hello valoszinü elkoptak a szènkefèid az öninditoba! az enyèmnek is ez volt a baja! ugyan ezt müvelte velem! az önindittot 2db 10 es csavar ( 6 os menetü) fogja! viszont le kell szedni az üzem anyag tankot! meg hogy kènyelmesen hozzà fèrj a lèg szürö hàzat! szerintem nagyon egyszerü ki venni ès be rakni! sok sikert!
sziasztok, cseréltem akksit a zxr 400 amban, mert mikor bemelegetett nem forgatott rendesen az önindító, most vadi uj akksi van benne töltöttség megfelelő, viszont az önindító hidegen gyönyörűen pöc röff, ha be van melegedve a motor nem akar indítani csak szenved nagyon lassan mintha nem lenne az akksiban fesz, szerelő szerint önindítót kell 'felujítani' amit el is válalna, csak az önindítót vegyem le neki azt mondta ő nem fogja megbontani a motort, valaki járt már hasonló cipőben? nagyon nagy művelet levenni az önindítóját?
Motormentés!
Hello, semmi pánik, ha lerohadtál az országúton!
Tudom miről beszélsz, elhiheted! Én is jártam így…
De most olyan helyzetben vagyok, hogy tudok segíteni – van teherautóm, vállalkozásom- szóval minden adott ahhoz, hogy hazavigyelek, vagy egy szervízbe…Hívj. Jövök. Probléma megoldva. 0620 392 54 59 (Pécs)
:D nem. nem mérnek semmit. többnyire be sem kell indítani vagy max a kipufogó zajszintjét mérik de az is ritka. átmásolják ami a régi papírban van és kész.
húú király akkor a regisztráció során teljesítmény mérés az nem lesz? mert valószínüleg ott is csak pappíron ennyi és valójában 65.
köszi a segítséget ha valaki még tudna egyéb okossággal kioktatni szívesen meghallgatom, mert nagyon érdekel a dolog.
széles utat
Üdv,
1 kis segítséget szeretnék kérni, külföldről szeretnék behozni 1 kawasaki zxr 400-as sport motort, melynek a teljesítménye 65 LE.
a2-es jogosítvánnyal rendelkezem, azonban szeretném lefojtott változatba forgalomba helyeztetni itthon. valaki el tudná nekem mondani a művelet lépéseit? :/
illetve 1 másik kérdés, ha ez a motor külföldön 45 LE -ős pappírokkal volt forgalomba, magyar forgalomba helyezésnél, ez az adat kerül a magyar forgalmiba, vagy katalógus alapján a 65 LE?
ha az utóbbi gondolat menet megbukott mert katalógus adat, akkor a fojtás játszik (külföld alatt ez esetben ausztriát értem)
tudom nem ezzel a motorral kéne indulnom az a2-es kategóriában országútra, de túlságosan szeretem konkrétan ezt a motort
előre is nagyon köszönöm a válaszokat
most ezen mit nem èrtessz?
Hello, semmi pánik, ha lerohadtál az országúton!
Tudom miről beszélsz, elhiheted! Én is jártam így…
De most olyan helyzetben vagyok, hogy tudok segíteni – van teherautóm, vállalkozásom- szóval minden adott ahhoz, hogy hazavigyelek, vagy egy szervízbe…Hívj. Jövök. Probléma megoldva. 0620 392 54 59 (Pécs)
Nagyméretű képet mailban küldesz?
Adatlapomon mail cím.
Köszi.
jöhet a szelephézag mérés
Egészségünkre!
Vagy valakinek?
Eladóvá vált a motorom, ha valakit érdekel hívjon bátran.
Ide kattintva megtaláljátok!
köszi a segítséget ha valaki még tudna egyéb okossággal kioktatni szívesen meghallgatom, mert nagyon érdekel a dolog.
széles utat
1 kis segítséget szeretnék kérni, külföldről szeretnék behozni 1 kawasaki zxr 400-as sport motort, melynek a teljesítménye 65 LE.
a2-es jogosítvánnyal rendelkezem, azonban szeretném lefojtott változatba forgalomba helyeztetni itthon. valaki el tudná nekem mondani a művelet lépéseit? :/
illetve 1 másik kérdés, ha ez a motor külföldön 45 LE -ős pappírokkal volt forgalomba, magyar forgalomba helyezésnél, ez az adat kerül a magyar forgalmiba, vagy katalógus alapján a 65 LE?
ha az utóbbi gondolat menet megbukott mert katalógus adat, akkor a fojtás játszik (külföld alatt ez esetben ausztriát értem)
tudom nem ezzel a motorral kéne indulnom az a2-es kategóriában országútra, de túlságosan szeretem konkrétan ezt a motort
előre is nagyon köszönöm a válaszokat
Elég az oda, ha jó az aksi és nincs a duplalámpásba behányva 100/80 ból 2db lepárhuzamosítva.....