Szóval május végén megvettük a motort. Fasza múködik minden. Hazafelé aki hozta, eldőlt vele kb 15kmh sebességgel a bal oldalára. Következő nap vettem észre hogy megrepedt a dekni. Meg lett heggesztve. Fater vmilyen olajat utánatöltött. Aztán vettem észre hogy nem megy a szerkezet úgy ahogy kéne. Szerelőhöz vittem, kivett belőle egy benzinszűrőt ami a tank alá volt besufnizva. ELVILEG emiatt nem kapott benzint a 3as 4es henger. Hazahoztam, fasza minfen, csak sokat evett, meg nagy gázadásnál fekete füstöt nyomott ki. Aztán tegnap melegíteném be, macskatüsszentés hangok, ez a szerelőtől való elhozatal után is volt elvétve, mennék gurulni egy kört, megint nem megy vmelyik henger. Azt gondoltam hogy beköphette a gyertyát. A 4es hengertől tudtam kivenni csak, mert nincs hozzá fasza gyertyakulcsom. Elég kormos volt. Aztán megnéztem az 1es hengernél lévőt is, és észrevettem hogy nem ugyan olyan a kettő :S Erre ráadásul a karbiból az egyik túlfolyón keresztül csöpögött a benzin és nem állt el, tank levesz benzin leereszt stb.. Faszom kivan az egésszel. Veszek most 4 gyertyát NKG CR9EIX olajat Castrol Power1 racing 10w-50 API SJ meg szűrőt. Tankot rozsdátlanítom, utána viszem a szerelőhöz nézze meg mi a baja tegye vissza a folytást a karbiba és egyúttal állítsa is be.
NKG. A negyedik hengerhez tartozó karbiból túlfolyón keresztül jött a benzin rendesen és nem állt meg a folyás. Leengedtem a tankot. Veszek új gyertyákat NKG CR9EIX, új olajat és szűrőt, beállíttatom a karbit is valamint visszatetem a folytást. Nagyon kormos volt a gyertya, meg nagy gázadásnál füstölt is. Alapból megette a 8 litert szóval sztem sok benzint kap, ha kitisztítottam a tankot a rozsdától viszem a szerelőhöz.
mondju az az érdekes,hogy teljesen szét lett szedve a blokk és minden rendben van (mondjuk csapágycsere volt) a kompressziót is mérték az is okés, a gyertyák se régiek, majd meglátjuk....kössz a tippet
NGK gyertyákat vettem bele de még a hosszabb leállás előtt azzal rohangáltam és semmi gond nem volt vele.....szikrát szerintem kap.....olyan mint ha üzemanyagot nem kapna,amikor próbálom indítani még csak nem is röffen csak küszködik ...............fuck....sajna jól belenyúltam ebbe a gépbe és sok gond van vele
probalj meg hidegindito spayt befujni a legszurohazba, mielott inditozol, ha ugy beindul, akkor az uzenanyagellatassal van a gond (pl benzinpumpa) - mondjuk igy elobb/utobb le fog allni, miutan elfogy a nafta az airbox-bol....
ha nem indul be , akkor inkabb a gyujtasi resznel van elasva a kutya.
Már régen volt beidítva a vasam pár hónapja most próbáltam beindítani de nem ment.Az akksit teljesen feltöltöttem....amikor próbálom indítani a motort még csak nem is röffen,mint ha nem kapna üzemanyagot....nem tudjátok mi lehet a baja,vagy mit kellene csinálnom?
Sziasztok! Ismét nem megy valamelyik henger, szerintem. Beindítottam a motort hogy melegedjen, és olyan hangot adott ki mint a macskatüsszentés, kb 2őt. Lehet hogy beköpte volna a gyertyát?
-mit valtoztattal utoljara ahhoz kepest, amikor meg ment? (...gyertyat csereltel?)
probalj meg hidegindito spayt befujni a legszurohazba, mielott inditozol, ha ugy beindul, akkor az uzenanyagellatassal van a gond (pl benzinpumpa) - mondjuk igy elobb/utobb le fog allni, miutan elfogy a nafta az airbox-bol....
ha nem indul be , akkor inkabb a gyujtasi resznel van elasva a kutya.
Nézd meg a szikrát is... ;)
Már régen volt beidítva a vasam pár hónapja most próbáltam beindítani de nem ment.Az akksit teljesen feltöltöttem....amikor próbálom indítani a motort még csak nem is röffen,mint ha nem kapna üzemanyagot....nem tudjátok mi lehet a baja,vagy mit kellene csinálnom?