Udv Kappa a "csapatban"
Lassan leszunk szep szamban, hat igen a minoseg megtalalja az utjat ...
Lattatok volna aburgmanos csapatot a citan, voltak rendesen.
Viszont nagyon kene dobokat vennem, olyan rosz hogy nem tudom meghalgatni
mialott dontenek. Tetszenek a Thunder -spanyol dobok , vajon miert ?
Kb 130 eFt a par volna. Masik alternativa anevesekbol a finster es van egy srac aki
csinalna maszekban, szepen dolgozik, de nem szerettem a hangba bele, haverom gsx 600f -jen.
Es nem tudom oval vagy kerek legyen ? Par tanacs - velemeny - tapasztalat - javaslat jo jonne.
Jakuza a ker - ker dobokat nem adnad el ha a exemet megvenned
Én mentem volna Thunder, elhiheted, csak ma anyámék kirángattak a telkünkre cseresznyét, meg zöldborsót szedni, úgy hogy kénytelen voltam elmenni. Mit ne mondjak marhára ne mvolt kedvem hozzá.
Inkább mentem volna a sóók motoros közé!
Reggel indulok, remelem 10-11-kor leszek ott es delutan lesz a ballagas, este indulok vissza.
Mivel ez pentek nem tudom neked beugrani Miskolcra akkor menyire jo ?
En ott leszek annal a baratom csaladjanal ahol kaveztunk, szeretettel fogadnanak kavera :)
Mivel ritkan latom oket remelem megerted hogy en nem mennek mashova, de ha te elugrasz
annk sztem mindanyian orulnenk !
Elokerestem az adasvetelit, igen neki adtam el.
650 eFt.
2 db indito, 2 db bukosisak kulcs.
Ha a rendszam furcsa CB XXXX azert mert en kulfoldi alampolgarkent vettem meg !
Atiraskor nem tudom adnak e uj rendszamot.
En 2004 augusztus elejen vettem 8000 eFt-ert.
Bocs mindnekitol a sok iras miatt, de hat az en kis zizimrol van szo !
Miskolcra 15-en jovok, a kislany ballagasara ! Ha jo ido persze hogy a Zizi -vel
Apropo, banda, szegyeljetek magatokat ! Citadella ma ?
Ket zizi volt meg, egyik sem tudottt a forumrol, remelem fejbentartottak a web cimet
Meg multkor leszolitottam egy zizi-t itt a blahanal, az sem tudott rola
Meg csak jelenjen meg a nyari total karos zizim aztan ....
Ja es szelep meg kompresszio problemaink anno nem voltak.
Meg lett nezve, ki lett merve.
Bajner Jozsi szerelo szerelte es eredeti volt minden benne amikor szetszedte.
Es a japan tulaj is nagyon vigyzhatott ra. Nem volt rajta so-sos maras nyomok, igy nem tengerparti lehetett.
Szval sztem az a moci oriasi elmeny ad majd a kovetkezo tulajnak !
De szeresse mert megtudom h nem megkeresem es elveszem tole !
Nocsak! Mégiscsak jó vétel lesz az a bringa? ha tényleg a tHUNder gépével hozott össze a sors és nem lakták le a mostani tulajék (esetleg közben még egy tulaj?) akkor nyugodtan megveheted (asszem tHUNder-tól jobban vigyázni egy ZZR-re kevesen képesek ), sőt már találtál egy emberet is, aki megmondja neked hogy milyen állapotban van az a motor
Ismerve a zizkemet ez csak doles volt !
A bal kormany kepnel a tankon az csak feny jatek ?
Mert ha az ott a K -betunel a tankon serules, az nem volt !
De ha csak feny jatek akkor komolyan megnezve az osszes kepet
ez "csak" doles !
A kis baloldali fioknak a tores akkor keletkezhetett nekik.
Nekem a dolesnel, (nyari cpokevel nem szabad oldal lab nelkul leszalni !, egyebkent sem !)
A dekli repedt meg ahogy mondtam meg a kuplung kar.
Probalkozom vissza emlekezni, asszem 21-23 e Km-vel vettem es 34-35 eKm-el adtam el !
tH
UI: szval ha egyenkenti velemenyre vagy kivancsi az enyem VEDD MEG !
ket honapja vett egy haver kezdo mcit es kerte nezzek utanna hatha elado az en kicsim.
Na, ha vart volna :( e helyett vett egy suzi gsx 600f-et :(
A jobb oldali ket idom kozti kawasaki feliratnal mar iyg jott azokkal a feketek kis csikokkal !
Bal oldalt a faran a mitsubishi jel van ?
A bal oldali deklin levo fetek nekem pergett igy le, nem utes, nem csuszas.
Fene tudja, melegtol ?
A csepeli kawabigbangban rendszeresen szervizelve volt
190 volt a vege.
Nem huztam, jokat mentunk egyutt.
Jaj, szegenykem, legszivesebben visszavennem
Nem tudom hogy bantak vele ez 1 ev alatt de. Nem emlekszem hany km-vel adtam el
hogy megtudjuk menyit mentek vele.
Az ember (az apa, a hayabusas) nagyon rendes volt !
Tavaly adtam el !
A gyonyorum, a kis meregzsak !
Dunaujvaros vagy hova vettek meg a lanyanak, a pasinak Busaja van.
Ha a csaj vigyazott ra VEDD MEG !
En voltam az elso Magyarorszagi tulaja, Motor-sapienstol vettem,nagyon vigyaztam ra !
A ker - ker dobokat mai napig nagyon sajnalom.
Qrva jol ment, tavalyelott kapott uj lancot fogaskerekeket.
A hasidom sarkai mar ilyenek voltak.
En doltem allo helyzetben vele 1x el ! elrepedt a dekli es semmi mas, egy kicsit a muanyag szetal a bal kormanynal, ennyi, a deklit erden megheggesztettek profin !
Bocs a tobbiektol de ez Mo legjobb kis zizije !
Ha megveszed had simogassam meg meg 1x
Gyorsult mint a kis ordog, 2 lampa hosszon nem birtak velunk !
Mindenki min 600-asnak nezte !
Menyit ker erte ?
En asszem 650 eFt-ert adtam el. Ha jol emlekszem, 1 eve pontosan !
Jaj, amikor meglattam a kepeket, a dobokrol es a baloldali dekli pottyosege.
A picikem meg el. De jo. Ez egy nagyon jo motor ! (volt nallam, nem tom most mi van vele).
Jaj, jaj, jaj ....
Ha megveszed szeresd mert megerdemli es igenyli
A hangja, hat ja, ahangja, az mindenkit elvarazsol.
Szerintem is inkább az eladó mondókája a legnagyobb gond, mert valóban kizárt hogy a moci álló helyzetben dőlt el, bár az is igaz hogy nem nagy sebességgel borult, de néhány métert tuti csúszott. Ha dől akkor csak az idom és a lábtartó konzol sérült volna. A karcolások a deklin és a kuplung kar sérülése rövid csúszást feltételez, szerintem 1-2 méter körül. Ha ennél többet csuszik aszfalton akkor lényegesen rosszabb képet mutatna. Nekem az 1100-as 12-14m csuszás után lekoptatta a kuplungkar végét félig illetve a dekli teljesen át is lyukadt. A láncról szóló előadás is érdekes, mert egy uj lánc éppen hogy semmilyen mutatványt nem produkál. Ha valós a kilométeróra állás nem valószinű hogy kuplung hiba, inkább menesztő gumi lesz. Az idom javítás nem kerülne túl sokba, még a menesztő csere sem nagy érvágás, csak kérdés hogy mit hallgat esetleg el a tulaj. Ha jó az ár és alkudni is lehet tekintettel a hibákra, lehet megérné tüzetesebben átnézni. Aki használt motort vesz és ráadásul kicsit korosabbat, annak tisztában kell lennie azzal hogy ezeknek a motoroknak nem koruk, hanem állapotuk van. Tehát irreális szalon állapotot elvárni, de mindenképp törekedni kell a lehető legkevesebb kiadással járó fenntartásra.
Mióta használja a mostani tulaj a gépet, mennyit ment vele ő, honnan vásárolta, miért adja el és mit akar venni helyette, miket cserélt esetleg javított rajta, hol szervizeltette? Ezeket célszerű megkérdezni és elgondolkozni a kapott válaszokon hogy logikusak-e.
Egyértelműen kamu, az utolsó szóig. A nyomok nem igazolják a meséjét, a 3000-kénti olajcsere meg egyszerűen baromság. A nyitott dobokkal meg ilyen idősen max. a szelephézagok elmászását/szelepek beégését segíti elő, semmi mást. (És ha már 2 új dob: hogy nézett ki a két régi, amikor lekerült?!)
Ha csak nem valami extrém olcsó, inkább kerüld. Nem hangzik jól - és nem a motor, hanem az eladó meséje az aggasztó. Ki tudja miben kamuzik még?
A tulaj egyszerűen hazudik.
Ez nem eldőlés volt álló helyben, hanem esés némi csúszással, gyakorlatilag megegyeznek a sérülési nyomok az én pár héttel ezelőtti balesetemmel.
A kupplungkaron és a generátordeknin is jól látszanak a csúszásnyomok.
Ami még nem lenne baj, az enyém is csúszott már mindkét oldalán, de a váz nem sérült igy az egyenesfutás elengedett kézzel is tökéletes, és szerpentinen is vertem már le vele pár éves R6-ost, pedig az enyém már 15 éves.
A váltó rángatásának semmi köze a lánchoz, ellenben a kupplung tárcsák és a rugók + a hátsó kerékben lévő rángatásgátló gumibetéthez annál inkább, a hiba szerintem ezekben keresendő.
A gond szerintem az, hogy az eladó már itt megpróbált hintába ültetni, kérdés hogy ezekután elhiszed-e egyetlen szavát is...
Olajcserék stb.
Megnéztem az első kiválasztott 400as Zizimet és jól körbe is fényképeztem. Amennyire halottam mikor mentem vele, motorügyileg jónak hangzik, eltekintve attól, hogy a láncfeszesség miatt váltáskor ránt egyet (állítólag új a lánc és a nyúlása miatt még nincs rendesen megcsinálva). A tulaj elmondása szerint a moci egyszer dölt álló helyzetben aminek következtében a bal oldalsó idom egy része repedt és cserélni kell, valmaint a lábtartó tartókonzolját hegeszteni kellett szintén repedés miatt. Viszont a két Kerker dob nagyon pöpecül szól, nem füstöl, és jól gyorsul. Olaj állítólag 3-4000ként volt benne cserélve (most 41000 km van benne)
Véleményeteket szeretném kérni, hogy ezekkel a hibákkal érdemes-e esetleg megvásárolni (még nézelődök persze) és, hogy kb. mennyibe fájna a felsorolt bibik kijavítása.
Segitségeteket előre is köszi és jöjjenek a képek.
Ebay, Mobile - és vegyetek kintről, akár egy komplett motort is. Amit itthon kiárulsz belőle, lehet hogy a hengerfej ingyenbe lesz...
B verzió: valakinek már sikerült áthidalni a ZZR 400-600 átépítés technikai akadályát (93 előtti-utáni blokk/váz eltérő méretei) eredményességben beljebb vagytok, ha már úgyis költeni kell a blokkra, akkor vadásztok egy 600-ast bele.
Egy százassal, százötvennel legalább beljebb lesz a végösszeg, de a motor kétszer ennyivel ér majd többet, főleg használati szempontból.
Lassan leszunk szep szamban, hat igen a minoseg megtalalja az utjat ...
Lattatok volna aburgmanos csapatot a citan, voltak rendesen.
Viszont nagyon kene dobokat vennem, olyan rosz hogy nem tudom meghalgatni
mialott dontenek. Tetszenek a Thunder -spanyol dobok , vajon miert ?
Kb 130 eFt a par volna. Masik alternativa anevesekbol a finster es van egy srac aki
csinalna maszekban, szepen dolgozik, de nem szerettem a hangba bele, haverom gsx 600f -jen.
Es nem tudom oval vagy kerek legyen ? Par tanacs - velemeny - tapasztalat - javaslat jo jonne.
Jakuza a ker - ker dobokat nem adnad el ha a exemet megvenned
tH