Lenne egy "kis" problémám.
Van egy Suzuki RF400-om. Most csináltattam meg a karburátort, aksi csere gyertya csere, mindent amit csak mondott a szerelő (sajna egyáltalán nem értek hozzá), elég sokba van már így is arról nem is beszélve hogy idén még nem is ülhettem rá mert végig a szerelőnél volt, mert hogy valami mindig rossz volt vele. Most szóltak hogy a jó hír hogy megvan mi a baja, a gyújtáselektronika, ami elvileg egy fekete doboz, de hogy ők sehol nem tudnak szerezni hozzá valót mert hogy japán belpiacos a motor, és hogy vigyem el 200km-rel arrébb utánfutóval ahol teljes gyújtás elektronikát a motorhoz építik és örök élet garancia. Ez szép és jó, de azt mondták 70.000 az alja ahonnan ez a történet indul. Megmondom őszintén, már így is sokat kölöttem rá, nem akarnék még ennyit, van esetleg ötletetek, vagy tipp hogy hol lehetne mégis beszerezni ilyen gyújtáselektronikát?
Keresek budán (XI, XII, vagy a környéken, vagy budapesten) ügyes szerelőt, aki nem dolgozik horror áron. Egy 1998, 50, 2T, fekvő minarelli scarabeot kellene megnézni, rosszabb esetben motorgenerálos. Kb. 15e van benne, de kicsit már csörög.
Előre is köszönöm!
Keresnék normális, normális áron dolgozó szerelőt Bp-en. Ha Dél-Pesten van, akkor az még jobb. Most egy óriási dolgot kéne csinálni, pl. a láncfeszességet, egyenesfutást kéne beállítani.
(Nem, nem akarom magam csinálni! Most vettem új láncszettet rá, sose csináltam, nem b.sznám el...majd ha van benne 10ezer km. és láttam a szerelőnél,hogy kell ezt csinálni, majd akkor. )
Sebaj majd kerítek valahonnét, viszont szted az nem lehetséges, hogy ez a motor ilyen, mert többen írták akinek ilyen motorja van vagy újabb, hogy ezt a rángatást tapasztalják ők is, és amugy ez egy sor2-es gép!?
Más ötletem nincs, kellene próba darab, hogy biztos legyél benne, hogy ez a baja. Ellenállását ki lehet mérni, az nekem is tökéletes volt, gyakorlatilag meg szar volt :)
De akkor kiszedtük és láttam hogy rozsdás a trafóm akkor elképzelhető hogy cserélnem kéne nekem is szted!? (Bár a szaki azt mondja jó az!) !
Vagy van más ötleted? :)
Akkor kizártuk a kipuffot mert megpróbáltam a gyárival elvileg ugyanaz volt a tünet, gyertyacsere is megvolt, pillangószelep beállítva, meg kapott egy szinkront is, de észrevettem, hogy rozsdás a trafó hasonlóan mint a tied a képen amit küldtél, akkor azt még mképp megpróbálom hátha, bár a szaki akinél voltam azt mondta ne foglalkozzak vele mert ez a sor2 elvileg ilyen!? Neked mennyire rángatott egyébként? :)
Sziasztok! Ha belekezdtetek egy szerelésbe de még mindig nem sikerül elkészülni vagy megtalálni a problémát és tanácstalanok vagytok, látogassatok be hozzánk a 13ker Váci út 168 (Reno udvar) szám alatti Ronin Moto műhelyünkbe. Délután 5-től várunk mindenkit szeretettel, vagy telefonos megbeszélés alapján előre bejelentkezve.
Tel: 0630/936-35-07
Mottónk: Csak akkor kell fizetni ha megoldottuk a problémát
A minap indítottam a gépet és leállt majd második indításra már jó volt, amugy injektoros és már nagyon rég csinált ilyet! Ez mitől lehet? Kell e egyáltalán ezzel foglalkozni?
delpesti korhaznal van egy nagyon jo es nem draga szerelo. Ha erdekel megadom a szamat privatban