Egy barátomnak lenne egy kisebb gondja (ZZR 400). Hengerfej gondja lenne, és fogalma sincsen, merre keressen. A gép 91-92 (papír szerint 92-es de alváz alapján 91-es) elméletileg –2 a hengerfej kódja. És ha esetleg lenne valakinek még ehhez az évjárathoz szerviz könyve annak nagyon, tudna örülni. Előre is köszönjük.
kutya, köszi az 5letet, én is gondoltam a kormánymarkolatra, körbenézek , hogy
van extra bunkó nagy az már segíteni fog, mert főleg a tenyeremet kockásítja..
Sziasztok!
Most adtam el a régi motorom, és egy kawa vásárlásán gondolkozom (zzr250) tud valaki valamit erről a morottól? Mire kell nála odafigyelni, mik a tipushibák, mennyit eszik? stb.
Van széles SBK kormány hozzá. Nem rossz túrához és kanyargáshoz sem: de akkor már feltétlenül kell egy emelt MRA vagy egy még drasztikusabb Givi plexi mellé mert még magasabban lesz a fejed az emúgy sem magas gyári plekó felett.
Sokat jelenthet, ha vastagabb markolatot szerelsz fel: a csuklót nem, de a tenyeredet tehermentesíti.
Nézd át a BikePics-en a képeimet, sztem lesz olyan több MP-s kép amin látszik a gomba helye/formája.
Nem véd nagy sebességnél, de nem csúnya, és jól jön sima feldőléskor (még nem tesztelt... :-)
Kutya.! le tudnád fényképezni a bukógombádat, mert szeretnék csinálni egyet én is, csak kell kiindulási alap. kellene még a csavar átmérője ami felfogatja, illetve h milyen hosszan megy bele a vázba, meg a bgomba hossza.
Válaszodat előre is köszönöm.
Ha valaki más tud segíteni, megköszönöm!
Nektek nincsenek fájdalmaitok a kormánytól? Hétvégén mentem egy kb400 km-t és úgy kiette a kezemet
meg a csuklómat, hogy minden fékezésnél fáj. Mondjuk eleve keskeny a kormány nekem és a
szöge is túl hajlított, de az van:)
Jaja!
Az én 400-asom is 95-ös, és már a dupla légbeömlős, és naggyon jó!
Jól döntöttél Tombat a 400-as mellet! Nekem is ez az első nagyobb motorom a 250-es ETZ után, de nem bántam meg, hogy nem 600-asat vettem, mert már ez is nagy ugrás volt számomra. Aztán ha ez meg kielégíti minden vágyamat, lehet hogy ez sokáig meg lesz nekem. :)
Bocsi
Igazatok van az idom módosítás 93-ban volt, 96 ban a motoron bütyköltek egy kicsit, pl ezek már hideg időben is könnyebben indulnak.
Mégegyszer bocsi az évszám tévedésért.
Hosszú keresgélés után kezdő motorosként én is a zzr400 mellett döntöttem.
Most keresem a megfelelő áldozatot.
A cél egy 95-96-97-es moci 700E-ig.
Lenne egy kérdésem: A típusváltás tutira 96 -ban volt?
Valahol azt olvastam, hogy 1993-ban.
Csak mert a legtöbb 95-96-os gépen megtalálható a légbeőmlő (+még néhány változás a korábbiakhoz képest).
Én is az újabb típust szeretném inkább.
Ezekszerint egy 95-ös légbeömlős motoron már valamit kókányoltak?
A modellfrissítés 93"-ban volt. Már a 93" 07. utániban is lehet ram-air, és a két levegőnyílás is ott figyel rajta.
A 96" modellfrissítést a 600-as esetében könyebb észrevenni: állítható lett az első teleszkóp. (Azt hiszem ZX600E3 lett ekkor, ha kell megnézem)
Szasztok, vagyok, csak nincs mit nagyon hozzaszolnaom 1enlore .
Epp ma reggel filoztam hogy hozzam ossze a citat mert szulinapi sutesre vok meghivva
szombat 3-4-tol. SZtem vagy onnan leugrok, mert budan van fen, vagy kesobb megyek szulinapozni
Egyenlore nagyon be vagyok havazva, igy turazas nuku, vagyis van csak hat csalad latogatasok.
Vasranap nyomas vajdasagba, szuloket meglatogatni ebedre, persze zizivel ha nem esnek kis baltak,
meg jo jon az a 700km h jovo heten meglegyen a 6ekm-es szerviz is .
Jovo hetvege Miskolc ballagas, megint rokonok aztan talan mehetek .
A vasarlasnal mire figyelni-hez csak meg talan egy szep egyenletesen erosodo fekezes ist bevetni a proba korner, van e barmilyen beleremeges. Zizike szepen es egyenletesen kell leallitsa a menest !
Lehet mar irtam ide de www.mobile.de oldalt ajanlom ha hasznalt ziziket vadasztok (meg 2 db van uj zizi nemetbe, ezust szinube, 600-as, 2005-os :). Igen tudom ide kell hozni, meg regado .... de a nemeteknel rendesen(ben?) vannak szervizelve, utak is jobbak, ... meg jo aron. Meg 1 dolog, nem nagyon lattam ott 400-at, de velemynem szerint azert akkora kulombseg nincs a ketto kozott. A mi agyunkban van, ha csavarjuk persze hogy a nagyobikban majd 40 lovacskaval tobb nyerit egyet, sulyban ugyanazok. Lehet lefujtani is az elejen (ez sztem a legjobb megoldas) asszem 40 lovacskara ?
Szval nem kellene felni a 600-astol csak onmagunktol
Ami meg sajnos a sulyado, hat igen +40 lovacska + sulyado.
Vigyazzatok ha 6 honapnal fiatalabb VAGY 6ekm alatt van benne akkor regado is meg AFA is !
Mivel ez eur-2 -es (vagy eur-3-as ? , hmm, oregszem, feledek mar) szabvany most mar muszaj jan.1-tol fizetni vmi kornyzetvedelmi potdijat uzembehelyezeskor, de ezt OKVETLENUL leellenorizni nehogy utanna fejemhez legyen vagva par 600-as amit nem lehet uzembe helyezni
Hmmmm, mit is irtam az elejen, nincs mit hozzaszolnom, ahoz kepest ....
Amit egyből észreveszel az hogy 1 vagy 2 kipuffogó van-e rajta. A Zizi gyárilag 2-vel jön ki, ha csak egy van rajta kérdéses miért...
Sajnos az idomok miatt nem mindíg lehet észrevenni az apróságokat, Pl. egy barátom gyári állapotú zizijéről nemrég derült ki, hogy a fejidomot tartó konzol kissé megcsavarodott, de hát amíg le nem szereled az idomokat ez nem derül ki. A blokkhoz érdemes bepillantani, tiszta-e ez a tulajra is utalhat mennyire szutykos, van-e olajfolyás stb. Az idomok rögzítő csavarjainál elrepedhetet az idom - alku lehetőség...
Hát szervizeket találsz a neten, akik állapot felmérést csinálnak.
Én magán szerelőhöz járok, régen ő is elment emberekkel motort venni, meg alkudni rá, de miután egy páran át cs ték azóta nem szivesen koslat más nyűgje után.
Nos ha elfogadsz tőlem néhány tanácsot akkor a következők:
Tavaj vettem egy kis zizi-t én is, én a következőkre figyeltem:
szin, ha nem gyári, manapság vannak igen extrém szinekre átmázoltak, akkor valószínűleg megnézte már párszor az aszfaltot.
Mivel pont azt az évjáratot nézed ahol váltás volt ezért ha 96 előtti gépet veszel akkor azon gyárilag a fejidomon nincs légbeömlő, ha mégis találsz rajta akkor arra már a 96 utánit tették fel tehát sáros .
Ugye amit jogsi szerzésnél tanítottak az is hasznos lehet pl első futómű ellenőrzés, de ez mondjuk alap.
Érdemes lenne meghalgatnod egy jó állapotú zizit, hogy ne ijedj meg a kicsit zajos motortól, és észre vedd, ha rendellenesen hangos. Váltót nemárt kipróbálni előfordul, hogy nagyobb terhelés esetén kidobja az egyest, amúgy a legtöbb váltásoknál elég hangos ez gyárilag így van.
Ugye megintcsak alap, gumik, lánc, lánckerék, fékek stb állapota, viszont nem mindegy, hogy milynek, ha nem akarsz rögtön súlyos tíz-húsz stb ezreseket rákölteni.
Próbaúton kipróbálhatod, hogy hogyan viselkedik az úton, képes e egyenesen haladni, nincs a váz csavarodva, sérülve, a vázat nem árt szabad szemmel is átnézni, már a látható helyeken, nincs e rajta javítgatás, vagy festegetés.
Idomoknak nem árt alánézni, van e javítás a hátoldalon.
STB stb stb...
Hirtelen nekem ennyi jutott eszembe + az esetleges állapot felmérés szakműhelyben.
Akkor megsughatnád hogy mire is kell nagyon figyelnem 400asnál. Hétvégén nézek két mocit, mindkettő 95-96 és úgy 40000 kmet futott. Fotók alapján jól bántak velük. Azt hogy volt-e vmi gixer (esés, csúszás), hogy lehet legjobban megállapítani? (műszer nélkül)
Gmc az az igazság, hogy friss jogsisként még kicsit be lennék szarva egy 600as géptől. De majd eljön annak az ideje is .... remélem . Az ajánlatot mindenesetre köszi!
Oksi, várjuk az új útvonaltrvet is!
Bár, hogy ha tartósan jönnek a kánikulák, akkor megjátszhatnánk egy olyat, amit Thunder is említett, hogy lezúznánk egy közeli tóhoz (kb.200 km.) és fürödnénk egy jót.
A hétégén elhozhattam a kis zizit a szervízből :-))))
márcsak pár hét és legálissan is gurulhat a magyar utakon.
bár egy kis esztétikai műtét még ráfér de nagyon örülök hogy kihozhattam a sintértelepről ahol edíg vesztegelt szegény.
És ha valaki tud egy megbízható és motorhoz értő személyt aki foglalkozna még vele mert egyedül nem nagyon bírok vele mert azért magamtól nem nagyon értek hozzá, na meg műhelyem sincs sajna.
Egy barátomnak lenne egy kisebb gondja (ZZR 400). Hengerfej gondja lenne, és fogalma sincsen, merre keressen. A gép 91-92 (papír szerint 92-es de alváz alapján 91-es) elméletileg –2 a hengerfej kódja. És ha esetleg lenne valakinek még ehhez az évjárathoz szerviz könyve annak nagyon, tudna örülni. Előre is köszönjük.
van extra bunkó nagy az már segíteni fog, mert főleg a tenyeremet kockásítja..
Most adtam el a régi motorom, és egy kawa vásárlásán gondolkozom (zzr250) tud valaki valamit erről a morottól? Mire kell nála odafigyelni, mik a tipushibák, mennyit eszik? stb.
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdv!
Sokat jelenthet, ha vastagabb markolatot szerelsz fel: a csuklót nem, de a tenyeredet tehermentesíti.
Nem véd nagy sebességnél, de nem csúnya, és jól jön sima feldőléskor (még nem tesztelt... :-)
Kutya.! le tudnád fényképezni a bukógombádat, mert szeretnék csinálni egyet én is, csak kell kiindulási alap. kellene még a csavar átmérője ami felfogatja, illetve h milyen hosszan megy bele a vázba, meg a bgomba hossza.
Válaszodat előre is köszönöm.
Ha valaki más tud segíteni, megköszönöm!
Nektek nincsenek fájdalmaitok a kormánytól? Hétvégén mentem egy kb400 km-t és úgy kiette a kezemet
meg a csuklómat, hogy minden fékezésnél fáj. Mondjuk eleve keskeny a kormány nekem és a
szöge is túl hajlított, de az van:)
Az én 400-asom is 95-ös, és már a dupla légbeömlős, és naggyon jó!
Jól döntöttél Tombat a 400-as mellet! Nekem is ez az első nagyobb motorom a 250-es ETZ után, de nem bántam meg, hogy nem 600-asat vettem, mert már ez is nagy ugrás volt számomra. Aztán ha ez meg kielégíti minden vágyamat, lehet hogy ez sokáig meg lesz nekem. :)
Igazatok van az idom módosítás 93-ban volt, 96 ban a motoron bütyköltek egy kicsit, pl ezek már hideg időben is könnyebben indulnak.
Mégegyszer bocsi az évszám tévedésért.
Mire megírtam a kérdésemet megjött a válasz.
Megnyugodtam.
Köszi "szazs"
tombat
Hosszú keresgélés után kezdő motorosként én is a zzr400 mellett döntöttem.
Most keresem a megfelelő áldozatot.
A cél egy 95-96-97-es moci 700E-ig.
Lenne egy kérdésem: A típusváltás tutira 96 -ban volt?
Valahol azt olvastam, hogy 1993-ban.
Csak mert a legtöbb 95-96-os gépen megtalálható a légbeőmlő (+még néhány változás a korábbiakhoz képest).
Én is az újabb típust szeretném inkább.
Ezekszerint egy 95-ös légbeömlős motoron már valamit kókányoltak?
köszi
További szép napot!
tombat
A modellfrissítés 93"-ban volt. Már a 93" 07. utániban is lehet ram-air, és a két levegőnyílás is ott figyel rajta.
A 96" modellfrissítést a 600-as esetében könyebb észrevenni: állítható lett az első teleszkóp. (Azt hiszem ZX600E3 lett ekkor, ha kell megnézem)
Üdv,
Zsolt
Epp ma reggel filoztam hogy hozzam ossze a citat mert szulinapi sutesre vok meghivva
szombat 3-4-tol. SZtem vagy onnan leugrok, mert budan van fen, vagy kesobb megyek szulinapozni
Egyenlore nagyon be vagyok havazva, igy turazas nuku, vagyis van csak hat csalad latogatasok.
Vasranap nyomas vajdasagba, szuloket meglatogatni ebedre, persze zizivel ha nem esnek kis baltak,
meg jo jon az a 700km h jovo heten meglegyen a 6ekm-es szerviz is .
Jovo hetvege Miskolc ballagas, megint rokonok aztan talan mehetek .
A vasarlasnal mire figyelni-hez csak meg talan egy szep egyenletesen erosodo fekezes ist bevetni a proba korner, van e barmilyen beleremeges. Zizike szepen es egyenletesen kell leallitsa a menest !
Lehet mar irtam ide de www.mobile.de oldalt ajanlom ha hasznalt ziziket vadasztok (meg 2 db van uj zizi nemetbe, ezust szinube, 600-as, 2005-os :). Igen tudom ide kell hozni, meg regado .... de a nemeteknel rendesen(ben?) vannak szervizelve, utak is jobbak, ... meg jo aron. Meg 1 dolog, nem nagyon lattam ott 400-at, de velemynem szerint azert akkora kulombseg nincs a ketto kozott. A mi agyunkban van, ha csavarjuk persze hogy a nagyobikban majd 40 lovacskaval tobb nyerit egyet, sulyban ugyanazok. Lehet lefujtani is az elejen (ez sztem a legjobb megoldas) asszem 40 lovacskara ?
Szval nem kellene felni a 600-astol csak onmagunktol
Ami meg sajnos a sulyado, hat igen +40 lovacska + sulyado.
Vigyazzatok ha 6 honapnal fiatalabb VAGY 6ekm alatt van benne akkor regado is meg AFA is !
Mivel ez eur-2 -es (vagy eur-3-as ? , hmm, oregszem, feledek mar) szabvany most mar muszaj jan.1-tol fizetni vmi kornyzetvedelmi potdijat uzembehelyezeskor, de ezt OKVETLENUL leellenorizni nehogy utanna fejemhez legyen vagva par 600-as amit nem lehet uzembe helyezni
Hmmmm, mit is irtam az elejen, nincs mit hozzaszolnom, ahoz kepest ....
Szasztok a Citadellaig !
Amit egyből észreveszel az hogy 1 vagy 2 kipuffogó van-e rajta. A Zizi gyárilag 2-vel jön ki, ha csak egy van rajta kérdéses miért...
Sajnos az idomok miatt nem mindíg lehet észrevenni az apróságokat, Pl. egy barátom gyári állapotú zizijéről nemrég derült ki, hogy a fejidomot tartó konzol kissé megcsavarodott, de hát amíg le nem szereled az idomokat ez nem derül ki. A blokkhoz érdemes bepillantani, tiszta-e ez a tulajra is utalhat mennyire szutykos, van-e olajfolyás stb. Az idomok rögzítő csavarjainál elrepedhetet az idom - alku lehetőség...
Én magán szerelőhöz járok, régen ő is elment emberekkel motort venni, meg alkudni rá, de miután egy páran át cs ték azóta nem szivesen koslat más nyűgje után.
Budapest környékén van műhely tipped?
Tavaj vettem egy kis zizi-t én is, én a következőkre figyeltem:
szin, ha nem gyári, manapság vannak igen extrém szinekre átmázoltak, akkor valószínűleg megnézte már párszor az aszfaltot.
Mivel pont azt az évjáratot nézed ahol váltás volt ezért ha 96 előtti gépet veszel akkor azon gyárilag a fejidomon nincs légbeömlő, ha mégis találsz rajta akkor arra már a 96 utánit tették fel tehát sáros .
Ugye amit jogsi szerzésnél tanítottak az is hasznos lehet pl első futómű ellenőrzés, de ez mondjuk alap.
Érdemes lenne meghalgatnod egy jó állapotú zizit, hogy ne ijedj meg a kicsit zajos motortól, és észre vedd, ha rendellenesen hangos. Váltót nemárt kipróbálni előfordul, hogy nagyobb terhelés esetén kidobja az egyest, amúgy a legtöbb váltásoknál elég hangos ez gyárilag így van.
Ugye megintcsak alap, gumik, lánc, lánckerék, fékek stb állapota, viszont nem mindegy, hogy milynek, ha nem akarsz rögtön súlyos tíz-húsz stb ezreseket rákölteni.
Próbaúton kipróbálhatod, hogy hogyan viselkedik az úton, képes e egyenesen haladni, nincs a váz csavarodva, sérülve, a vázat nem árt szabad szemmel is átnézni, már a látható helyeken, nincs e rajta javítgatás, vagy festegetés.
Idomoknak nem árt alánézni, van e javítás a hátoldalon.
STB stb stb...
Hirtelen nekem ennyi jutott eszembe + az esetleges állapot felmérés szakműhelyben.
Nagyon lankad a fórum, 5 nap alatt 13 hsz?
Ennél azért több zizi van!
Thunder, törpiek, Citadellára jön/megy valaki?
Bár, hogy ha tartósan jönnek a kánikulák, akkor megjátszhatnánk egy olyat, amit Thunder is említett, hogy lezúznánk egy közeli tóhoz (kb.200 km.) és fürödnénk egy jót.
Ha 600-as is érdekel,nézd meg az adatlapomon a képeket!
Üdv!
A hétégén elhozhattam a kis zizit a szervízből :-))))
márcsak pár hét és legálissan is gurulhat a magyar utakon.
bár egy kis esztétikai műtét még ráfér de nagyon örülök hogy kihozhattam a sintértelepről ahol edíg vesztegelt szegény.
És ha valaki tud egy megbízható és motorhoz értő személyt aki foglalkozna még vele mert egyedül nem nagyon bírok vele mert azért magamtól nem nagyon értek hozzá, na meg műhelyem sincs sajna.