Ez nem RamAir. Annak ugye az a lényege, hogy nagyobb légnyomás hatására több levegő préselődjön az égéstérbe. Ezeknek a csöveknek a szerepe pusztán annyi, hogy a motor a hűvösebb menetszelet szívja be, ne a motor mellől a melegebb levegőt. És ugye azért mert -- levegő hőmérséklete minél kisebb, annál több levegőmolekula van egy adott térfogatban.
Eddig nem találkoztam olyan motorral aminek ilyen csöve lett volna ezért találtam furcsának. Minek szedném le? vagy ilyen mocit veszek és megszokom vagy nem ilyet veszek és nem lesz rajta ilyen "futurisztikus" alkatrész
a csövön keresztül megy be a levegő a tank előtt/alatti légszűrőházba azért kell oda amugy sztem is szép racing feeling meg egy kicsit ilyen sci-fi űrmotor
Miért kell a fejidomból a tankhoz vezetni azt a 2 csövet? Több motoron is láttam már pl Avalon képei között. Ezt magyarázza meg valaki. És ki lehetne szedni onnan? mert nekem nem tetszik.
zxr400-ra meg 250-400cc gépekre való supermoto szettemvan most uj,eladó.azért adom el mert nekem már széles felni van a motoromban,arra 165ös kell
tehát shinko slick 160/60 és 120/70 ujak,medim.
Aki Jár Kakucsolni,ideoda,annak nagyon fasza,zsiruj
érdeklödni nálam 38500 ft
tehát shinko slick 160/60 és 120/70 ujak,medim.
Aki Jár Kakucsolni,ideoda,annak nagyon fasza,zsiruj
érdeklödni nálam 38500 ft
Kösz!
Hogy, és mivel tudom a hátsó futóművet két személyre állítani. Utas esetén nagyon leül a gép hátulja.
Köszönöm a segítségeteket.
Van egy dunlop kr108 slickem eladó.(165/55) Középen még rengeteg anyag van rajt, két szélén 2mili van. 8ezer huf. Vagy, ha vágva kell akkor 10e.