Gyors segitseg/tanacs, gyertya ugyben:
NGK CR9E vagy CR9EK (ez annyi h ket polusu ha jol emlekszem?) hol erdemes most venni "jo aron" ?
Bardiba: cask 9e van 3.272 Huf
Elore is koszonom a tippeket :) (johet privatba is h ne "szemeteljek" a topicban).
Az aliexpress, ebay végignézve, külföldi forgalmazók szintén.
Sajnos D-hez nincs, vagy nem megfelelők a matricák. E-hez sok van fent. A linkelt matrica szettben is csak az a hiba, hogy piros kék a tank felirat, mindegyik variációban, és nincs benne a 600 felirat sem.
Sajna marad az "egyedi" legyártatás.
Dekorosoktól kérnék ajánlatot a matrica szettekre, már csak a méretk kellenének hozzá. Valaki, akinek ilyen gépe van, le tudná mérni nekem?
Csatolom a matricákat.
Sziasztok. Volna pár dolgom E600-ra, ha valakit érdekel dobjon egy privát emailt/üzenetet. Mágneses "tankbra" (igen, tank melltartó :D) fehér alap, festhető. Nekem bőrből van ez meg évek óta áll a hűtőszekrényemre tapasztva, réges-régen levadásztam, soha többé nem láttam/halottam ilyenről. Van egy szezont használt PUIG túra plexim és van egy teljes bőr (? lehet h műbőr) tankvédőm, sosem használt, fekete-fehér.
Nem akarom ide bedobálni a képeket, nehogy megdorgáljanak, mert ugye nem ez a piac :) De ha többen kéritek/érdekli akkor feltöltöm a képeket :)
Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni kuplung ügyben! Zzr 600 on kicseréltem a lamellákat, és a rugókat. Amikor raktam össze, akkor vettem észre, hogy a kis tengely, ki-be mozog olyan 6-7 mm-t. Az érdekelne , hogy ez normális?
Azért fontos, mert összerakás után a kuplungbowdent nem tudom eléggé megfeszíteni. Van kb 2-3 centi difi.
Nem kell semmi speciális ! A gyárit kell megvenni bele lamellát és elfelejted a kuplung gondjaidat ! A manuál világosan leírja a lamellák , a lemezek vastagságát mérni kell , limit alatt cserélni ! Ugyan ez vonatkozik a rugókra is ! Az olajat sem kell túl misztifikálni , amikor még nem is hallottunk a sok ilyen olyan adalékról , a kuplungok akkor sem csúszkáltak ! A JASO MA elött is volt élet ! SZERINTEM a cserén van a hangsúly ! A Jaso néllküli világban Castrol 10w-60 racing syntech , a mostani parasztvakítós olajmizériába power1 10w-50 -est használok ! Maga a manual semmi különleges adalékkal ellátott olajat nem ír elő ! Tehát nem is kell ! A kuplung nem ennek hiányától csúszkáll !
"Tavaszi" olajcsere lassan bekövetkezik, repsolról vissza váltanék vagy fuchs vagy motulra, első nekifutásra, hátha ettől nem csúszik meg a kuplung. Ki mit ajánl?
Ha ezekután is csúszkál a drága, akkor csere.
Kérdések: rugókat is érdemes ilyenkor már cserélni?
Kell "speciális" szerszám ehhez, vagy egy felszereltebb műhelyben azért meg lehet oldani?
Gyors segitseg/tanacs, gyertya ugyben:
NGK CR9E vagy CR9EK (ez annyi h ket polusu ha jol emlekszem?) hol erdemes most venni "jo aron" ?
Bardiba: cask 9e van 3.272 Huf
Elore is koszonom a tippeket :) (johet privatba is h ne "szemeteljek" a topicban).