Na itthon a Talma napról.
Gatyám is vizes,sajnos elég sok minden elmaradt,szinte az összes program.
Cserébe viszont jövőre a 3. Talma-nap szintén Kecsón lesz.
Képek a mostaniról hamarosan.
Szevasztok Zizzerek!
Nem rég vettem egy gyönyörűséget. Lásd fotóim közt!
1994-es és 600-as. Számomra hihetetlen állapotban van. Mikor kinéztem magamnak november óta garázsban állt és nem volt sanszos hogy beindul. Az önindító csak kattogott. első gumi cserére szorult, és egy-két karc és műanyag repedésen kívül hibátlan. Mondtam az eladónak, hogy nem megyek el amíg nem hallom a hangját, így meggyőztem, hogy betolom. Mázli hogy pont lejtős úton lakik. Benya beleöntése után, 15-20 méter után röffent 1-1 henger, én meg nyekkentem . De már volt remény. Megint egy iram és még több henger beindult. Lement az aljba, majd ott kinyögte az összes füstöt amit magában tartogatott, visszaúton beindult mind a 4 henger. Mondta, hogy feltette volna az összes vagyonát, hogy nem indul be. szépen járt alapjáraton. Mondtam neki, hogy csinálja meg az önindítót és el is viszem. Így történt.
Azóta kapott új elsőgumit. És semmi mást. Szégyellem, nem cseréltem még olajat, meg szűrőket, meg gyertyákat. Azóta tettem bele kb 100km-et ami tesztelés volt. Amint időm engedi szétkapom és cserélem a dolgokat.
Ami nekem a legmeglepőbb, hogy hidegen/melegen egy pöccintésre indul, jól húz, szép a hangja, nem csörög, nem csöpög. Egyedül az alapjárat furcsa nekem, mivel olyan szakaszosan jár, nem az a megszokott sor 4es hang. Eddig is sor 4esem volt, igaz az 4-2-1 kipuff rendszerrel. Szerintetek lehet hogy a hangja alapjáraton (1500 körül) azért szakaszos, mert 4-2 rendszer felváltva hangzik? Én ezzel nyugtatom magam. Karbiszinkron is szóbakerült nálam, de azért ódszkodom tőle, mert nem csinálja a karbiszinkron hiányára utaló dolgokat. Jól húz, amint fordulaton(2000-től) van kisimul a hangja, nincsenek a teljesítményben lyukak gyorsulás közben, és hibátlanul indul.
Először cserélem az olajat, szűrőket, gyertyákat, aztán ha még mindig ezt csinálja, akkor tovább gondolkodom.
Még egy dolgot vettem észre tegnap nézegetés közben, a hátsó lengővilla bal oldali szárán, a hegesztési varraton van egy kb. 3cm-es repedés. Féljek e ettől és vigyem el aluheggesztőhöz, vagy nyugodjak meg, mert nem nagy dolog, kibírja még az?
Egyelőre ennyit mára, így is sokat beszéltem.
Örülök a vasnak BTW.
adatlapon lévőre gyöhet! Köszönöm szépen!
Föld hívja KanyarBandit!
Neked küldjem a tegnap beszélteket vagy Liának?
Kellene egy e-mail cím!
Nem, enm az újatt tettem máris tönkre
A szerveződ meg aranyat ér, vigyázz rá!
de a streetfighter bemutatóért megérte
mégegyszer nagyon köszönöm!
Az ilyen önzetlen motorostársak miatt érdemes a motoros társadalom részének lenni!
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Gatyám is vizes,sajnos elég sok minden elmaradt,szinte az összes program.
Cserébe viszont jövőre a 3. Talma-nap szintén Kecsón lesz.
Képek a mostaniról hamarosan.
Nekem is gyári a rendszer,4-1-2-be,de szép egyenletesen jár.
Normál sor4 hangja van.
Nem rég vettem egy gyönyörűséget. Lásd fotóim közt!
1994-es és 600-as. Számomra hihetetlen állapotban van. Mikor kinéztem magamnak november óta garázsban állt és nem volt sanszos hogy beindul. Az önindító csak kattogott. első gumi cserére szorult, és egy-két karc és műanyag repedésen kívül hibátlan. Mondtam az eladónak, hogy nem megyek el amíg nem hallom a hangját, így meggyőztem, hogy betolom. Mázli hogy pont lejtős úton lakik. Benya beleöntése után, 15-20 méter után röffent 1-1 henger, én meg nyekkentem . De már volt remény. Megint egy iram és még több henger beindult. Lement az aljba, majd ott kinyögte az összes füstöt amit magában tartogatott, visszaúton beindult mind a 4 henger. Mondta, hogy feltette volna az összes vagyonát, hogy nem indul be. szépen járt alapjáraton. Mondtam neki, hogy csinálja meg az önindítót és el is viszem. Így történt.
Azóta kapott új elsőgumit. És semmi mást. Szégyellem, nem cseréltem még olajat, meg szűrőket, meg gyertyákat. Azóta tettem bele kb 100km-et ami tesztelés volt. Amint időm engedi szétkapom és cserélem a dolgokat.
Ami nekem a legmeglepőbb, hogy hidegen/melegen egy pöccintésre indul, jól húz, szép a hangja, nem csörög, nem csöpög. Egyedül az alapjárat furcsa nekem, mivel olyan szakaszosan jár, nem az a megszokott sor 4es hang. Eddig is sor 4esem volt, igaz az 4-2-1 kipuff rendszerrel. Szerintetek lehet hogy a hangja alapjáraton (1500 körül) azért szakaszos, mert 4-2 rendszer felváltva hangzik? Én ezzel nyugtatom magam. Karbiszinkron is szóbakerült nálam, de azért ódszkodom tőle, mert nem csinálja a karbiszinkron hiányára utaló dolgokat. Jól húz, amint fordulaton(2000-től) van kisimul a hangja, nincsenek a teljesítményben lyukak gyorsulás közben, és hibátlanul indul.
Először cserélem az olajat, szűrőket, gyertyákat, aztán ha még mindig ezt csinálja, akkor tovább gondolkodom.
Még egy dolgot vettem észre tegnap nézegetés közben, a hátsó lengővilla bal oldali szárán, a hegesztési varraton van egy kb. 3cm-es repedés. Féljek e ettől és vigyem el aluheggesztőhöz, vagy nyugodjak meg, mert nem nagy dolog, kibírja még az?
Egyelőre ennyit mára, így is sokat beszéltem.
Örülök a vasnak BTW.
1995, Pearl Purplish Black