Holnap megbeszelem a haverral mikor es honnan indulunk es jelentem, ha teged nem zavar az "oreges" tura tempo :) Nallunk nincs rohanas, csak palyan. Hetvegen is korulmociztuk balatont, vitorlaztunk, leegtunk , de jo volt . Szombaton mennenk es vasarnap vissza, 1 alvas eleg. Sator, halozsak ... keszits (etek).
Köszi cézé!
Sikerült új (használt) hátsógumit találnom, és regisztrálnom a 28ai esti gurulásra a hungaroringre.
Lehet 29én felkeresem a Kakucsringet is.
A Kakucsring egy igen technikás pálya. Kicsit talán rövid. Kettesben végig lehet húzni (1100), bár én azért inkább szúrtam hármast az egyenesben, 7-8e fölé amúgy sem megyek szinte sose. Ha supermotosok is vannak, akkor inkább be se fizess, azok nem igazán vannak figyelemmel senkire, és amikor már amúgy is döntenél rá az ívre, de még valamelyikük eldurrog előtted öt centire az üres dobjával, az kissé bosszantó. Az ívek jók, nem árt ha már azért van egy kis rutinod kanyarodásból, de kezdők is próbálgathatják szárnyaikat. Nekem az óramutatóval ellentétes irány jobban bejött. Az aszfalt beszarás jó és nem eszi a gumit. Az én lábtartópeckemből fogyott bőven, és váltogatva fordultam a kipufogókon... Szóval jókat lehet hajlítani, de komoly fizikai meló is egyben. Összességében nagyon jó móka, és nem is drága. Szerintem jó belépő az Euroringre...
hi all! Ez hungaroringes banzáj engem is érdekelne, Sasadtól M1M7 tudnék csatlakozni, mert nem lesz autópályamatricám. Ekkor merről érdemes megközelíteni a pályát? Keletinél jobbra Kerepesig, vagy Fót felől?
Hi!
Kb. 6 éve futárkodom(néha motorral is)Bp-n sűrűn ,Bécsben ritkábban.Bécs 14h körül sima ügy.Bp minden kanyargás nélkül megoldható motorral kis csalásokkal.M1-en az összes telepített traf. előre van jelezve,figyelni kell a táblákat(mind 2 oldalon ki vannak rakva.) Bp. Erzsébet-híd - Keleti-pu előtt balra - Thököly út(iszonyat macskakő és lukak, de középen villamos sínen lehet közlekedni) Hungária krt-at keresztezve vashíd alatt visszafordulni,és 5 perc alatt Hungária krt-ról az M3- on vagy.Szerintem ez a leggyorsabb.Persze ahol kell (BAH csomópont és Keleti-pu) között ha nagyon be van állva meg kell lógni a sorok közt.Basszus mennyit írtam!
Jut eszembe! 1 tankolással és bunzzal számplnod kell.
Na mindenkinek sok motorozást! GOmbi
Kösz a válaszokat!
Arra gondoltam majd az autópályákon javítok a szintidőn, akkor talán elég lesz a városi tötymörgésekkel együtt is. Telepített mérők helyéről tudtok valami?
Én is ezt a Petőfi hidas irányt néztem ki, (annál is inkább mert ez az Üllői útig térkép nélkül is megy, gyakran járok a gyerekkel az I. Gyerekklinikára), csak én a Thököly-Hungária-Kacsoh útvonalon gondolkodtam. Az Oktogonos sem tünik bonyolultabbnak, melyik a gyorsabb/jobb? Dugók esetleg?
Valahogy csak megy majd, köszi!
Elég kemény vállalkozás Bécs - hungaroring 14:00-tól 17:00-ig.
Remélheted, hogy nem épp teljes csúcsforgalom lesz, bár ha 15:00 és 16:00 között érsz BP-re, akkor még talán nem.
Ugye két lehetőséged van:
Nullás körbe (ha nincs túl nagy forgalom), igaz ez kerülő egy kicsit és nem igazán szeretem a hosszanti hullámos utakat :(.
BP-n keresztül.
Ha nekem kellene keresztül tépnem BP-n, akkor bemennék egyenesen az oktogonig (petőfi híd, nagy körút stb), oktogonnál jobbra végig az andrássyn, hősök terénél tovább és elvileg onnan feljutsz az M3-asra. - persze ez csak akkor jó megoldás, ha a tömött autó sorok közt el tudsz szambázni, ami BP-n nem is egészséges és ugye nem is szabályos. De elég egyszerű!
Én egy hónapja cseréltem kupplunglamellákat (600-as) erősitett rugókkal együtt 85 EUR (kb 21e Ft)volt a bécsi Louis-nál raktárról azonnal. Gyári tömítés helyett Loctite 9520, nem kell órákig vakargatni a nyomait, és tökéletesen tömit.Egy tubus kb 1500Ft és egy teljes blokkra elég böven, ha visszazárod évekig eláll.
A csere könnyü, ha oldalra döntve kitámasztod a gépet, még az olajat sem kell leengedni.(de ha nem elég stabil, és eldől az sokba lesz!)
A sportdobról csak annyit hogy én már azzal vettem a gépet, tökéletesen megy vele(vége 230 fölött óra szerint 15 éves mocival), másfél hónapja volt vizsgán, senki sem foglalkozott vele, és természetesen középállványom is van. A haszna kb annyi hogy egy balos elesésnél nem kell cserélni , mert azon az oldalon nincs.
Miért is kell rá a dob?
Erősebb/gyorsabb nem lesz, vizsgán meg kötekednek vele - ez nem ZXr, szerintem maradjon a gyári.
Már csak a középsztender miatt is: ha két dobot veszel az már nem olcsó, ha egy rencert, akkor meg bukod a középállványt.
Plusz 1 kérdés!
Az ülést megosztó műbőr szíj eléggé "elfáradt"! Honnan lehet ilyet szerezni?
Jelenleg ott tartok, hogy egy mesterember újra borítja igazi bőrrel... De jobban szeretnék beszerezni egy eredetit. Akinek van szóljon. Fénykép és már meg is vettem! Szóljatok!
Köszönöm!
Az én 400-as Zizim 7 liter körül eszik, mondjuk húzom neki rendesen.
Nagyrészt két személlyel használom. Utazó sebesség 120-140 km/h.
A váltásokról csak annyit, hogy a Kawa váltó tényleg nagyot csattan. Egyes, kettes brutál, hármas elfogadható, a többivel nincs gond. Az előbb olvastam vkitől, hogy ha nem huzatja ki az alsó fokozatokban akkor nincs nagy hangja. Ez tényleg így van, aki csendes váltásokat szeretne az ne huzassa egyes, kettesben és akkor valóban halk lesz.
Valaki cserélt már kuplungot? Úgy értesültem, hogy 17.000,- Ft. Reális ez az ár?
Még egy kérdés! Sportdobot szeretnék feldobni, persze csak szimplán. Ki, mit ajánl? Mit érdems megvenni, persze figyeljetek a kölcségtakarékosságra. Előre is köszi!
7,5 nem vészes egy 400-asnak. A gyári rövidebbik áttétellel sajnos nekem is ennyi volt. Két személy, egy doboz, 140 alatti utazó - 7 alá sose, fölé mindig ment.
Aztán hátra 4-gyel rövidebb, előre 1-el hosszabb áttétel, és így 120-ig 6,5, felette alig 7 L. Cserében teljes terhelésnél 6-ban csak vánszorgás.
Akinek ez fontos tényező hogy keveset egyen, vegyen 6kilóst: 5L, és akkor már jobban hajtottad mint a 400-ast bármikor. 6 fölött csak ha csúnya fordulatokon pályázol.
A váltó meg olyan amilyen benne - sose lesz Honda, és nem is szeretnénk hogy az legyen! (a már egyszer-kétszer leírt Kunmadarasi történet, a Kawa váltók és a blokktégla hasonlatával... :-)
ha huzatod, akkor csattan szegényke, hihetetlen mekkorákat
azon kisérletezem, hogy ha kicsit előfeszítem és villámgyorsan felrugom, akkor szokott sikerülni, hogy
1-2 között nem csattan..
ja ja tudom
eleinte nekem is akkorakat csattant, hogy meg itt a forumon kerdeztem milyen baja lehet .
aztan megtanultam, hogy egyes kettesbe es kettesbol harmasba nem kell huzatni csak utana. harmastol felfele minden OK, meg 100-110 nel is ha negyesbe teszem nem zajong semmit
de tenyleg ijeszto hangja van ennek a zizinek also fokozatnal .... minthogyha legalabb egy vaskohobol jonne a zaj
Hang nélkül váltani egy zizivel?!
Az enyém még kettesben is olyat szól hogy felébrednek az utca végén a népek
De hát hiába, ilyen ez. Kemény vas kemény csávóknak, igy szeresssük a kis drágát
28-án megint lesz ingyenes körözgetés a hungaroringen, este 6-tól sötétedésig. Nem kell hozzá semmi csak feliratkozni valamelyik kereskedőnél. Valaki a fórumról? A kereskedésben azt mondták már jelentkezet más is egy 600 as zizivel Sopronból , az illető véletlenül nem jár itt?
Plusz egy kérdés a Pestieknek: Győr felöl az autópályán közelítve melyik a leggyorsabb út a hungaroringhez? Elég necces lesz, 2-ig dolgozok Bécsben (annak is a nyugati oldalán) 5-re oda kéne érni a ringre, szal nem kéne pesten bénáznom. Aki tud help pls.
Az enyem 4.8 - 5.3 kozott mozgott eddig. Vegyes. Tok szep valtasokkal, mondhatnam mint egy autot, ilyenkor mukszik amugy legszebben a kapcsoloszekreny. Hang nelkul valtani, azt szeretem en.
Sikerült új (használt) hátsógumit találnom, és regisztrálnom a 28ai esti gurulásra a hungaroringre.
Lehet 29én felkeresem a Kakucsringet is.
örömteli hír ért!
meglett a rendszáma a kicsikének úgyhogy mától hivatalossan gurulok
az öröm nem kicsi
széles utat
A Kakucsring egy igen technikás pálya. Kicsit talán rövid. Kettesben végig lehet húzni (1100), bár én azért inkább szúrtam hármast az egyenesben, 7-8e fölé amúgy sem megyek szinte sose. Ha supermotosok is vannak, akkor inkább be se fizess, azok nem igazán vannak figyelemmel senkire, és amikor már amúgy is döntenél rá az ívre, de még valamelyikük eldurrog előtted öt centire az üres dobjával, az kissé bosszantó. Az ívek jók, nem árt ha már azért van egy kis rutinod kanyarodásból, de kezdők is próbálgathatják szárnyaikat. Nekem az óramutatóval ellentétes irány jobban bejött. Az aszfalt beszarás jó és nem eszi a gumit. Az én lábtartópeckemből fogyott bőven, és váltogatva fordultam a kipufogókon... Szóval jókat lehet hajlítani, de komoly fizikai meló is egyben. Összességében nagyon jó móka, és nem is drága. Szerintem jó belépő az Euroringre...
cézé
Keresem zizim ikertestvérét: User137 elérhetőségét nemtudja valaki?
Kakucsringről van valakinek tapasztalata?
Kb. 6 éve futárkodom(néha motorral is)Bp-n sűrűn ,Bécsben ritkábban.Bécs 14h körül sima ügy.Bp minden kanyargás nélkül megoldható motorral kis csalásokkal.M1-en az összes telepített traf. előre van jelezve,figyelni kell a táblákat(mind 2 oldalon ki vannak rakva.) Bp. Erzsébet-híd - Keleti-pu előtt balra - Thököly út(iszonyat macskakő és lukak, de középen villamos sínen lehet közlekedni) Hungária krt-at keresztezve vashíd alatt visszafordulni,és 5 perc alatt Hungária krt-ról az M3- on vagy.Szerintem ez a leggyorsabb.Persze ahol kell (BAH csomópont és Keleti-pu) között ha nagyon be van állva meg kell lógni a sorok közt.Basszus mennyit írtam!
Jut eszembe! 1 tankolással és bunzzal számplnod kell.
Na mindenkinek sok motorozást! GOmbi
Arra gondoltam majd az autópályákon javítok a szintidőn, akkor talán elég lesz a városi tötymörgésekkel együtt is. Telepített mérők helyéről tudtok valami?
Én is ezt a Petőfi hidas irányt néztem ki, (annál is inkább mert ez az Üllői útig térkép nélkül is megy, gyakran járok a gyerekkel az I. Gyerekklinikára), csak én a Thököly-Hungária-Kacsoh útvonalon gondolkodtam. Az Oktogonos sem tünik bonyolultabbnak, melyik a gyorsabb/jobb? Dugók esetleg?
Valahogy csak megy majd, köszi!
Egyébként meg 290km, 3 óra - nem is lehetetlen...
Elég kemény vállalkozás Bécs - hungaroring 14:00-tól 17:00-ig.
Remélheted, hogy nem épp teljes csúcsforgalom lesz, bár ha 15:00 és 16:00 között érsz BP-re, akkor még talán nem.
Ugye két lehetőséged van:
Nullás körbe (ha nincs túl nagy forgalom), igaz ez kerülő egy kicsit és nem igazán szeretem a hosszanti hullámos utakat :(.
BP-n keresztül.
Ha nekem kellene keresztül tépnem BP-n, akkor bemennék egyenesen az oktogonig (petőfi híd, nagy körút stb), oktogonnál jobbra végig az andrássyn, hősök terénél tovább és elvileg onnan feljutsz az M3-asra. - persze ez csak akkor jó megoldás, ha a tömött autó sorok közt el tudsz szambázni, ami BP-n nem is egészséges és ugye nem is szabályos. De elég egyszerű!
Jó gurulást, és vigyázz a sorok között!
Üdv Tamsszcs
A csere könnyü, ha oldalra döntve kitámasztod a gépet, még az olajat sem kell leengedni.(de ha nem elég stabil, és eldől az sokba lesz!)
A sportdobról csak annyit hogy én már azzal vettem a gépet, tökéletesen megy vele(vége 230 fölött óra szerint 15 éves mocival), másfél hónapja volt vizsgán, senki sem foglalkozott vele, és természetesen középállványom is van. A haszna kb annyi hogy egy balos elesésnél nem kell cserélni , mert azon az oldalon nincs.
Erősebb/gyorsabb nem lesz, vizsgán meg kötekednek vele - ez nem ZXr, szerintem maradjon a gyári.
Már csak a középsztender miatt is: ha két dobot veszel az már nem olcsó, ha egy rencert, akkor meg bukod a középállványt.
1.Ne foglalkozz vele! :)
2. Kuplung nélkül válts!
Ennyi:)
Plusz 1 kérdés!
Az ülést megosztó műbőr szíj eléggé "elfáradt"! Honnan lehet ilyet szerezni?
Jelenleg ott tartok, hogy egy mesterember újra borítja igazi bőrrel... De jobban szeretnék beszerezni egy eredetit. Akinek van szóljon. Fénykép és már meg is vettem! Szóljatok!
Köszönöm!
Üdv: Krisz
Az én 400-as Zizim 7 liter körül eszik, mondjuk húzom neki rendesen.
Nagyrészt két személlyel használom. Utazó sebesség 120-140 km/h.
A váltásokról csak annyit, hogy a Kawa váltó tényleg nagyot csattan. Egyes, kettes brutál, hármas elfogadható, a többivel nincs gond. Az előbb olvastam vkitől, hogy ha nem huzatja ki az alsó fokozatokban akkor nincs nagy hangja. Ez tényleg így van, aki csendes váltásokat szeretne az ne huzassa egyes, kettesben és akkor valóban halk lesz.
Valaki cserélt már kuplungot? Úgy értesültem, hogy 17.000,- Ft. Reális ez az ár?
Még egy kérdés! Sportdobot szeretnék feldobni, persze csak szimplán. Ki, mit ajánl? Mit érdems megvenni, persze figyeljetek a kölcségtakarékosságra. Előre is köszi!
Üdv: Krisz
Aztán hátra 4-gyel rövidebb, előre 1-el hosszabb áttétel, és így 120-ig 6,5, felette alig 7 L. Cserében teljes terhelésnél 6-ban csak vánszorgás.
Akinek ez fontos tényező hogy keveset egyen, vegyen 6kilóst: 5L, és akkor már jobban hajtottad mint a 400-ast bármikor. 6 fölött csak ha csúnya fordulatokon pályázol.
A váltó meg olyan amilyen benne - sose lesz Honda, és nem is szeretnénk hogy az legyen! (a már egyszer-kétszer leírt Kunmadarasi történet, a Kawa váltók és a blokktégla hasonlatával... :-)
azon kisérletezem, hogy ha kicsit előfeszítem és villámgyorsan felrugom, akkor szokott sikerülni, hogy
1-2 között nem csattan..
eleinte nekem is akkorakat csattant, hogy meg itt a forumon kerdeztem milyen baja lehet .
aztan megtanultam, hogy egyes kettesbe es kettesbol harmasba nem kell huzatni csak utana. harmastol felfele minden OK, meg 100-110 nel is ha negyesbe teszem nem zajong semmit
de tenyleg ijeszto hangja van ennek a zizinek also fokozatnal .... minthogyha legalabb egy vaskohobol jonne a zaj
na udv nektek
Az enyém még kettesben is olyat szól hogy felébrednek az utca végén a népek
De hát hiába, ilyen ez. Kemény vas kemény csávóknak, igy szeresssük a kis drágát
Plusz egy kérdés a Pestieknek: Győr felöl az autópályán közelítve melyik a leggyorsabb út a hungaroringhez? Elég necces lesz, 2-ig dolgozok Bécsben (annak is a nyugati oldalán) 5-re oda kéne érni a ringre, szal nem kéne pesten bénáznom. Aki tud help pls.
Az enyem 4.8 - 5.3 kozott mozgott eddig. Vegyes. Tok szep valtasokkal, mondhatnam mint egy autot, ilyenkor mukszik amugy legszebben a kapcsoloszekreny. Hang nelkul valtani, azt szeretem en.
Uzzetek mar el ez a tropusi idot.