplung, akkor pedig kicsi lehet vagy egyántalán nincs holtjáték.
Állítsd be, akkor már nagyon közel kerülsz a megoldáshoz.
Ha továbbra is csúszik, akkor lamellák, rugók ellenőrzése és szükség szerint csere.
Ha megfelelő holtjátéknál sem emel ki rendesen vagyis lefullad, akkor kuplung szétszed, ellenőríz és szükség szerinti alkatrészek csere. Lehet rugótörés vagy kiemelő szerkezet hiba.
Van nekem egy 250-es Kawa ZZR-em! Nah és az a gond vele hogy ha hideg a motor és be akarom rakni 1-be(sebességbe) akkor egyből lefullad! De néha ezt "üzemmeleg" motornál is csinálja..tavaly nyáron volt egy kuplung bovden szakadásom és nem a gyárit kapta hanem úgy csináltattam..nah meg a kuplungom is csúszik..Lehet hgy ha kicserélném akkor nem csinálná? Valakinek valami ötlete hogy mitől fullad le?
előre is köszönöm!
Széles utat!
Szal lentebb leírtam a gondomat, megtudnád nézni a mocimat valamikor? Mert amikor felgeneráloztad, minden király volt, pontosan úgy ment a gép, mint ahogyan én szerettem volna, de most...
20/9655947