Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó!
Miskolcon esetleg Kazincbarcikán megbízható szerelőt valaki?Olajcsere,gyertya csere,karbiszinkron lenne...
Na ez jó hír, lehet benézek hozzá. Eredetileg fék folyadék cserével akartam "tesztelni" egy szervízt hogy legyen tapaszalat ha adódna valami extra dolog. aztán a minap látom hogy az első teló picit könnyezik.
Egy alkalommal meghajtòlàncot nitteltettem,egy kèzfogàs volt az àra.
Még régebben mikor nem volt szinkronteszterem,karburàtort szinkronizàltattam.Alapos munkàt végeztek,végig ott lehettem a motor mellett,làttam mit hogyan csinàl a sràc,beszélgettünk.Korrektek voltak.
Miòta Hondàm van,nem voltam ott,hiszen egy Honda nem romlik el
Van velük tapasztalatod?
Sok jót nem hallottam róla az évek során. Bár lehet mindig ugyanaz a pár ember mondja, másik tíz meg elégedett csak én nem velük beszélek
Robiékat kérdezted ott helyben?
(Lakamoto,József A.u5)
tudom, ezért kéne jóféle szerelő, nem önjelölt barkács balázs
azt tudd, hogy olyan nincs hogy csak teló szimmering csere. szét kell szedni teljesen majd kitakarítani, új olaj új szimering+porvédő(ha van)
Veszprém megyében valaki? Csak egy telo szimering csere lenne
Irok privátot...
Szia.
Írj rám , vagy hívj.
Lehetetlen nincs, minden megoldható
Szia,

az enyémet is be mered vállalni? :)

Egyszerű hiba, csak az oka nincs meg. Illetve meg van, de az nem magyarázat... .)
Sziasztok.
Ha Jászberény környékén valaki precíz igényes szerelőt keresne, akkor ajánlom magam
Lehet felderítésre váró hiba, vagy általános karbantartás, megtaláljuk a megoldást rá.
Keressetek bizalommal bármelyik elérhetőségemen.

https://m.facebook.com/Vitya-m...
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy ide protezsáljam magam
Facebook.com/slickmotor
Több éves itthoni és külföldi tapasztalattal, minőségi szerszámokkal, szakszerű-precíz munkát végezve
Sziasztok, tudtok ajánlani Budapesten korrekt jó szerelőt? Robogóban kéne kormánycsapágyat, vezérlést cserélni, szelepet állítani stb.
Sógorom kérésére, a motorja (Suzuki GSX 600F - 1998) elektronikai problémájának megoldásához keresek megbízható, precíz szakembert Bács-Kiskun esetleg Csongrád megyében.
Jó sok éve részt vettem a dízel gáz fejlesztésben, nem az elektronikában hamem a kábel kötegeket csináltam, de mivel ott voltam tudom mi mennyibe került és mi mennyi óra volt
Bátan állíthatom hogy szinte gombokért össze lehetett rakni az ecu-t(miután meglett a kínai alkatrész forrás) a program írása valami huszonezer volt, lehet mondani hogy ez egy egszerű cucc volt ami igaz is, de azért 3-5 szenzor volt a rendszerben plsz néhány egyéb periféria, plusz menetz közben programozható is volt tehát azért nem egy simson elektronika volt........
Persze azért beleugrott egy 10 millás kezdőtőke, ami sajnálatos módon sosem térült meg mert a drágalátos kf beleszart a műzlibe a mol-al karöltve
A srác 2015-ben 20 ezret mondott a 4 senzorra...szóval ha 5-10ezer Forintos (mérnöki) óradíjban 7-14 munkaóra alatt kéne összeforrasztani, programot megírni, tesztelni, tokozni a cuccot, hogy ne legyél drágább mint a jelenlegi eladási ár ha magadnak csinálod.
4 éve még jobb áron tudtam hozzájutni...nekem nincs is semmi bajom a árával, csak azzal hogy egy nulla a support hozzá... ha van garid ha nincs...Ès igazából ezt kell annak is felfognia aki ilyennel próbálna üzletelni, hogy kevés az hogy talál pár balekot, akire rámelegíti, de utána azok bizony elvárják, hogy adjon némi támogatást is ha gondjuk akad...ezért (is) hagytam fel többek között a láncolajozó modulok összezserelésével, mert elment egy komplett napom mire egy komplett rendszer összeállt, és akkor volt akinek még be is kellett szerelni. még pár óra...aztán mikor jött a telefon, hogy valami nem müködik, valamit be kéne állítani, vagy sikerült helytelen polaritással leégetni a vezérlést...akkor rendeljek hozzá cuccot, gyártasam le az egyedi alkatrészeket, stb... mind ezt pár 10 ezer Forintért... és persze mivel maradt még lelkiismeretem akár 2-3 év után is mosolyogva segíteni, akár olyannak is aki csak megvette a rendszert kéz alatt, de mondták, hogy "Te" gyártottad...

Ùgyhogy én árkot röhögök azok köré akik meglátnak egy "cuccot" és rámondják, hogy ezt annyiböl, meg annyiból ki lehetne hozni, mert egy "IC-csak ennyibe kerül" minek kérnek érte 10-szer annyit...meg hasonlók.

De mindegy úgy veszem észre a szóban forgó cucc hibája kapcsán, még mindig csak a pingvinezés marad...ha csak nem jön végre valami szép színes unikorn!
értem de az hogy magadnak csinálsz valamit az egy dolog ha meg üzletszerűen kéjelegsz az meg másik ja 8-10 éve felmotoroztam pestig egy xl gyújtásért 25 vagy 30000 volt de az se eredeti át kellett kötni valamit asszem mostmeg ha nincs a motoros boltba bontóba vagy az alin megrendelem a belgáktól direktbe
Ja meg más a matrica is rajta ugyanaz írhattam volna healtech műszert is...
Én ezt értem
De a másolásról volt szó meg az otthoni gyártásról
Az elektronikai cuccok hihetetlen olcsók lettek egy 20 évvel ezelőtti árhoz képest
Pl egy egyszerű xt-xl motor gyújtás 8 rugó dobozolva számlával cégtől
nem az anyagköltség a drága, hanem a kifejlesztés x ember x órát dolgozott rajta hogy összehozzon valamit aztán tesztelték javították áttervezték stb valaki belevert nem kevés pénzt és az vissza kell jöjjön senki se szeret azért dolgozni hogy valakinek jó legyen ingyííír
a healtech kissebb !
ugyanaz! Könyörgöm :)
Vicces összegből meg lehet ám ezeket csinálni
Pl a többszáz ezres kocsi ECU is tizenezer forint
Szerintem a legdrágább dolog a nyomásérzékelő benne lusta vagyok keresgélni de Kínából tuti pár ezer
aki le akarja másolni lemásolja vagy csak simán gyárt másikat , egy elektronikával foglalkozó cégnek ez nem jelent túl nagy gondot az viszont már igen hogy megéri-e ? most ha belegondol az ember sokan szerelnek és nem is hallottak ilyesmiről persze relatíve sokan pl Nagyvárad meg környéke 4-5 ember ha jól tudom senkinek sincs, jól elvannak az 50 eurós órás cuccal hobbiszerelgetőknél még az sincs , szóval minimum egész európában kellene reklámozni és eladni hogy kifizetődő legyen és akkor se lenne rajta nagy profit