Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Pontosabb elérhetőséget tudsz adni ahonnan beszerezhetem a cuccokat?
Hát nincs is lelakva, igen kapott egy egyedi festést ami szépen is sikerült, de azért azóta van már rajta pár karc meg ilyesmi, mondjuk jó állapotúnak mondható.
Akitől vettük azt mondta, hogy 220-at ment vele, azt hiszem 600-as körüli gixerrel mérték be, mivel az én órám csak 190-ig mér. Azt már nem tudom, hogy mennyire lehetséges 220 ettől a mocitól, azt tom hogy nagyon jól húz és kb 180-at simán kivágja.
Amúgy a Te géped is nagyon pofás ! Tetszik!
Elég pofás géped van.Nem tűnik lelakottnak.Mennyi a végsebessége?
Igen, mondjuk gondoltam, hogy azért az R-es verzió azért már más mint a sima ZX. Egyébként nagyon tetszenek a ZXR-ek, mondjuk jelen állapotában az enyém is tetszik :)
Egyszer ha lesz pénzem lehet én is beruházok egy ZXR-re. Tetszik ez a típus, meg most úgy bejönnek a Kawasaki-k.
400-as téren egyébként tényleg királykategóriás a ZXR?

Üdv mindenkinek!
hi!

Hát elég sokminden, váz, villa, fékek, kerekek, hátsógátló, lengővilla, elég sokminden más a zxr-en már..
Üdv mindenkinek!

Kb egy hónapja lett meg az első nagy mocim 125 2T után, egy 400 -as ZX személyében .
Tudom, hogy ez itt a ZXR-ek helye, de ez áll legközelebb a mocimhoz :) Egyébként 90-es évjárat. Elég pofás a gép, és elég jó hanggal is meg van áldva :)
Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a ZX és a ZXR között azonos évjáratban? Enyém esetében "90-es.
Nagyjából hasonlóan néznek ki, a tankja ugyanaz, csak ugye nincsenek légbeömlők, meg más az egész burkolat.
abszolut egyetértek veled. Nekem nem sürgős, meg ha megmarad sem baj. Akinek kell jöjjön, vigye.
Értem ezeket a dolgokat.Nekem ezelőtt egy yamaha tzr-em volt és mire eladtam! Van aki mainpig jön érte március óta. Nagyon eltévedhetett. Volt olyan is akinek átvittem másik faluba megmutatni,még ki is próbálhatta és semmi.Elég nehéz volt eladi.Meg ez a sok át*aszás!
Rendben.Köszönöm.
Igen, eladó volt. Illetve az is. Viszont elég rossz tapasztalatom van itt a neten. Volt aki az anyja életére esküdözött szinte, hogy kp ért elviszi, közben nekem meg folyamatban volt egy cserém. Mondanom sem kell hogy felé sem jött a motornak.Igy a csere is eluszott. Ha kiváncsi vagy a motorra, gyere el , nézd meg. Nem hiszem hogy bárki is házhoz viszi az eladó motorját. Meg aztán már sajnálom is valamilyen szinten. Tudod milyen az, mikor valamit magadnak helyrehozol, meg tudod hogy megbizható, olyankor az ember nem is nagyon bánja ha nem kel el a mocija. De ha kell, gyere el , nézd meg.
Üdv.
Ha jól láttam neten az ön Kawája eladó ugye?A mostani zxr 250-emet szeretném hamarosan lecserélni és érdekelne a moci.Lehetne szó arról,hogy valamikor átgurulna Kabára mocival?(ha jó idő lesz)Megtekinteném a Ninját közelebbről.
Egyszerre írtuk
Sztem vagy nem olvastad el amit irtam, vagy még nem ért oda! :))))
Akkor eladó a 240-es óra amit szereztél?
Nos meg van a megoldás. Kerestsm a csatikat, amiket javasoltál. sehol nem volt. mindennek meg volt a helye. A lényeg, hogy egy háromlábu csatlakozó megy a kilométerórába. Ennek néztem meg a müködését. Gyakorlatilag a tiltás egyszerü. Egy aluminium lapot forgat a sebességmutato szinkronban.az alu lapon van egy kis fülecske, és ez ha a sebességmutató eléri a 180 km/h, megszakit egy sugarat. Gondolom egy infrasugár lehet.A következőt tettem. A "tiltós" órából kiszereltem az elektronikát, beraktam egy kisebb kötésdobozba, jól leszigeteltem, és visszacsatlakoztattam. Bekötöttem a 240-ig kalibrált tiltás nélküli órát, és igy ugy néz ki tökéletesen müködik minden. Sajnos rosz az idő erre, igy csak abból következtetek, hogy nem lehet gond hogy egyesben 100-al megy. tehát nem kezd el tiltani már 10000 nél. Mert ugye az volt a baj, hogy mikor felraktam a tiltás nélküli órát, megmaradt a vezetékem. Az elektronika nem látta a kilométerórát, ezérg szervizbe kapcsolt (gondolom) .
Valóban, csak hát egyszerű földi halandók közúton is szokták használni motorjukat...
még jó:)
de állitólag,én olyat is hallottam,hogy a japán elektronika más előgyújtás értékkel müxik ez nemtuti.
Amugy tegnap voltam a zxr-el Pannóniaringen,mocskoskirályvolt:D
Én még mindig a legegyszerűbb/legolcsóbb megoldást választanám.
Csati összedugva, spirál kikötve.
azt hiszem hagyom a csudába az egészet. Nem ér anyit. Maradjon inkább igy.
Azért tilt be,ha széthuzod a csatit,mert ugye elég egyértelmű a kawasaki gyártójának is hogy miért húzod szét a csatit,és így í gyujtás elektronikában történik a forsulatszám szabályzása,mivel a km-órából jövő jel nem fogható.Ha ilyen egyszerű lenne kikötni a fojtást sok értelme nem lenne.
rengeteg japán oldalon látható volt hogy az óra szétszerelésével hogy lehet a sebességszabályzást megszüntetni,ill.eltolni.fotocellásmegoldás így elég egyszerű.
de én aztmondom,ha km-órát akarsz cserélni,akkor cseréld ki a gyújtáselektronikát európaira,és szerintem nem lesz problémád.
Hát a rózsaszin csati az a kilométer órából lóg ki, Viszont ez egy érdekes dolog lesz akkor. Mert ugye az enyém elvileg, km órában is tilt.Viszont alapállapotban, a fordulat 14500 nál tiltott a jelenlegi órámmal. Viszont az új (tiltás nélküli, egyben csati nélküli) órával, már 10000 körül tilt. Na most szerény agyam ebből csak arra következtet, hogy valami áthiddalás lehet a két óra közt. Tehát valami szinkron lehet közöttük.Megpróbálom szétkapni a gyári órát, megnézem mi van benne .
Kíváncsi vagyok sikerül-e összehoznod hogy működjön faxán, mert én is terveztem ilyet! Ha nem jön össze, akkor lehet hogy kell még valami hozzá eu-s változatból? Úgy tudom olaszban vannak ilyenek bontókban....
A rövid vezetéken lévő rózsaszín csatlakozó vagy a km/h-ból, vagy a fordulatszámmérőből "lóg ki", de mindenképp valahol az órákból. (Utoljára 2001-ben láttam.) Az ellendarabja pedig valahol a műszerek alatt pihen. Ha leveszed a plexit, általában láthatóvá válik mindkettő. Legalábbis eddig minden japán verzión így láttam. Szerintem az óracserét felejtsd el, mert nem tudom, hogyan lehet a tiltó dolgokkal összhangba hozni.
Jelen esetben a "tiltás nélkül" a japán belpiacos motor ~10500 rpm tiltására vonatkozik. Nem a 15ezer körüli tiltásra! Erő már 9000-től van, de egy ZXR 400 12000 és 14000 között megy igazán.
mit foroghat tiltás nélkül? és meddig van benne erő?