a fordítást kihagynám, akkor maradjon ahogy eddig ment. SKF, KOYO esetleg FAG mehetne bele, ha kiskerben is elérhető és nem speciális egyedi méret , nem lehet az se rosszabb, mint a "gyári" - sanyinak igaza van.
Aztán mi pénz lenne fölcsapágyazni a bányagépet?
Ez ravasz fogós kérdés, milyen a gyári? Hisz a kawa nem gyárt csapágyat azt is valahonnan veszik. Én viszonylag jó csapágyat veszek a gyári ár negyedéért mindenhová pedig japán vagy német, nem hinném, hogy rosszabb lenne mint amit a gyár beletesz
(persze lehet). Viszont ha néhányezer után újra szét kell szedni mert szól valamelyik csapágy(esetleg meg is áll) akkor bánni fogod, hogy most nem cseréltetted. A megfordításnak nem vagyok a híve, de ha azt mondják jó akkor lehet.
TSanyi,, Bagoly!
fogas kérdésem lenne felétek fölétek.
Kicserélik az összes megkopott és cserére szoruló fogaskereket fogaskerékpárt illetve léptetővillát és seeger gyűrűt a váltóban.De!
a váltótengelyeken lévő csapágyakat nem akarják bevállalni azt nekem kéne csengetni.állításuk szerint 50e km után már cserés ,esetleg még orvosolható azzal a módszerrel,hogy megfordítják a csapágyat.nem kevésről :5 pár csapágyról van szó és ugye nem kell mondanom az árát,kotta meg nincs.utángyártottat meg skf-et stb nem akarok venni mert a gyári minőség szerintem még most is jobb mindenből mint egy utángyártott.szóval mi a véleményetek a csapágyfordigatásról?
Bármikor, de holnap a Hringen leszek csak a szerelősrác lesz bent. Így nyilván semmit nem tudok mondani, de hogy megnézzük az ingyen van, fizetni csak akkor kell ha van eredmény.
Rendben. A leír tünetek alapján tudsz valamit mondani? Esetleg egy árat, arra, hogy megnézzétek mi lehet vele? Nyitvatartási időben bármikor odagurulhatok, vagy egyeztessünk egy időpontot?
Az a probléma, hogy az egyik henger nem vagy csak néha megy. Legalábbis én így veszem észre. 8-10 ezer környékén durván visszadurrog. A gyertyákat már megnéztem és lepucoltam, azok kicsit kormosak voltak, de egyébként nem volt velük baj. Annyi, hogy egyel nagyobb hőértékűek, mint ami kell bele szervízkönyv szerint. Szerintem valami karburálási hiba is lehet, mert hogyha alapjáraton odahúzom, akkor nehezen pörög fel. Meg a szomszéd szerint, aki autószerelő, a blokk jobb oldalából szelephang jön (nekem is feltűnt valami, csak nem tudtam, hogy az szelephang).
A Gilice tér-nél lévő Motorbázisról tud valaki valamit? Jó munkát végeznek?
Aztán mi pénz lenne fölcsapágyazni a bányagépet?
(persze lehet). Viszont ha néhányezer után újra szét kell szedni mert szól valamelyik csapágy(esetleg meg is áll) akkor bánni fogod, hogy most nem cseréltetted. A megfordításnak nem vagyok a híve, de ha azt mondják jó akkor lehet.
fogas kérdésem lenne felétek fölétek.
Kicserélik az összes megkopott és cserére szoruló fogaskereket fogaskerékpárt illetve léptetővillát és seeger gyűrűt a váltóban.De!
a váltótengelyeken lévő csapágyakat nem akarják bevállalni azt nekem kéne csengetni.állításuk szerint 50e km után már cserés ,esetleg még orvosolható azzal a módszerrel,hogy megfordítják a csapágyat.nem kevésről :5 pár csapágyról van szó és ugye nem kell mondanom az árát,kotta meg nincs.utángyártottat meg skf-et stb nem akarok venni mert a gyári minőség szerintem még most is jobb mindenből mint egy utángyártott.szóval mi a véleményetek a csapágyfordigatásról?
Az a probléma, hogy az egyik henger nem vagy csak néha megy. Legalábbis én így veszem észre. 8-10 ezer környékén durván visszadurrog. A gyertyákat már megnéztem és lepucoltam, azok kicsit kormosak voltak, de egyébként nem volt velük baj. Annyi, hogy egyel nagyobb hőértékűek, mint ami kell bele szervízkönyv szerint. Szerintem valami karburálási hiba is lehet, mert hogyha alapjáraton odahúzom, akkor nehezen pörög fel. Meg a szomszéd szerint, aki autószerelő, a blokk jobb oldalából szelephang jön (nekem is feltűnt valami, csak nem tudtam, hogy az szelephang).
A Gilice tér-nél lévő Motorbázisról tud valaki valamit? Jó munkát végeznek?
Budapesten a 18. kerületben vagy a környékén keresek egy jó és megbízható szerelőt, aki ha lehet nem csillagászati áron dolgozik. Tudtok ilyet?
előre is köszi!
nem tolerálta a DR a valamikori szakszerűtlen szerelést és kidörzsölődött 2 kábel.........
de köszi a segíteni akarást