Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a boxerre gondoltam, azon 4 van
felniket?kb 10000 é lehet venni béyen.na az kevés még ha mindkettőt is eladnám,de a kawához csak építünk nem veszünk el belőle
tedd téglára a kékséget, add el a felniket és máris egy kisebb vagyonod lesz
nem tul sok csak most sok
a fordítást kihagynám, akkor maradjon ahogy eddig ment. SKF, KOYO esetleg FAG mehetne bele, ha kiskerben is elérhető és nem speciális egyedi méret , nem lehet az se rosszabb, mint a "gyári" - sanyinak igaza van.
Aztán mi pénz lenne fölcsapágyazni a bányagépet?
holnap megyek be dmc-be ,megézem milyen gyártmány és méret.felirkálom pontosan és bemegyek hozzád.mikor vagy bent a gyömrőin?
Ez ravasz fogós kérdés, milyen a gyári? Hisz a kawa nem gyárt csapágyat azt is valahonnan veszik. Én viszonylag jó csapágyat veszek a gyári ár negyedéért mindenhová pedig japán vagy német, nem hinném, hogy rosszabb lenne mint amit a gyár beletesz
(persze lehet). Viszont ha néhányezer után újra szét kell szedni mert szól valamelyik csapágy(esetleg meg is áll) akkor bánni fogod, hogy most nem cseréltetted. A megfordításnak nem vagyok a híve, de ha azt mondják jó akkor lehet.
Pedig valahol valami szétcsúszott, keresd szorgalmasan.Lehet még forrasztási huba , meg saruból kiszakadt vezeték.
Nem, holnap gumizni meg írni megyünk.
TSanyi,, Bagoly!
fogas kérdésem lenne felétek fölétek.
Kicserélik az összes megkopott és cserére szoruló fogaskereket fogaskerékpárt illetve léptetővillát és seeger gyűrűt a váltóban.De!
a váltótengelyeken lévő csapágyakat nem akarják bevállalni azt nekem kéne csengetni.állításuk szerint 50e km után már cserés ,esetleg még orvosolható azzal a módszerrel,hogy megfordítják a csapágyat.nem kevésről :5 pár csapágyról van szó és ugye nem kell mondanom az árát,kotta meg nincs.utángyártottat meg skf-et stb nem akarok venni mert a gyári minőség szerintem még most is jobb mindenből mint egy utángyártott.szóval mi a véleményetek a csapágyfordigatásról?
sanyi, pályán is mész? tavaly ősszel még nem bírtalak megelőzni, talán idén meg szerviz ügyben is lehet beszélhetnénk erről-arról
Oké, köszi. Valamelyik nap majd átgurulok akkor. Majd, mondom, hogy ki vagyok .
Bármikor, de holnap a Hringen leszek csak a szerelősrác lesz bent. Így nyilván semmit nem tudok mondani, de hogy megnézzük az ingyen van, fizetni csak akkor kell ha van eredmény.
Rendben. A leír tünetek alapján tudsz valamit mondani? Esetleg egy árat, arra, hogy megnézzétek mi lehet vele? Nyitvatartási időben bármikor odagurulhatok, vagy egyeztessünk egy időpontot?
Igen, azóta nem vettem új motort

Az a probléma, hogy az egyik henger nem vagy csak néha megy. Legalábbis én így veszem észre. 8-10 ezer környékén durván visszadurrog. A gyertyákat már megnéztem és lepucoltam, azok kicsit kormosak voltak, de egyébként nem volt velük baj. Annyi, hogy egyel nagyobb hőértékűek, mint ami kell bele szervízkönyv szerint. Szerintem valami karburálási hiba is lehet, mert hogyha alapjáraton odahúzom, akkor nehezen pörög fel. Meg a szomszéd szerint, aki autószerelő, a blokk jobb oldalából szelephang jön (nekem is feltűnt valami, csak nem tudtam, hogy az szelephang).

A Gilice tér-nél lévő Motorbázisról tud valaki valamit? Jó munkát végeznek?
Mi eléggé a környéken vagyunk....adatlap.
Még mindig a bandittal van gáz?
Sziasztok!

Budapesten a 18. kerületben vagy a környékén keresek egy jó és megbízható szerelőt, aki ha lehet nem csillagászati áron dolgozik. Tudtok ilyet?
Léci valaki aki tud DEBRECENBEN egy olyan helyet ahol egyedi sporkiput tud csinálni!
előre is köszi!
Akkor jó!
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy egy Kawasaki zxr250 hengerfej felújítás, egy gyűrűszett, és tömítésszett kb. mennyibe lenne? FONTOS! előre is köszi
ennél egyszerűbb a hiba
nem tolerálta a DR a valamikori szakszerűtlen szerelést és kidörzsölődött 2 kábel.........
de köszi a segíteni akarást
ok köszi
Gyertya, trafó, vezérlő elektronika kb...
Körülkérdezek neked Fehérvár környékén.