Te ilyet ne írj ide , mert egy diódából, ami csak egyirányból vezeti az áramot pillanatok alatt olyan remek vezetőt tudok csinálni, hogy mindegy lesz neki az irány!!!
Srácok, van egy CRF 450 X-em. Volt rajta egy KOSO kilométeróra. Egyszercsak nem működött. Vettem rá egy másikat, alapjáraton működött, de az első nagyobb gáznál az is elfüstölt sajna. Szétszedtem, és jól látszanak benne az égési nyomok.
Valamiért túl sok kakaót kap sajna.
Autóvillamossági szerelőt keresek. Bp, Göd, Vác körzetben, de ha messzebbre kell menni, akkor megyek....
Sziasztok! Aki Miskolcon vagy környékén él és szervizeltetésre vagy állapotfelmérésre lenne szüksége a Motorszaki-t, www.motorszaki.hu web címen elérhetőek, Csak ajánlani tudom őket Motor szerelés és javításban igen jártasak, nekem beváltak!
Az adatlapodat megnézve , neked még tanulnod kell, nem is keveset! Keress egy ismerős szakembert aki tudja mit és hol mér mielőtt valami nagy bajt csinálsz, aminek a rendbetétele aztán nagyon sokba fog kerülni. És Őt figyeld tőle kérdezz, mert ez a dolog így nem fog menni!!
Szerintem Paks a legegyszerűbb , bevinni a vezérlőbe , oszt valamelyik reaktor műszereit ráaggatni bizti meg lesz a bibi ! De kérd hogy ne a kettes reaktorét , mert azzal legutoljára is nagy szarban voltak , még félre diagnosztizálják a vasat !
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, egy '97-es, 150cm-es Leonardo-val kapcsolatban.
A tank és a karburátor közötti csövekkel harcolok, már hetek óta.
Tudom, vannak robbantott ábrák, leírások, de valahogy nekem nem akar összejönni.
Ha fújok a karbiba a levegő résznél féktisztítót, felbőg, pörög mint a bolond, aztán leáll.
Ma sikerült eljutnom addig, hogy hosszú indítózás után, beindult, 3-4 mp-ig járt, a gázkarra is reagált, majd a fordulat leesett. Max gázkarral még jár egy kicsit, de olyan alacsony fordulaton, hogy az még alapjáratnak is sovány lenne. Aztán leállt.
Ezt a műveletet még 1x 2x sikerült megismételni.
Valakinek esetleg ötlet?
Vagy valakinek egy szétszedett 150-es Leo, aki letudná nekem fotózni, honnan és hova kell azt a 4db csövet felrakni?
Köszi szépen!
Széles utat mindenkinek!
Üdv ! Van egy kawasaki klr 600-89 es motorom , ami több évet állt. A hőtőből rozsdás víz folyt ki, meleg vízzel többször is kimostam, meg ahol láttam kitakarítottam, de sajnos azt tapasztalom hogy forralja a vizet , mi lehet a baj ? valami még el lehet dugulva a rendszerben ? A segítségeket előre is köszönöm !
Hali! olvastam az akksiról mit írtál és felfigyeltem arra hogy 14,5v -al tölt a mocid! Lehet hogy ez sok az akkunak! Ugyanis 14,4v fölött elkezdi főzni a savat és rövid idő alatt üzemképtelen lesz.Ezért bármilyen akkuval próbálod, sűrűn fogod cserélni valszeg! A töltést meg kell mérni pontosan ,14,4 fölé még véletlenül se menjen a fesz, minden helyzetben, lámpával vagy nélküle!Az olcsóbb akkuk még érzékenyebbek a túltöltésre, mert gyenge a lemezelésük ,hogy olcsón lehessen gyártani! Ha fölé megy akkor a fesszab. cseréje vagy javítása jön! Segítek ha kell, most csináltam a mocimba egyfázisú söntszabályzót, háromfázisú is készíthető. Üdv...
Van hol tárolnotok a motorjaitokat? Nálunk van még 10 kiadó hely!
Hívj a 0630/936-35-07-es telefonszámon. Amennyiben a tárolás alatt szerelést/karbantartást is kérsz, 10%-ot elengedünk a munkadíjból.
Lehetőség van háztól-házig való szállításra is, tehát elvisszük motorodat és mikor szólsz kiszállítjuk a megadott címre. (Bővebb infó telefonon, vagy a www.roninmoto.hu honlapon)
Valamiért túl sok kakaót kap sajna.
Autóvillamossági szerelőt keresek. Bp, Göd, Vác körzetben, de ha messzebbre kell menni, akkor megyek....
Egy spektrum analizátort is kipróbálhatna hozzá, vagy egy hadron ütköztetőt...
Segítségre lenne szükségem, egy '97-es, 150cm-es Leonardo-val kapcsolatban.
A tank és a karburátor közötti csövekkel harcolok, már hetek óta.
Tudom, vannak robbantott ábrák, leírások, de valahogy nekem nem akar összejönni.
Ha fújok a karbiba a levegő résznél féktisztítót, felbőg, pörög mint a bolond, aztán leáll.
Ma sikerült eljutnom addig, hogy hosszú indítózás után, beindult, 3-4 mp-ig járt, a gázkarra is reagált, majd a fordulat leesett. Max gázkarral még jár egy kicsit, de olyan alacsony fordulaton, hogy az még alapjáratnak is sovány lenne. Aztán leállt.
Ezt a műveletet még 1x 2x sikerült megismételni.
Valakinek esetleg ötlet?
Vagy valakinek egy szétszedett 150-es Leo, aki letudná nekem fotózni, honnan és hova kell azt a 4db csövet felrakni?
Köszi szépen!
Széles utat mindenkinek!
Érdeklődnék valaki nem tud egy normális ,megbízható szerelőt dunakeszi fót környékén? elég sok mindent kéne csinálni a moccon , suzukiról lenne szó.
A válaszokat előre is köszönöm!
Van hol tárolnotok a motorjaitokat? Nálunk van még 10 kiadó hely!
Hívj a 0630/936-35-07-es telefonszámon. Amennyiben a tárolás alatt szerelést/karbantartást is kérsz, 10%-ot elengedünk a munkadíjból.
Lehetőség van háztól-házig való szállításra is, tehát elvisszük motorodat és mikor szólsz kiszállítjuk a megadott címre. (Bővebb infó telefonon, vagy a www.roninmoto.hu honlapon)
Nyugi, nem verjük szét a mocidat!
Széles utat!
Ronin Moto