Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nem tudom/nem merem/ szétszedni de a menet közbeni leállásnak nem gondolom,hogy köze lenne hozzá
mekkora a furatod? nagyjából? 105mm-ig van intom.. érden vagyok
rossz esetben megszorult, de próbáld meg előtte ellenőrizni, hogy forog e a blokk. tolás, stb. lehet azért nem teker, mert nem tud.. ha forog, akkor áram nem jut az indítóra... Relé, főbizti... de akkor még nincs meg a megállás oka.
indítómotor, szénkefe?
Figyelem!
A Bázismotor szerelőt keres!
Keresünk megbízható, precíz, munkájára igényes motorkerékpár szerelőt. Budapesti munkahely, kiváló munkakörülmények.
Kérjük, aki jelentkezni szeretne küldje el az életrajzát a bazismotor@bazismotor.hu címre, vagy hívja a 06-30-4871002 számot.
Értem!

Hát köszönöm a segítséget, ezeket mképp megnézem, és remélem tényleg ez lesz a hiba. Még annyit , hogy ma hidegen indítottam és leállt az első indítás után, másodikra tökéletesen indult, ilyet már nagyon régen csinált és ugye injektorosnak nem szabad leállnia első indìtáskor sem, vagy ez nem probléma!?
Szó szerint megy rá! :) Én a helyedbe ezzel kezdeném, hogy gyertyacsere mert az megvan 3ezer ft-ból 2henger esetén, meg ezekből szereznék próbadarabot, hogy ezeket tutira kizárjam, utána jöhet a többi. Én bontóból 6ezerért vettem 1 trafót. Azóta az enyém tökéletes.
Értem!

Mármint úgy érted, hogy rámegy a gyertyára, hogy azt is tönkre teheti vagy szó szerint megy rá? :) Akkor megnézetem, hátha ez lesz a baja és ha igen akkor mennyibe fáj azt cserélni? Vki irta még hogy a gyújtó tekercs és a kondi is tönkre mehetett, ez mennyire valszínű!?
Akkor nem járna az egyik henger. Érdekes, mert ki lehet mérni ezeknek a trafóknak az ellenállását egyik haveromé meg az enyém is tökéletes volt, gyakorlatilag meg mégse... Enyémen a tömítés ment tönkre, és miután lemostam ugyanígy szaggatott a motor, mint ahogy Te leírtad. Bár ezen látszik is, hogy beázott párszor.
Értem.

Szóval akkor a trafót meg a gyertyákat kéne megnéznem, adott esetben cserélnem!? A gyertyát is megölheti, annak van vmi jele?
Enyém is csinált ilyet egy mosás után, igaz az Fz1, de több fz tulajnál előfordult ez a jelenség ami nálad van és a trafó szart be, ami rámegy a gyertyára. Ha esetleg van ismerősi körödbe még egy er6 akkor kb 20perc kicserélni őket egy próbára.
Kawasaki Er-6f 2006-os évjárat.
Igen.
engem kérdezel?
Milyen motorról van szó?
Értem! Egyébként pedig mindig van rángatás 3 ezres és kicsit felette lévő fordulaton veszem észre, általában amikor alacsonyabb sebességgel közlekedek a városban viszont nemrég óta mintha picit jobban rángatna, úgy érzem. 1 éve került rá egy teljesen nyitott leo vince dob is, vki azt mondja attól is rángathat, egyébként ezek a tünetek kb 1 éve vannak picit utána miután rákerült az új dob. Ezek után is a a kondi vagy a gyújtó tekercs lehet a hibás? Egy párszori hideg indulástól tönkre mehet?
Valószínűleg a gyújtó tekercs vagy a kondi ment tönkre a hideg menettől.
Vidd el szerelőhöz hogy mérje ki. Nagyobb baj is lehet ha igy használod.
A minap a városban gurultam pár km-t utána letettem és órákig állt majd este újra beindítottam, de éreztem hogy lehűlt és melegítés nélkül elindultam haza ami szintén pár km volt.
Azt vettem észre, hogy lassú menetben olyan 20km körül 1.-be és 2.ba nagyokat rángatott, megtorpant a motor és ilyet most csinált először. Ez vajon mitől lehetett, csak a hideg motor miatt vagy gyújtás?

Ha vki tudja írja meg nekem, köszi.
Sajnos teljesen laikus vagyok a témába de gondolom,hogy valami vezérlési hiba lehet ha nem tudtam beguritani
Ra kene nezni az onindito szabadonfutojara...
Akksi jó de kipróbáltam külső akksira kötve is.Semmi csak kattogás
Nem kapta el 3-ba.Kettesnél meg erős a kompresszió és nem találtam elég nagy emelkedőt
A gyújtáskapcsoló jó mert indítózásnál kattog a relé
Auchanban láttam hétvégén 50-300ig minden méretben 499ért.
Mé nem tudtad begurítani?