Üdv! Karbi probléma. Egy pucolás, és beállítás kell neki. Ezt csinálta az enyém is.
A 6-dikos morajlás meg lehet váltócsapágy? vagy szar a lánc. Átvert már így engem is, új láncszett cserével megszüntek a csörgős hangok!
hello
valószínűleg a tankszellőződ eldugult, vagy megtört a cső. a fordulatszám probléma meg több minden lehet. falsolhat valahol de nagyobb a valószínűsége, hogy a karbisornál lesz valami gubanc. lehet, hogy mókolta valaki és sikerült elbarmolnia rendesen. láttam már törött karbit is hasonló tüneteket produkálni. megfejelve azzal, hogy nem zárt rendesen és folyamatosan fojt a benzin a hengerbe. meglepő volt mikor veszteségmérésnél szembeköpött a benzin :) szétszedés után meg, ahogy az a henger kinézett...
a falsolást pl féktisztítóval tudod ellenőrizni. fújkáld körbe a légszűrőház és a karbi között lévő gumikat egyenként. ha felpörög a motor magától akkor ott lesz a baj (erre kisebb az esély)
ha nem nyert akkor egy karbisor beállítás, tisztítás, esetleg felújítás kinéz neked mihamarabb. annak ne állj neki otthon ha nem akarsz nagyot szívni. ezen egy sima szinkron általában nem segít.
Jó most mondjatok amatőrnek de túl sokat melóztam érte, hogy csak úgy elnézzek a dolgok felett. Ezt kb mindig tapasztalom, üresben meleg motornál kis túráztatás után kb 5-6 ezerig, csak mikor vissza enged a fordulat megakad 2 ezren de van olyan hogy 2,5 és kurvára melegíti a moci magát szerintem ez nem jó De mikor egyesbe rakom és elindulok vissza esik az alapjárat 1,5 re... Hatodikba furcsa morgolódást hallok a képből a megszokott zakatolásoknál is furcsábbat.
Na ez érdekes! Ti észre vettetek már ilyet, hogy a tank kulcslyuk benzines? Ja meg ma tankoltam mocit (lábán) kanából öntöttem bezárom a tankot baszki sípol a tank fedél gondolom a benzin gőz miatt, de akkor is szerintetek kicsit nem problémás ez? :D
a H-ban csak egy lap volt a légszűrő de az L-ben ua volt végig. azt a formát nehéz lesz úgy leszabni és összeragasztani http://images.wemoto.com/full/...
ha szétment akkor vegyél újat, jobban jársz
Köszönöm a segítséget.
Még egy dolog, a levegő szűrő. Jól látom, h minden évben változott?
Mennyire jó meg oldás, ha csak szivacsot veszek és méretre vágom?
Köszönöm
több, mint 50% biztos az axiális csapágyak is kuka, nem mai motor.
A kopott csapágy vezetés miatt ment ki a tömités.
Tömitésnek meg csak axiálisat bele, a radiális 500Ft szart se...
Hogyha nincs célszerszámod, tapasztalatod nembiztos érdemes neki esni...
Kérdés merre laksz, mert ország másik végéből felesleges javasolni bárkit is...
hello
a benzinpumpát elég egyszerűen le lehet ellenőrizni, adj neki direktbe 12voltot de ne sokáig mert azért ez nem egy profi mérés de megmutatja jó-e. köss rá csövet ami benzint szív, hogy szárazon ne menjen mert az végképp nem tesz jót neki. ha jó akkor a relére is rá kell mérni, hogy átmegy-e rajta az áram és a csatlakozókat is érdemes megnézni, megmérni nincs-e szakadás. a benzincsapon lévő szűrő, ami a tankban van eltömődhetett. szedd ki nézd meg, és ha koszos akkor tisztítás és a tanknak sem árt egy alapos pucolás. ami lehet még az a tankszellőző de az inkább menet közben szokott problémát okozni.
Szia Az enyémbe volt benzinpumpa is, ha az nem kap áramot, vagy nem múkodik akkor nem jut a karbiba benyó!
Lehet, hogy ki is lehet kötni a pumpát,akkor sima ejtős lesz a rendszered.
Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre van szükségem! Pár napja leállt alattam a motor,azóta nem bírom életre kelteni.Probléma az,hogy a gyertyáim szárazak nem jut anyag.A karbik tiszták már szinte enni lehetne belőlük.Mi lehet az oka hogy nem jut el odáig a benzin? Járt már valaki így?
A 6-dikos morajlás meg lehet váltócsapágy? vagy szar a lánc. Átvert már így engem is, új láncszett cserével megszüntek a csörgős hangok!
valószínűleg a tankszellőződ eldugult, vagy megtört a cső. a fordulatszám probléma meg több minden lehet. falsolhat valahol de nagyobb a valószínűsége, hogy a karbisornál lesz valami gubanc. lehet, hogy mókolta valaki és sikerült elbarmolnia rendesen. láttam már törött karbit is hasonló tüneteket produkálni. megfejelve azzal, hogy nem zárt rendesen és folyamatosan fojt a benzin a hengerbe. meglepő volt mikor veszteségmérésnél szembeköpött a benzin :) szétszedés után meg, ahogy az a henger kinézett...
a falsolást pl féktisztítóval tudod ellenőrizni. fújkáld körbe a légszűrőház és a karbi között lévő gumikat egyenként. ha felpörög a motor magától akkor ott lesz a baj (erre kisebb az esély)
ha nem nyert akkor egy karbisor beállítás, tisztítás, esetleg felújítás kinéz neked mihamarabb. annak ne állj neki otthon ha nem akarsz nagyot szívni. ezen egy sima szinkron általában nem segít.
Jó most mondjatok amatőrnek de túl sokat melóztam érte, hogy csak úgy elnézzek a dolgok felett. Ezt kb mindig tapasztalom, üresben meleg motornál kis túráztatás után kb 5-6 ezerig, csak mikor vissza enged a fordulat megakad 2 ezren de van olyan hogy 2,5 és kurvára melegíti a moci magát szerintem ez nem jó De mikor egyesbe rakom és elindulok vissza esik az alapjárat 1,5 re... Hatodikba furcsa morgolódást hallok a képből a megszokott zakatolásoknál is furcsábbat.
Na ez érdekes! Ti észre vettetek már ilyet, hogy a tank kulcslyuk benzines? Ja meg ma tankoltam mocit (lábán) kanából öntöttem bezárom a tankot baszki sípol a tank fedél gondolom a benzin gőz miatt, de akkor is szerintetek kicsit nem problémás ez? :D
http://images.wemoto.com/full/...
ha szétment akkor vegyél újat, jobban jársz
eloregedes eseten meg ujabb sok ev a gyari es kaphato, olcson
Zoldi a bandit topikbol tud olcson!
Még egy dolog, a levegő szűrő. Jól látom, h minden évben változott?
Mennyire jó meg oldás, ha csak szivacsot veszek és méretre vágom?
Köszönöm
Keress rá neten.
Köszi a választ, Pesten lakom, 15 ker. Tapasztalat, szerszám nincs sajna. Mindenképp vinném valakihez.
Köszönöm
A kopott csapágy vezetés miatt ment ki a tömités.
Tömitésnek meg csak axiálisat bele, a radiális 500Ft szart se...
Hogyha nincs célszerszámod, tapasztalatod nembiztos érdemes neki esni...
Kérdés merre laksz, mert ország másik végéből felesleges javasolni bárkit is...
Szivárog belőle. Gondolom szimering.
Köszönöm válaszod.
mi az, hogy ereszt? szivárog a szimeringnél? mert akkor azt kéne kicserélni. vagy sérült esetleg görbe a becsúszószár?
Tudtok nekem valakit ajánlani? 98-as évj. Az első villák eresztenek sajnos. Érdemes fel újíttatni? Vagy inkább nézek újat?
Illetve hallottam olyat, hogy a 400-hoz jók a 600-as alkatrészei?
Ez igaz?
Köszönöm
Tibi
a benzinpumpát elég egyszerűen le lehet ellenőrizni, adj neki direktbe 12voltot de ne sokáig mert azért ez nem egy profi mérés de megmutatja jó-e. köss rá csövet ami benzint szív, hogy szárazon ne menjen mert az végképp nem tesz jót neki. ha jó akkor a relére is rá kell mérni, hogy átmegy-e rajta az áram és a csatlakozókat is érdemes megnézni, megmérni nincs-e szakadás. a benzincsapon lévő szűrő, ami a tankban van eltömődhetett. szedd ki nézd meg, és ha koszos akkor tisztítás és a tanknak sem árt egy alapos pucolás. ami lehet még az a tankszellőző de az inkább menet közben szokott problémát okozni.
Lehet, hogy ki is lehet kötni a pumpát,akkor sima ejtős lesz a rendszered.
+36704012357 Előre is köszönöm!
http://www.kepesmotor.hu/kawas...