Hy lenne 1 lérdésem van 1 2000 évjáratu r6
hidegen nem megy az 1 henger de néha belekap ha bemelegedett akkor viszont beindul
leálítom és újrainditom és megy mind a 4 utánna nincs gond szerintetek mi lehet a hiba
Haver szerint csak a gyertya xarakodik
Mondjuk Gödöllőn is van egy kawasaki ktm szervíz ott meloztam én is illetve gyakorlaton voltam ott a régi srác az nagyon korrekt vold, de nem tudom hogy ő van-e még ott.. 1WD néven fut..
az a Naked Motors, hivatalos kawa szervíz, de egy beálló van, és a srác egyedül dolgozik, nekem 3 hétre tudott volna időpontot adni. :(
amit most tesztelek (épp benn van a moci :( ) az a MotorX a Határ úttól nem messze (X. Corvin krt). Kedvesek, korrektek, 2 beálló + zárt udvar, rugalmas és teljesen elfogadható nyitvatartással. Remélem a mocimat is helyre tudják hozni, mert a karbinak elég véres a torka...
Szia! Pontosan nem lehet megmondani hogy mennyit dob rajta, de érezni fogod. Az mindegy hogy melyik fogas kereket cseréled, de ha plusz sebesség kell akkor elsőből nagyobbat, vagy a hátsóbol kisebbet, ha pedig plusz erőt akkor az elsőből nagyobbat és a hátsóból kisebbet...
hi! nem tudja valaki hogy a gyárinál 1-2 foggal nagyobb fogaskerék mennyi pluszt jelenthet a végsebességnél?elsőt vagy hátsót érdemes cserélni. semmi baja csak kéne egy kis pluszkm
1.
Kicsit meghajtottam az első teleszkóp villát a gépen.
Mind a kettőnél már a szárban mérhető kb. 3,4 mm elhajlás.
Kérdés, hogy milyen pontosággal egyengethető ki?
Hol mennyiért és mennyi idő alatt tudják megoldani, kit ajánlotok?
(Helyileg jó lenne Nógrád megye, Salgótarján környéke)
2. Ha már így alakult...
Yamaha DT 125R-be bele lehet pakolni erősebb első cross telót?
Milyeneket? Azok kb. milyen árban vannak?
Hol célszerű beszerezni?
szia mester tomi vagyok komárombol van egy cbf 600s hondám 2004 es furcsa bugo hang jőn a blokkból kiengedett kuplungnál mikor behuzom pedig teljesen megszünik van miért aggodnom vagy jobb lenne megnézetnem sok hondással beszéltem már és ök azt mondják hogy minden motornál ez normális jelenség addig amig nem hangosodik tovább olyan mint az aaautoknál a kinyomocsapágy mintha az bugna pedig a blokkjában nincs is ilyen ha tudsz valami infot légyszives válaszolj üdv Tomasz bocs a hibákért nagyon gyorsan gépeltem.
Először is mindenkinek köszönöm a segítséget.
Rudo. A 2. verziódat megpróbálom hátha bejön. De lehet az 1 a nyerő
Tiborg. A fuvóka felfúrásáról már hallottam, csak ennyire nem vagyok biztos magamban, ezért ehhez majd valami segítséget kell találnom. Én Székesfehérvártól nem messze lakom.
atis38. Most kb ilyen a szelepbeállítás, de még így is csattognak kicsit a szelepek.
Örülök, hogy találtam egy olyan fórumot, ahol próbálnak segíteni az emberek
Most így hogy szétkaptuk a vasat a szelephézag zavar a legjobban, úgyhogy most erre is várok valami ötletet. Arra is gondoltunk, hogy a vezérlés nem e lehet elállítva 1 foggal. Vélemény?
Ötletem? Asszem nem kellet volna megvenni a Rudo motorját! Szelephézagnak mindenféleképpen kell hogy legyen különben a hőtágulás miatt nyitva marad ,meg fog égni és vége. Mérjed meg az uszoszintet, ha alacsony az üzemanyagszint, az is okozhat ilyen tünetet. Ha régen is ilyen nehezen indult,akkor furd fel nagyobbra a dusito fuvokáját, vagy nem tudom mennyire lehet könnyen hozzáférni a légszüröhöz,hideginditáskor zárd el a levegő utját. Legyél kreativ,az a lényeg hogy dusabb legyen a hengerbe szivott levegő! Merre laksz? Én Bp.-i vagyok, itt tudok segiteni esetleg valamikor,melo után.
Hali!
Nekem is volt klr-em,ezeknek betegsége a nehezen indulás,ha sokat (elég mondjuk 2hét)áll vagy ha hidegebb van nehezen indulnak.Más egyhengeres négyüteműnek elég 3-4 rugás teljes szívatóval gáz nélkül aztán gyujtás rugás és kész.Klr-nek nem.Tipp:
1.ne indítsd be
2.teljes szívató gáz nélkül rugj rajta vagy huszat aztán gyujtás
3.gumi szívótorokba beleszúrsz egy inekciós tűt (amit benne is hagysz,csak keresel rá egy gumidugót)és mikor inditani akarod ott belenyomatsz egy kis benzint
Én a 2-es verziót csináltam mindig indult,de akinek eladtam az csak a 3-sal boldogult.Nagyon sok múlik a rugástechnikán,csiszold a technikát és menni fog a 2-es verzióval.
A szivató bovdenes és az műxik. Arra gondoltunk talán a szelepek. Na itt van némi érdekesség: a szívónál a hézag 0, a kipufogónál kb 0,1! A gyári érték 0.2 -0,25 közt van! Beállítottuk gyárira, de úgy meg szolnak a szelepek nagyon. Így még a kompresszió sem az igazi. Nem tudom mit lehet vele csinálni, vagy mi a baja. Köszi a tippet mindenesetre. Ha így van valami ötleted azt is várom!
Szia KLRRIDER. Innen ugy tünik a szivatoja egyáltalán nem müxik. Hidegben vedd ki a gyertyát, önts 1 fecskendőnyi benzint a hengerbe. Tedd vissza a gyertyát és ha rögtön elsöre röffen akkor a szivato a baj. A hideg levegőhöz több benzinre van szükség hogy robbano képes legyen. Nézd meg lehet hogy csak a dusito fuvokája van eldugulva. Nem ismerem a tipust hogy elektromos vagy bowdenes a szivatoja a vasadnak. minden esetre nézd meg ha elektromos kap e jelet, ha bowdenes egyáltalán vissza kötötték-e generál után!
hidegen nem megy az 1 henger de néha belekap ha bemelegedett akkor viszont beindul
leálítom és újrainditom és megy mind a 4 utánna nincs gond szerintetek mi lehet a hiba
Haver szerint csak a gyertya xarakodik
ZZR 250
amit most tesztelek (épp benn van a moci :( ) az a MotorX a Határ úttól nem messze (X. Corvin krt). Kedvesek, korrektek, 2 beálló + zárt udvar, rugalmas és teljesen elfogadható nyitvatartással. Remélem a mocimat is helyre tudják hozni, mert a karbinak elég véres a torka...
keresek egy megbízható, hozzáértő Kawa szervízt! Tudnátok segíteni?
Köszi szépen!
Széles utat!
Hider
Infót gyűjtenék.
1.
Kicsit meghajtottam az első teleszkóp villát a gépen.
Mind a kettőnél már a szárban mérhető kb. 3,4 mm elhajlás.
Kérdés, hogy milyen pontosággal egyengethető ki?
Hol mennyiért és mennyi idő alatt tudják megoldani, kit ajánlotok?
(Helyileg jó lenne Nógrád megye, Salgótarján környéke)
2. Ha már így alakult...
Yamaha DT 125R-be bele lehet pakolni erősebb első cross telót?
Milyeneket? Azok kb. milyen árban vannak?
Hol célszerű beszerezni?
Köszi
Tudtok ajánlani egy Kawasakikhoz értő, korrekt szerelőt Budapesten?
Előre is köszi!
Rudo. A 2. verziódat megpróbálom hátha bejön. De lehet az 1 a nyerő
Tiborg. A fuvóka felfúrásáról már hallottam, csak ennyire nem vagyok biztos magamban, ezért ehhez majd valami segítséget kell találnom. Én Székesfehérvártól nem messze lakom.
atis38. Most kb ilyen a szelepbeállítás, de még így is csattognak kicsit a szelepek.
Örülök, hogy találtam egy olyan fórumot, ahol próbálnak segíteni az emberek
Most így hogy szétkaptuk a vasat a szelephézag zavar a legjobban, úgyhogy most erre is várok valami ötletet. Arra is gondoltunk, hogy a vezérlés nem e lehet elállítva 1 foggal. Vélemény?
Nekem is volt klr-em,ezeknek betegsége a nehezen indulás,ha sokat (elég mondjuk 2hét)áll vagy ha hidegebb van nehezen indulnak.Más egyhengeres négyüteműnek elég 3-4 rugás teljes szívatóval gáz nélkül aztán gyujtás rugás és kész.Klr-nek nem.Tipp:
1.ne indítsd be
2.teljes szívató gáz nélkül rugj rajta vagy huszat aztán gyujtás
3.gumi szívótorokba beleszúrsz egy inekciós tűt (amit benne is hagysz,csak keresel rá egy gumidugót)és mikor inditani akarod ott belenyomatsz egy kis benzint
Én a 2-es verziót csináltam mindig indult,de akinek eladtam az csak a 3-sal boldogult.Nagyon sok múlik a rugástechnikán,csiszold a technikát és menni fog a 2-es verzióval.