Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jókat mond!
Komáromban lennék én ha érdekel...
fúratás, blokkfelújítás után rendeltem a dt-hez tömítéskészletet
egyszer élünk, meg már úgy is sokba van.....
hengerfejtömítés első bemelegedésig bírta, blokktömítés gagyi papír stbstb
egyedül a kipufogótömítés ért valamit
és ezután csodálkozol a ragasztós kingelitre?
vagy pl 1000ft-os xt600 karbi tömítés egy összerakásig bírja, mert kitágul 1 centit

no mindegy, ki szervizbe viszi, ki szereli otthon
otthon szerelőket meg nem kellene hülyének nézni
én még a 16 szelepes astrának is itthon cseréltem a hidrotőkéit (kb 80ezer spórolás volt)

amúgy egy a lényeg: sokat tudjunk motorozni
Rendben. Olvasd el figyelmesen a topic címét. Tehát a jó szerelő nem mond zöldségeket, meg az ostoba sufni megoldásoktól is tartózkodik, mert megkíméli magát a későbbi problémáktól, ha becsületesen és megfelelő, ismétlem megfelelő anyagokkal dolgozik. Nem gyári hengerfej tömítésről volt szó, hanem megfelelő utángyártottat próbáltunk javasolni.. Erre jön a "pasztával jól kenyd be"... A hengerfej tömítés elviekben egyszer használatos. Másodszorra már necces. Főleg, ha vízhűtéses a motor.
A lényeg, hogy te hozzáértő vagy.... A megoldás fel lett vázolva több hozzászólásban is , csak te hajtogatod a hülyeséget továbbra is. Hát hajrá, sok sikert.
nem szeretek vitatkozni, de annyit fűznék még a dologhoz, hogy amikor a gyárival megegyező minőségű japán gyártmányként árulnak kínai gagyi sz@rokat értéküktől 20x drágábban és 6-8-10 ezres óradíjban szerelnek érdemes gondolkozni alternatív megoldásban
mielőtt lehurrogna a társaság: nem minden motorhoz van már gyári alkatrész...
így jártunk a szívócsonkkal is a gyári elengedett (20éves vason) utángyártott olyan ócska volt hogy a karbi súlyát nem bírta el........
ipari ragasztók meg vannak jobb minőségűek mint az fbs
amúgy ha nem érdekelne senkit a nem szakszervizes munka ebben a topikban egy írás lenne csak:
KERESSE FEL A HIVATALOS SZAKSZERVIZÉT.
Szélvédő ragasztóval a szívócsonkot nagyon faszán meg lehet ragasztani!De itt úgy látom kevés a hozzáértő ember,inkább csak beszól,de jobb megoldást nem mondd!
Azért írtam piros pasztát,mert abból több féle márka van.Miért te talán jobban tudnád megcsinálni?Vagy értesz hozzá?Akkor mondd el!
Nekem mindegy, a ti motorjaitok..
Majd ha a ragasztott szívócsonk elenged és megragad a 2 ütemű, vagy a 4 ütemű port szív és a szelepek vyíródnak ki, meg sorolhatnám.., hogy a spórolásból mekkora kiadás lesz.
Szerintem ne vállalj be szerelési munkákat otthonra... Meg úgy egyáltalán.
egyszer sem biztos, hogy csak az a jó szerelő aki megrendeli a gyári alkatrészt és beépíti a megfelelő célszerszámok alkalmazásával.
néha a "kókány" kategóriás megfelelő kreativitással rendelkező emberke is tud jól használható dolgokat csinálni.
én már csináltam hulladék wartburg km spirálból yamaha km spirált, forrasztgattam bowden belsőket, 10ezres szívótorkokat ragasztottam meg,stb stb és még mind üzemel hibátlanul
szerintem emberek többségének nincs annyi kerete hogy szakszervízbe hordja a gépét.

nekem mindig az a szemléletem, hogy megpróbálom itthon párszáz ft-ból kihozni, és ha mégsem jön össze lehet drágább megoldást alkalmazni.
Ezt a sok hülyeséget ki a franctól lesitek el..? Piros paszta... gondolom annak örülsz, mikor vastagon gyűrűzik a peremnél.
Halitok !
Ismeri valaki esetleg Gödön ESS MOTORt ?
Szereltettetek már velük ?
Sziasztok.
Keresek egy jó villamossági szerelőt a kawa zx 600-as vasamhoz pesten.Sürgős és olcsón érdekelne.
Köszönöm a mielőbbi választ.
Klingelitből vágd ki,és FBS-el,vagy Piros pasztával megfelelően,hűtőjáratot nem eltőmítve kennd meg,és húzdd meg
A nyomatékkulcs nem azért kell, hogy meg tudd húzni, mint az állat, hanem, hogy megfelelő mértékben legyen meghúzva...
tömítés ügyben: csenteri józsef 061 306 5171. (Cse-Töm Kft)
1155. Bp.Pákospalotai körvasútsor 3.
Szigoruan h-péntekig van nyitva,nagyon ügyes,pontos és OLCSÓÓÓ

én Yamaha Majestyhez csináltattam vele hengerfejtömítést,talptömítést. Egy óra mulva a kezemben volt a darab és kb 1800 Forintocskát kért! Igazi szaki! Csak ajánlani tudom
jojo,tudom.probáltam a lehetö legspécibben szerelni,a lehetöségekhez képest.kösz
Nem csak az a lényeg, hogy mint az állat meg legyen húzva! hanem az is, hogy egyenletesen! Egyenlő nyomatékkal kell, lehetőleg két vagy három fokozatban, mert még el is lehet húzni a hengerfejet, és akkor egyenesen görbe lesz! És akkor megint lőttek egy tömítésnek!
Mogyoródon volt egy tömítés készítő. Ő nagyon jó anyagokkal dolgozott. Nem tudom elérhető-e még.
helo.hallottam már ilyenröl,de nem tudom hogy ki csinál és mennyiért.gondolom azért erösebb mint a sima kringelit nem?már probáltam 1mm-es kring.et de 3 nap után átszakadt.vagy a hüvely körüli perforálás miatt müködne?nem tom.de azért kösz.
Helo.biztos hogy jol van összeszerelve,8-as csavarok fogják,sajna nincs nyomatékkulcsom de meghuztam mind állat.sztem még tulságosan is.egyébként holnap megprobálom mégegyszer,veszek uj heng.f.tömítést meg be is kenem valamivel.csak jo lesz.köszi
Ez a "Kell egy jó szerelő" topic és beirod a kókányolást.. Gratula
Jól van összeszerelve? Hanyas csavarok fogjáka hengerfejet? És hány Nm-el húztad meg őket? Ha nincs rendesen meghúzva, akkor is kifekszik! Egyébként szerintem használhatsz valami utángyártott tömítést! Általában nincs velük semmi gond! Nekem még sosem állt meg miatta motor, pedig már azért csináltam egy párat!