Hi!
Vannak "fojtások",amik a cdi-vel történnek.Csak egy bizonyos szikramennyiséget ad,így érik el,hogy a motor a kresz szerinti előírt sebességnél ne menjen többet.A "tuninggyujtás" viszont nem szabályozza a szikrát.Próbáljatok egy japán belpiacos robogóét próbára feltenni,azok nem korlátoznak.
Ehhez nem tudok véleményt mondani, de nem tartom valószínűnek, mindegyikhez szikra kell! de én nem szerelő vagyok csak villamos és gépésztechnikus, no meg az élettapasztalat , és így ennek alapján próbálok segíteni.
erre is gondoltunk de nem! a képeken lévő trafó+cdi van benne most.
Egy másik fórumon írt valaki olyat hogy lehet ez a cdi 4 üteműé azért nem pörög ki!
Létezhet ez?
Van egy javaslatom : Azt a -trafó CDI-párost amit szereztetek, és cseréltétek, először próbáljátok ki egy olyan motoron ami a sajátjával rendesen megy, és ha ezzel a próbaképpen beletett trafóval ugyanúgy gond nélkül rendesen megy, akkor lehet beletenni a javított gépbe! Én jártam úgy, a hosszú motoros életem során, hogy a harmadik trafó lett a jó, mert sajnos az első kettővel valami gond volt!
Kösz ezt az oldalt már olvasgattam de az a baj most szereztünk kölcsönbe egy gyújtótrafó+CDI párost el is indul vele csak erőtlen és nem pörög ki rendesen
Jó napot
Szeretnék segítséget kérni!
Adva van egy Honda x8xr 50ccm-es robogó, a tavalyi év végén le tették az idén már nem indult be :(
Én naiv azt mondtam a barátomnak hozza el rá nézünk lehet csak a benzin döglött bele a karbiba vagy kell egy gyertya csere vagy hasonlók!
De sajnos első neki futásra ki bukott nincs szikra!
Azaz gyújtás gond van! Nos vettünk új gyertyát 2 is mert az 1 újjal se lett szikra és ugye volt már olyan hogy az új is rossz volt,aztán ki derült másik gépben meg nézve a gyertyák jók!
barátom mondta javítottak már rajta gyújtást a motor elejében valami kis kacat lett cserélve (le szedtük a burkolatot és tényleg :) ott a CDI cserélve volt)
Na gondoltam biztos ez lesz megint! Semmi gond veszünk újat!
Eredetit nem kaptunk csak helyettesítő alkatrészt ami elvileg meg egyezik a gyárival sőt tiltás mentes! (elvileg) De most jött a fekete leves mert az újjal sincs menkű :(
Itt jön a kérdés: hol nézzem tovább? vagyis kb sejtem! vagy jeladó! vagy nagyfesz trafó.
De melyiket hogy lehetne kipróbálni?? hogy további felesleges pénzkidobást el kerüljük?
Esetleg valakinek ehhez a típushoz bekötési rajza? vezeték színekkel? Hogy legalább a vezetékeket ki tudjuk mérni nem-e az a hiba?
2 szerelő srác, van úgy nyúlnak a géphez, mint egy nőhöz. Értően.
Van amikor a főnök (Ferenc) is beáll szerelni. Nagyon tudnak és korrektek. Természetesen tele a naptárjuk, előre szükséges bejelentkezni náluk.
Vannak "fojtások",amik a cdi-vel történnek.Csak egy bizonyos szikramennyiséget ad,így érik el,hogy a motor a kresz szerinti előírt sebességnél ne menjen többet.A "tuninggyujtás" viszont nem szabályozza a szikrát.Próbáljatok egy japán belpiacos robogóét próbára feltenni,azok nem korlátoznak.
Egy másik fórumon írt valaki olyat hogy lehet ez a cdi 4 üteműé azért nem pörög ki!
Létezhet ez?
elméletileg a trafót is, bár én már láttam olyat ami mérve kb jó volt de mégsem szikrázott
http://www.honda-ns1.eoldal.hu...
Szeretnék segítséget kérni!
Adva van egy Honda x8xr 50ccm-es robogó, a tavalyi év végén le tették az idén már nem indult be :(
Én naiv azt mondtam a barátomnak hozza el rá nézünk lehet csak a benzin döglött bele a karbiba vagy kell egy gyertya csere vagy hasonlók!
De sajnos első neki futásra ki bukott nincs szikra!
Azaz gyújtás gond van! Nos vettünk új gyertyát 2 is mert az 1 újjal se lett szikra és ugye volt már olyan hogy az új is rossz volt,aztán ki derült másik gépben meg nézve a gyertyák jók!
barátom mondta javítottak már rajta gyújtást a motor elejében valami kis kacat lett cserélve (le szedtük a burkolatot és tényleg :) ott a CDI cserélve volt)
Na gondoltam biztos ez lesz megint! Semmi gond veszünk újat!
Eredetit nem kaptunk csak helyettesítő alkatrészt ami elvileg meg egyezik a gyárival sőt tiltás mentes! (elvileg) De most jött a fekete leves mert az újjal sincs menkű :(
Itt jön a kérdés: hol nézzem tovább? vagyis kb sejtem! vagy jeladó! vagy nagyfesz trafó.
De melyiket hogy lehetne kipróbálni?? hogy további felesleges pénzkidobást el kerüljük?
Esetleg valakinek ehhez a típushoz bekötési rajza? vezeték színekkel? Hogy legalább a vezetékeket ki tudjuk mérni nem-e az a hiba?
Kösz előre is!
http://www.kekhold.hu/
2 szerelő srác, van úgy nyúlnak a géphez, mint egy nőhöz. Értően.
Van amikor a főnök (Ferenc) is beáll szerelni. Nagyon tudnak és korrektek. Természetesen tele a naptárjuk, előre szükséges bejelentkezni náluk.
Hogy tűnhetnek el?
szép sorok!