Mint írtam 14.5v tölti az aksit! Van töltésem.
Csak hogy akkor 2db ilyen szutyok aksit vettem különböző motorba és mind2 megadta magát. Az első kb 2hónapig bírta kicseréltettem most 3indítást bírt ki. Másik aksi most halt meg magát 3hónap után. úgyhogy ha tehetitek jp kinai szart ne vegyetek
"Feltöltöm kb 3indítás és készen van." Mennyi ideig tart egy indítás?
Ráteszed az akku kivezetéseire a voltmérőt, és indíts! Ha a motor elindulása után is felmegy az akkun a feszültség legalább 13,5 V-ra , akkor nem a töltés a hibás!
Üdv! A JP aksik ennyire szarok?
Már a 2dik aksit cseréltetem ki. Felsavaztam stb 3x indítottam a motort és levan merülve. Feltöltöm kb 3indítás és készen van.
14.5 töltésem, zárlat nincs mert akkor az aksi sava pezsegne, gyárilag 7ah kell direkt 10ah vettem. Elméletileg azt mondják magyar termék. Hát persze azért van rajta forgalmazza kína, importőr Jászberény jászplasztik.
Tudom nem segítség, de ha nem sikerül az ügy és megvannak a papírjai engem érdekelne a járgány. Nehogy bontó vagy alkatrész legyen a vége.
(Már 1 éve próbálok beszerezni egyet akár motorhibásan is sikertelenül)
Sziasztok!
Hozzátok fordulok tanácstalanságomban, hátha valaki tudja a megoldást!
Kosárban vettem egy Aprilia Leonardo 150-est
Szépen össze is raktam a blokkot, bekötöttem mindent.
A tankról lejövő 4 csővel voltak/vannak gondjaim, de talán nem ez lehet a hiba forrása.
Nos a gondom az, hogy beindítom, be is indul. De kb 3-4-5 mp után, szépen le is áll.
Ha meg gázt húzok, akkor még ezt a rövid időt sem ketyegi le, azonnal leáll.
Az oldalán lévő kis tartályban, van benzin. Az úszóházban is van.
Elképzelésem sincsen, merre induljak a megoldással.
Karburátort szétszedtem, kipucoltam. Véleményem szerint, azt kellően megcsináltam.
:(
Tipp? Ötlet? Megoldás?
:(
Az biza fals levegő lesz! Féktisztitó sprayel fujd meg ahol levegőt szivhat. Membrán, hengertalp, szimeringek. Ha valahol falsol akkor azt észre fogod venni!
Sziasztok!
Évek óta küzdök egy problémával, és most jutottam el oda, hogy feladom, és segítséget kérek Tőletek!
50cm3-es Yamaha Jog-ról van szó.
Friss hengerfúrás, új gyűrű és dugó, valamint főtengely szimeringek után is nehezen indul a napi első indításkor.
Illetve ami nagyobb gond, hogy az alapjáratom teljesen önálló életet él.
Hol magas, hol annyira alacsony, hogy leáll a motor. És ez független, hogy hideg vagy meleg a motor.
Karburátor és benzinpumpa is kitisztítva.
A levegőszűröben is új betét van.
Tudtok esetleg vmi tanácsot adni, hogy mi az Istent csináljak vele?
na ezzel aztán téged jól meg lehet fejni...
..jobban jársz ha kukázol a neten...és magad csinálod..
...ha másért nem is...de esetleg az út szélén maJD NEM BÁMULSZ KI HÜLYÉN A FEJEDBŐL HA megáll a technika :)
Szia,
És mi lenne a baja a motorvezérlőnek(CDI)? Mármint:
Tünet? Milyen mérésekkel támasztják alá, h a motorvezérlő a rossz?
Én szoktam javítani motorvezérlőket(CDI, TCI, ECM v ECU).
Csak nincs kedvem megont vissza járkálni ha ezek a jo aksik bedöglenek. Banner aku szerintetek?
Csak hogy akkor 2db ilyen szutyok aksit vettem különböző motorba és mind2 megadta magát. Az első kb 2hónapig bírta kicseréltettem most 3indítást bírt ki. Másik aksi most halt meg magát 3hónap után. úgyhogy ha tehetitek jp kinai szart ne vegyetek
Ráteszed az akku kivezetéseire a voltmérőt, és indíts! Ha a motor elindulása után is felmegy az akkun a feszültség legalább 13,5 V-ra , akkor nem a töltés a hibás!
vegyél inkább yuasát
hasonlítsd össze az adataikat a 7es yuasa több indítóáramot tud mint a gagyi 10ah akku
Már a 2dik aksit cseréltetem ki. Felsavaztam stb 3x indítottam a motort és levan merülve. Feltöltöm kb 3indítás és készen van.
14.5 töltésem, zárlat nincs mert akkor az aksi sava pezsegne, gyárilag 7ah kell direkt 10ah vettem. Elméletileg azt mondják magyar termék. Hát persze azért van rajta forgalmazza kína, importőr Jászberény jászplasztik.
Debrecenben tud valaki megbízható, jó szakembert, aki kismotorokhoz is ért (Aprilia Rs50em van)?
Köszi ;)
(Már 1 éve próbálok beszerezni egyet akár motorhibásan is sikertelenül)
Hozzátok fordulok tanácstalanságomban, hátha valaki tudja a megoldást!
Kosárban vettem egy Aprilia Leonardo 150-est
Szépen össze is raktam a blokkot, bekötöttem mindent.
A tankról lejövő 4 csővel voltak/vannak gondjaim, de talán nem ez lehet a hiba forrása.
Nos a gondom az, hogy beindítom, be is indul. De kb 3-4-5 mp után, szépen le is áll.
Ha meg gázt húzok, akkor még ezt a rövid időt sem ketyegi le, azonnal leáll.
Az oldalán lévő kis tartályban, van benzin. Az úszóházban is van.
Elképzelésem sincsen, merre induljak a megoldással.
Karburátort szétszedtem, kipucoltam. Véleményem szerint, azt kellően megcsináltam.
:(
Tipp? Ötlet? Megoldás?
:(
Ez jó ötletnek tűnik
Körbe fújom az egész robogót :D
Évek óta küzdök egy problémával, és most jutottam el oda, hogy feladom, és segítséget kérek Tőletek!
50cm3-es Yamaha Jog-ról van szó.
Friss hengerfúrás, új gyűrű és dugó, valamint főtengely szimeringek után is nehezen indul a napi első indításkor.
Illetve ami nagyobb gond, hogy az alapjáratom teljesen önálló életet él.
Hol magas, hol annyira alacsony, hogy leáll a motor. És ez független, hogy hideg vagy meleg a motor.
Karburátor és benzinpumpa is kitisztítva.
A levegőszűröben is új betét van.
Tudtok esetleg vmi tanácsot adni, hogy mi az Istent csináljak vele?
Mail:mocitomi@citromail.hu
tel: +36304235539
..jobban jársz ha kukázol a neten...és magad csinálod..
...ha másért nem is...de esetleg az út szélén maJD NEM BÁMULSZ KI HÜLYÉN A FEJEDBŐL HA megáll a technika :)
Teljesen új vagyok a motoros életben (Még jogsim sincs).
viszont van egy megmentésre váró:
Honda CBR250RR MC22 FireBlade japán belpiacos gépem.
Sajnos a motor közel 4 éve áll garázsban.
Keresnék Újpest és környékén olyan szerelőt/szállítót, aki életet lehelne a gépbe illetve a szállításban.
A gépről:
- Amióta nincs használatban az első fék beállt. Hogy mozdítani tudjam le kellett vennem a nyerget.
- Lejárt a műszaki
- Olajcés minden folyadék cseréje ráférne.
- Utolsó inditásnál valahonnan csöpögött a benzin.
- Általános karbantartás.
Ha lenne egy olyan szaki aki segítene ebben, megköszönném....
üdvözlettel:
Spiky
http://motor-szereles.hu/
És mi lenne a baja a motorvezérlőnek(CDI)? Mármint:
Tünet? Milyen mérésekkel támasztják alá, h a motorvezérlő a rossz?
Én szoktam javítani motorvezérlőket(CDI, TCI, ECM v ECU).