A levegőszűrőn ne spóroljatok! Én azért várok már 1 hónapja alkatrészre (20k-ért vettem egy marék csavart! ), mert a levegőszűrő elporladt és a karbiba a beszivárgó por meg homok szétcsapta a tűszelepet. Karbis motoron nagyon vigyázni kell, nem igazán javítható bajai lesznek a motornak, főleg a kisebbek, meg a belpiacosak - drága és sokat kell várni az alkatrészre....
Airjordan23 köszönöm a segítséget, de tegnap megérkezett a szerelőmhöz az a csomag, amire oly" régóta vártam. LAKAMOTO-tól megjöttek a fékbetétek, olajszűrő stb.
Bízom benne, hogy passzolnak a méretek és nem lesz semmi gond, simán mennek majd a cserék.
170 nél már igencsak pörög, úgyhogy lehet, hogy tényleg érdemes lenne nagyobbra cserélni, az előző tulaj nem tudom mit tehetett vele, szerintem gyorsulgatott, mert furcsa mód az átalakítások hatására ugyan tényleg nagyon keményen gyorsul, de nem emeli az elejét, ha hentes kézzel rángatot a gázt maximum átülsz a hátsó ülésre. Nem értek ugyan hozzá, de elöl például mintha peres gumi lenne nem tudom motoron van e ilyen, mert nagyon az elején van a súlypont, köszönhető ugye a soros 4 hengeres bazi nagy motornak is. A tapasztalatokat csak azért írtam le, hogy mások esetleg ne essenek abba a hibába mint én, hogy annélkül kezdtem alkatrészt keresni, hogy pontosan ellenőriztem volna, hogy mi van rajta jelenleg, természetesen ezeken is lehet változtatni. Én már nem nagyon akarok a sajátomon, mert sajnos ez a vas már valószínűleg csak ebbe a szezonba lesz nálam. Amúgy szeretem nagyon így ahogy van.
Nekem ez utóbbi van ... a láncomból 1 szemet ki kellet venni, és tökéletes.
a fordulatszám/sebesség arányát nem tudom megnézni ,mert a multkoriban egy csendes napon
a kilóméteróra mutatója megakadtmielőtt körbefordult volna és a bowdenemnek annyi lett ....
apropó nincs véletlen valakinek elfekvőben a sufni mélyén egy kmbowden?
100 nál 7000 ?! Az nem sok egy kicsit utazónak? Mer" akkor 120-nál már olyan 8-8500 at kell forognia, 140-nél pedig már 10ezer felett - sztem mindenképp cseréld hosszabbra, hacsak nem egykerekezésre van a vas.
13 és 48 ? Mennyit forog a gép 140-es utazónál Neked?
Nálam 15(!) 48 volt fenn, és csak két személy+csomaggal tűnt túl hosszúnak - a fogyasztást meg több mint egy literrel vette lejjebb. (plusz Kunmadárra menet nem forogta halálra magát, amikor a GPX750, ZX9-R különítménnyel utaztam.)
Ja még egy jótanács az én kálváriám némely részletetit olvashatod a fórum előző oldalain a lánccal kapcsolatban, úgyhogy javaslom jól nézd meg mi van rajta jelenleg és olyat próbálj keresni, de sokminden módosítható is, a tapasztaltabbak tudják hogyan lehet kisebb nagyobb fogaskerekeket rárakni, meg más típusú láncot.
Közben megoldódott a dolog, tanulság: amit lehet csinálj magad a szervízzel ellentétben én nem a katalógust néztem, hanem megszámoltam a jelenlegi fogaskerék számokat, meg megnéztem a feliratot a láncon, így kiderült, hogy elöl 13 fog, hátul 48 fog, DID 50 VA a lánc 112 szem, így aztán felhívtam az egyik forgalamzót és máris monták, hogy van raktáron. lánc 22900 lánckerék kb 4 és 8 ezer. Úgyhogy köszönöm a sok segítséget hamarosan motorozhatok ismét.
Ahoj! Köszi mindenkinek a szűrős válaszokat
Mivel a szervizes emberke sem tudja kivárni a 2 hetet, ezért belevág valami a
gyárihoz hasonló sűrűségű szivacsot. Szal megoldva.
Milyen láncot érdemes venni? D.I.D.-t meg RK-t néztem, sajna
elég húzós tétel mindegyik 25K körül + lánckerék.
Nem hiszem hogy óriási gondot jelentene a dolog. Ha nem 49 hanem 48 v. 52 fogas lesz, akkó sincs semmi.
Keresd meg Áront a Quicksteel-nél , biztosan tud segíteni!
Nálam így fest ez a helyzet, ZZR250 1996
Légszűrő:
nekem is szétporladt ( persze h amikor vettem a vasat a szervíz átvizsgálás címén ezt sem nézte meg ) a robogókhoz használt szivacsból (200Ft) vágtam bele, egy évig ezzel ment, tökéletes állapotban cseréltem le a "gyárira"(most már értelmes áron lehet kapni, akkor 8000Ft volt, Holland rendelés blalba..), 1600Ft ért Kawasaki kereskedésben (2hét rendelés) csak szivacs made in japán felirattal :D ( sz"tem felesleges )
Olajszűrője:
"Hiflo Filtro" HF401 ezt is ki kell bogarászni katalógusból és megvennni olcsó helyen: 1400Ft
Szükségem lenne tapasztalatra, ki milyent nyúz
Láncszet: 520/108 O 14 47 (nemtommilyen)
hátsógumi: 140/70-17 BT45 66H (kb 11000kmnél) melyik típus meddig szalad, tapad?
Dunlop D208, Arrowmax GT501, D103, Pirelli MT75, Spot Demon, Michelin Pilot Actív
Nem jársz vmikor Pesten? Ha végre valahára megjön a porlasztóba az a pár "csavar", gurulhatnánk.
Tesztelted 170-nél is?
Airjordan23 köszönöm a segítséget, de tegnap megérkezett a szerelőmhöz az a csomag, amire oly" régóta vártam. LAKAMOTO-tól megjöttek a fékbetétek, olajszűrő stb.
Bízom benne, hogy passzolnak a méretek és nem lesz semmi gond, simán mennek majd a cserék.
Üdv: Krisz
170 nél már igencsak pörög, úgyhogy lehet, hogy tényleg érdemes lenne nagyobbra cserélni, az előző tulaj nem tudom mit tehetett vele, szerintem gyorsulgatott, mert furcsa mód az átalakítások hatására ugyan tényleg nagyon keményen gyorsul, de nem emeli az elejét, ha hentes kézzel rángatot a gázt maximum átülsz a hátsó ülésre. Nem értek ugyan hozzá, de elöl például mintha peres gumi lenne nem tudom motoron van e ilyen, mert nagyon az elején van a súlypont, köszönhető ugye a soros 4 hengeres bazi nagy motornak is. A tapasztalatokat csak azért írtam le, hogy mások esetleg ne essenek abba a hibába mint én, hogy annélkül kezdtem alkatrészt keresni, hogy pontosan ellenőriztem volna, hogy mi van rajta jelenleg, természetesen ezeken is lehet változtatni. Én már nem nagyon akarok a sajátomon, mert sajnos ez a vas már valószínűleg csak ebbe a szezonba lesz nálam. Amúgy szeretem nagyon így ahogy van.
meg a 14-49
Nekem ez utóbbi van ... a láncomból 1 szemet ki kellet venni, és tökéletes.
a fordulatszám/sebesség arányát nem tudom megnézni ,mert a multkoriban egy csendes napon
a kilóméteróra mutatója megakadtmielőtt körbefordult volna és a bowdenemnek annyi lett ....
apropó nincs véletlen valakinek elfekvőben a sufni mélyén egy kmbowden?
napos időt ...
mégis kicsi a 48 as ...
örülök hogy megoldódott ...
széles utat ...
ahhoz kicsi a 48...
a 250es zizi
100nál 8000et
126nál 10000et forog 5,8as fogyasztás (utazó ;)
150~12000 (14000-től piros ~170 )
Nálam 15(!) 48 volt fenn, és csak két személy+csomaggal tűnt túl hosszúnak - a fogyasztást meg több mint egy literrel vette lejjebb. (plusz Kunmadárra menet nem forogta halálra magát, amikor a GPX750, ZX9-R különítménnyel utaztam.)
Közben megoldódott a dolog, tanulság: amit lehet csinálj magad a szervízzel ellentétben én nem a katalógust néztem, hanem megszámoltam a jelenlegi fogaskerék számokat, meg megnéztem a feliratot a láncon, így kiderült, hogy elöl 13 fog, hátul 48 fog, DID 50 VA a lánc 112 szem, így aztán felhívtam az egyik forgalamzót és máris monták, hogy van raktáron. lánc 22900 lánckerék kb 4 és 8 ezer. Úgyhogy köszönöm a sok segítséget hamarosan motorozhatok ismét.
Üdv mindenkinek.
Mivel a szervizes emberke sem tudja kivárni a 2 hetet, ezért belevág valami a
gyárihoz hasonló sűrűségű szivacsot. Szal megoldva.
Milyen láncot érdemes venni? D.I.D.-t meg RK-t néztem, sajna
elég húzós tétel mindegyik 25K körül + lánckerék.
Keresd meg Áront a Quicksteel-nél , biztosan tud segíteni!
Légszűrő:
nekem is szétporladt ( persze h amikor vettem a vasat a szervíz átvizsgálás címén ezt sem nézte meg ) a robogókhoz használt szivacsból (200Ft) vágtam bele, egy évig ezzel ment, tökéletes állapotban cseréltem le a "gyárira"(most már értelmes áron lehet kapni, akkor 8000Ft volt, Holland rendelés blalba..), 1600Ft ért Kawasaki kereskedésben (2hét rendelés) csak szivacs made in japán felirattal :D ( sz"tem felesleges )
Olajszűrője:
"Hiflo Filtro" HF401 ezt is ki kell bogarászni katalógusból és megvennni olcsó helyen: 1400Ft
Szükségem lenne tapasztalatra, ki milyent nyúz
Láncszet: 520/108 O 14 47 (nemtommilyen)
hátsógumi: 140/70-17 BT45 66H (kb 11000kmnél) melyik típus meddig szalad, tapad?
Dunlop D208, Arrowmax GT501, D103, Pirelli MT75, Spot Demon, Michelin Pilot Actív