Hello kis segitsèg kellene. Zxr 400-hoz kellene nekem gyujtàsjelado. A motorom 1995-ös de elvileg màs èvjàratèis jo lehet. Akkinek van eladdo azt kèrem jelleze
hello
akkor valószínűleg az első gumid nem gyári méret. 120/60r17-nek kéne lenni. a tiéd nagy eséllyel 120/70r17 mert az sűrűbb és általában olcsóbb is, csak átmérőben 10% a különbség. ha az stimmel akkor az idom nem rávaló vagy selejt.
Sziasztok! Van egy olyan problémám az oldalidommal,hogy a baloldalit ha pontosan ráillesztem a generátorfedélre akkor lent az első keréknél bele ér.ha egy kicsit eltolom akkor jó,de viszont esztétikailag nem igazán jó néz ki. Esetleg valaki járt már így vagy van rá ötlete.
Légszűrőház felfekszik rendesen? 400-on elég érdekes módon van megoldva ha nincs jól lehúzva vagy el van már deformálódva nem fekszik fel a sorra rendesen ott meg levegőt szív be, egyszer én is beszoptam ezt egy zxr-en aztán rángatott rendesen.
Nagyon durván veszi a gázt és rángat a gépsárkányom, full melegen is, mi lehet a baj? Karbi?
Még egy kérdés: 3 pályanap után 48-as köröket tudok menni kakucson. Mennyire számít jónak vagy rossznak szerintetek?
bent a szobában sem indul. valaki meg tudja mondani, hogy kell állnia a benzincsapnak, hogy nyitva legyen? mert sehol 1 jelölést sem találok a csap körül // a másik a légszűrőhöz bemenő 'légbeömlő' nyílást megbontottuk, hogy megnézzük van e szívása mikor indítjuk a motort hátha valamire rájövünk igy hajnal 1 kor... de semmi szívás és ezt a levegőszűréses 'rendszert' így találtam ilyen állapotban a szivacs ami ekörül a bordázott gumi körül van tiszta benzin szagú és mint a piskóta málik omlik szét... gondolom ez nem normális, és ahogy láttam nem is gyári gyárilag megtudjátok mondani mi való oda?
beszéltem telefonon 1 autószerelővel, ő mondta hogy a 450 es krossz gépe egyszerűen a 5 fok alatti levegőt annyira nem kedvelte, hogy be sem indult de csinálhattak neki bármit nem indult be de mondta, hogy mivel 1 héttel ezelőtt még pöc röff most meg semmi valszeg a hideg levegő teszi, de a karbi beállítás/tisztítás is segíthet rajta.
Meg tudjátok mondani, hogy mitől durroghat indítgatáskor a motor? kb 1 hete mikor bátyám hazajött hollandból beindítottam megmutatni neki, leállítottuk és most mire próbágattam volna beindítani rá kb 1 hétre lemerült az akksi, hiába hoztam be a házba... feltöltöttem, most van benne kraft bőven forgatja de most meg nem indul a motor ( a szerelő még december elején azt mondta, hogy karbiszinkron kell neki, azért eszik ilyen sokat, de majd tavasszal-nyáron mert más hőmérsékletre máshogy reagál a motor... azért nem foglalkoztam most ezzel) most néha beröffent néha nem néha durrant 1 nagyot mitől lehet? a karbi rossz beállításai miatt ? vagy szimplán rohadt hideg van neki ? azért ide írok, mert nem akarom a szerelőt ilyenekkel nyaggatni, inkább tőletek kérdezem, gondolom nem dolgozni jártok ide, van ilyenekre időtök előre is köszi.
hat latod arra nem emlekeztem hogy elküldted volna,de utána lesek.mindenesetre légyszíves küld el a balatonmotors@hotmail.com ra ,,csak hogy biztos meglegyen:) köszi mégegyszer
van egy első fékrendszerem eladó! tárcsa nélkül!
meg egy olajhűtő ami zxr 750hez volt de elviekben jó a 400-ra is!
árban megegyezünk!