Szia!
Ilyen előfordul, én is találkoztam már alkatrésszel amit a boltban csak egységben lehet megvenni, pedig lehet hogy csak egy apróság kellene. Ezért kell bontókban szétnézni, mert ott egyben is jóval olcsóbb meg a legtöbb helyen szétszednek mindent és csak azt veszed meg ami kell. Ráadásul gyári új horror áron van. Nézz szét minél több bontóban, ha jó a tekercs a tiédben akkor akár még olyat is kereshetsz amin azok tönkre vannak de mechanikailag ép.
Kawa70!
Azt írod, Te már cseréltél generátorfedelet 8rugóért. A ziziknél a fedél és az állórész a tekercsekkel nem egy darab?A könyvemben a rajzon úgy néz ki hogy csavarokkal van rögzitve rá a tekercs, szóval külön is cserélhető, de egy helyi kawákkal foglalkozó boltban azt mondták hogy ez egy darabban van és vlami iszonyú árakon, ha van egyáltalán.
Úgy néz ki összejön a 12-i túra, hacsak nem lesz valami bonyodalom. Ma 10:35-kor kissé korábban a vártnál de megszületett a lányom, így a szülés már nem hozhat fordulatot, már csak az kell hogy simán menjen az itthoni nevelgetés
Mi ott voltunk (két grafit/ezüst 600-as) de mivel 9 után érkeztünk, és csak negyed hatra(!) kaptunk időpontot, így elmentünk mátrázni addig.
Ott meg sikeresen elhagytuk a Zsoli ZX10-ének lánckerék anyáját(!) így lőttek is a napnak...
Nekem a 600E-n van. Az oldalsó idom elválasztó csíkjának hátsó csvarja fogja. Metamidból készítettem: nem véd ha 100-zal csúszol el, de nem randa, és feldőléskor sokat segít.
Szerintem tankolni bárhol lehet (de az utvonal figyelembevételével valamint a kisebb hatótávú gépek miatt célszerü Egerben mert azután csak Miskolcon esedékes), kajálni meg pl érdemes a Kékestetőn, az adótorony melletti étteremben, vagy ha kitartóbbak vagyunk akkor még szintén jó és aránylag olcsó hely Lillafüred után Alsóhámorban a Fridolin vendéglő. Ekkora távon azért szerintem jólesik egy kiadós étkezés kulturált körülmények közt, mint esetleg egy hamburgert begyömöszölni kólával kutyafuttában.
Persze ez csak javaslat.
Nekem 1100-es van, és tavaly nekem is lezuzták az oldalát. A müanyagot lehet javitani, de ha nagy darab hiányzik akkor csere. Csak bontót nézz, mert az uj megfizethetetlen, a festés javitása szin függő mennyiből jön ki, de a festőt nagyon válogasd meg mert nem olyan a motort festeni mint egy autót.
Bontókban egyébként minden kapható, töredék áron. Irányjelzőt pl 5000-ért vettem, generátor fedelet asszem 8-ért, de az uj egy 20-as, kuplung kar utángyártottba 6 körül, gyári 13.
Ja, olajnak kell ott lennie, ne aggódj. Nekem is elfolyt annak idején
Azé ennyi minden bele szaladhat egy százasba a legolcsóbb verzi esetén is plussz festés, de ha ujjal számolsz akkor akár a triplája is kevés lehet.
kawa550, tavaly én is csúsztam a bal oldalán 60-nal. Hasonlóképp jártam:
oldal lehúz, konzol letör, váltókar le, és olajfedél crash, összes olaj el..
Az olajfedél mögött van a generátor, le kell csekkolni, hogy sérült-e a tekercs, nekem nem.
Konzolt, váltókart visszahegesztették, bontóból 2 hét alatt jött meg a fedél. +olaj.
A villa is kapott, de csak lehúzta az alsó csonk oldalát és beszorult a csavar.
nekem kb. 70rugóból lett meg idom nélkül. Lehet, h drágán dolgoztak..nem oda hordom már.
És ha van ötletetek becslésre kb mennyiből jön ki a talpraállítás, azt is irjátok meg légyszi.
Több szem többet lát, biztos volt már más is hasonló helyzetben.
SOS!
Sürgős segítség kéne srácok!
Egy hülye osztrák k*rva lezúzta a két hete vásárolt zizim bal oldalát, persze kinn ausztriában hogy még nehezebb legyen.Sürgősen képbe kéne jönnöm hogy kb mennyibe jönne a javítás, hogy még melegében támadhassam meg az osztrák biztosítót, és tudjam mennyivel lehetek elégedett ha fizetni akarnának.
A sérülések:elsö sárvédő törött, farokidom törött, darabok is hiányoznak ,oldalspoiler csúszásnyom+ felsörészen a plekszinél kis darab hiányzik, plekszi törött, mindkét index házastul törött, kuplungkar elhajlott, lábtartó konzol eltört, és a fő: generátor fedél darabokban ráadásul a generátorfedél lyukán keresztül elfolyt az összes olaj(full szintetikus egy hete cseréltem 12 rugó). Az természetes hogy ott olaj van, vagy valami más is sérülhetett? A GPz-mnél a generátor fedél alatt száraz volt, oda nem ment kenőolaj.
Plussz sürgősen kellenének bontó címek, telefonszámok, ahol jó esélyel találok 600-as zizi (ZX 600 D)alkatrészeket.
HELP PLS! Köszi!
Oké, nekem nem gond a fél-10.
Azt a plusz útvonalat amit néztünk szerintem megjárhatnánk. Biztos szép vidék lehet, keresztül a Nemzeti Parkon. Csak ekkor útvonalra egy köztes tankoló-pihenőhelyet majd valahova beiktathatnánk. Pl. Eger
http://www.gdlcycles.com/asp1/...