Sziasztok Soha nem tettem ilyet és nem is tervezem a folytatását ennek az írásnak, de ez talán az egyetlen fórum ahol ezt az írást megtehetem mert nem cenzúrázza az illető. :)
A következő a problémám, elegem van hogy az ügyfeleim félrevezetése miatt konfliktusba és bizonyításokba kényszerülök. Már sajnos nem egy ügyfél jött egy bizonyos szerelőnek mondott általam csak vasutasnak hívott ember miatt. Aki így meg úgy csinál videókat egy bizonyos közösségi oldalra szerintem mindenki tudja kiről írok. Hát fogtam magam és megnéztem a vasutasunk egy pár videóját mert ugye muszáj volt hogy értsem hogy ki miről beszél és számomra teljes megdöbbenés volt mikor megtekintettem a videóit.......
Vasutas Úr folyamatosan fikázza azokat az embereket akik ezt a szakmát iskolában végezték hogy így meg úgy okoskodnak..... ezt némely kétkedéssel ugyan de eltudom fogadni hogy vannak akik elhiszik hogy értenek hozzá mert már láttak olyat aki csinálta.....De az általánosítása felháborít, és degradálónak tartom mert, én évfolyam elsőként végeztem ezt a szakmát részt vettem külföldi versenyen kevesebbet tudjak mint egy vasutas.....ne vicceljünk már én céget csináltam 8 éve szerelek ügyfélköröm van akik elégedettek visszajárók sokan...... tehát szerencsére nem az irigység szól belőlem de az hogy egy ember szidja azt aki suliban tanulta (ő nyilván ezek szerint nem) ezt a szakmát az elfogathatatlan és nevetséges és megnézve azokat a kommenteket amelyeket nyilván ő cenzúráz egy teljesen félrevezetett társaságot látok. Természetesen látom hogy vannak dolgok amelyeket tökéletesen elvégez itt említeném minden alkatrész takarítása, beruházás szikronteszterbe (Bár a kinai fos hibakód olvasó egy szar és azért nem is csinál róla videót gondolom mert nem tud semmit)
És most megemlíteném hogy nem az irigység szól belőlem mert ugye mindenki az aki kritizálni meri vagy felhívja az ostobaságira a figyelmet említem a következőket :
Szinkronnál bizonyos motoroknál előírja tényleg a szervkönyv hogy a nyomásérzékelőt ki kell kötni, de az hogy emberünk több videóban is azt állítja hogy ezt mindig igy kell tenni fatális tévedés és olyan szakmai hiányságra enged következtetni ami nevetséges és ő ezt még nagy mellényel teszi közzé hogy ezt is tudja .... akkor ütötte meg a fülem amikor vasutasunk egy kawa 636 ot csinált és én is pont nem rég csináltam ahol a szervkönyv kifejezetten TILTJA a nyomásmérő kiiktatását :) nevetséges.
Vagy milyen szerelő aki olyan szinten nem ért az elektromossághoz hogy tudja hogy a start gombnak semmi köze az indításkor keletkező önindító áramfelvételéhez értem hogy nem elektromos szaki de ez durva ........ hisz a kapcsoló rendszerfeszültsége még csökken is az indítózás pillanatában!Amúgy egy relé kapcsolja az önindítót! Vagy can bus hálózaton keresztül egy relé de ezt inkább hagyom is nem vasutasnak való téma.....
Vagy amikor a féknyereg csavar ragasztásról beszél hogy minek az meg meg kell húzni 80 Nm re oszt jól van hát eldurran az agyam ember ha mutat nekem egyetlen szervizkönyvet ahol ezt az értéket csak megközelíti a megadott érték onnantól én is így csinálom :P 25-35 Nm ig szokott max terjedni és van ahol előírják és van ahol nem a ragasztást amúgy csak mondom hogy a videó azt hiszem nem túl régi ahol ezt a hülyeséget láttam....... ja és nem vasuti fékről beszélek mert ott lehet de itt 80nm lehúzni életveszélyes kitépi a menetet elreped a csavar stb áááá
Amikor jön a vakítás injektorszinkron ember ugyan azt a pillangó szelepet állítod mint karbinál kit akarsz butítani tudom így okosabbnak tűnik de aki ért hozzá röhög rajta (vannak motorok ahol számítógéppel lehet alapjárati szinkront állítani PL bmw k1200s de nem a kinai hoki teszterrel )
És még sorolhatnám azokat a tényeket mert ezek tények amik nevetséges szakmai hiányosságra utal amivel nincs is baj mert úgy látom van rá kereslet mert ugye vakok közözz félszemű a király.... de örülnék neki ha a többi szerelő aki iskolában tanulta és hosszú évek óta csinálja sikeresen fikázása helyett gyakorolna egy kis önkritikát és ha folyamatosan a szerviz manullal dobálózik akkor tényleg elővenné és megnézné mert más szerelőket hoz kényelmetlen helyzetbe amikor az ügyfél az ön hamis nevetséges tudásával felvértezve jön a baromságokkal sajnálom hogy ez ilyen hosszúra sikerült, de ez már régóta ki akart jönni nem bántásnak célzom semmikép de jó volna ha önkritikát gyakorolna és nem mindenki irigy aki jobban ért valamihez mint ön....Szép napot!!!
Több oka is lehet ! PL: szelep-szár szimmering , dugattyú olajlehúzó gyűrű. De ha nem vagy még nagyon öreg javasolom Neked egy gépipari szakközépbe beiratkozni , és a tanárok nagyon sok érdekeset tudnak mondani. Én is 30 évesen tettem le a technikus-minősítőt !
Üdv lenne egy zongshen 200cc dirt bike motorom most lett beállítva a szelepek de nagyon füstöl ez iránt érdeklődnék hogy mitől lehet ez a választ köszönöm
A sok hamisított márkajelzéssel ellátott ruha cipő értékesítése a Facén nem zavarja a Navot sem , a Face sem érzi úgy hogy tiltott kereskedelem ?! Két dolog van ilyenkor , a Face érzi hogy fizető képes a vállalkozás ezért szeretné megvágni , a másik lehetőség egy jó befojással rendelkező jóakaró aki kellő kép feltudta hívni a figyelmet rá !
A következő a problémám, elegem van hogy az ügyfeleim félrevezetése miatt konfliktusba és bizonyításokba kényszerülök. Már sajnos nem egy ügyfél jött egy bizonyos szerelőnek mondott általam csak vasutasnak hívott ember miatt. Aki így meg úgy csinál videókat egy bizonyos közösségi oldalra szerintem mindenki tudja kiről írok. Hát fogtam magam és megnéztem a vasutasunk egy pár videóját mert ugye muszáj volt hogy értsem hogy ki miről beszél és számomra teljes megdöbbenés volt mikor megtekintettem a videóit.......
Vasutas Úr folyamatosan fikázza azokat az embereket akik ezt a szakmát iskolában végezték hogy így meg úgy okoskodnak..... ezt némely kétkedéssel ugyan de eltudom fogadni hogy vannak akik elhiszik hogy értenek hozzá mert már láttak olyat aki csinálta.....De az általánosítása felháborít, és degradálónak tartom mert, én évfolyam elsőként végeztem ezt a szakmát részt vettem külföldi versenyen kevesebbet tudjak mint egy vasutas.....ne vicceljünk már én céget csináltam 8 éve szerelek ügyfélköröm van akik elégedettek visszajárók sokan...... tehát szerencsére nem az irigység szól belőlem de az hogy egy ember szidja azt aki suliban tanulta (ő nyilván ezek szerint nem) ezt a szakmát az elfogathatatlan és nevetséges és megnézve azokat a kommenteket amelyeket nyilván ő cenzúráz egy teljesen félrevezetett társaságot látok. Természetesen látom hogy vannak dolgok amelyeket tökéletesen elvégez itt említeném minden alkatrész takarítása, beruházás szikronteszterbe (Bár a kinai fos hibakód olvasó egy szar és azért nem is csinál róla videót gondolom mert nem tud semmit)
És most megemlíteném hogy nem az irigység szól belőlem mert ugye mindenki az aki kritizálni meri vagy felhívja az ostobaságira a figyelmet említem a következőket :
Szinkronnál bizonyos motoroknál előírja tényleg a szervkönyv hogy a nyomásérzékelőt ki kell kötni, de az hogy emberünk több videóban is azt állítja hogy ezt mindig igy kell tenni fatális tévedés és olyan szakmai hiányságra enged következtetni ami nevetséges és ő ezt még nagy mellényel teszi közzé hogy ezt is tudja .... akkor ütötte meg a fülem amikor vasutasunk egy kawa 636 ot csinált és én is pont nem rég csináltam ahol a szervkönyv kifejezetten TILTJA a nyomásmérő kiiktatását :) nevetséges.
Vagy milyen szerelő aki olyan szinten nem ért az elektromossághoz hogy tudja hogy a start gombnak semmi köze az indításkor keletkező önindító áramfelvételéhez értem hogy nem elektromos szaki de ez durva ........ hisz a kapcsoló rendszerfeszültsége még csökken is az indítózás pillanatában!Amúgy egy relé kapcsolja az önindítót! Vagy can bus hálózaton keresztül egy relé de ezt inkább hagyom is nem vasutasnak való téma.....
Vagy amikor a féknyereg csavar ragasztásról beszél hogy minek az meg meg kell húzni 80 Nm re oszt jól van hát eldurran az agyam ember ha mutat nekem egyetlen szervizkönyvet ahol ezt az értéket csak megközelíti a megadott érték onnantól én is így csinálom :P 25-35 Nm ig szokott max terjedni és van ahol előírják és van ahol nem a ragasztást amúgy csak mondom hogy a videó azt hiszem nem túl régi ahol ezt a hülyeséget láttam....... ja és nem vasuti fékről beszélek mert ott lehet de itt 80nm lehúzni életveszélyes kitépi a menetet elreped a csavar stb áááá
Amikor jön a vakítás injektorszinkron ember ugyan azt a pillangó szelepet állítod mint karbinál kit akarsz butítani tudom így okosabbnak tűnik de aki ért hozzá röhög rajta (vannak motorok ahol számítógéppel lehet alapjárati szinkront állítani PL bmw k1200s de nem a kinai hoki teszterrel )
És még sorolhatnám azokat a tényeket mert ezek tények amik nevetséges szakmai hiányosságra utal amivel nincs is baj mert úgy látom van rá kereslet mert ugye vakok közözz félszemű a király.... de örülnék neki ha a többi szerelő aki iskolában tanulta és hosszú évek óta csinálja sikeresen fikázása helyett gyakorolna egy kis önkritikát és ha folyamatosan a szerviz manullal dobálózik akkor tényleg elővenné és megnézné mert más szerelőket hoz kényelmetlen helyzetbe amikor az ügyfél az ön hamis nevetséges tudásával felvértezve jön a baromságokkal sajnálom hogy ez ilyen hosszúra sikerült, de ez már régóta ki akart jönni nem bántásnak célzom semmikép de jó volna ha önkritikát gyakorolna és nem mindenki irigy aki jobban ért valamihez mint ön....Szép napot!!!
Ha meg rákérdez a NAV csak guminyomás ellenőrzésen volt itt a motor.
Na de 3 hétig?
Igen, mert nem akartuk keverni a benne lévő levegőt másfajtával..
mióta nincs videó nem kell naponta tölteni a telefonom... :-)
Mi lett a Taschnerrel? Tudtok valamit?
Re: motorszerelés topik.. :)