Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag 1200 az alapjárat. Versenypálya az más
Enyém mondjuk 250-es de sehol semmi rezonáció.
Nekemis, azakirály :)
nekem meg 3200as alapjáratom van ,és tökjó
Korábban nekem is visszaállt lassan megállás után. Most már nem, csak gázfröccsre.
Üdv!
Kaphatok valami elérhetőséget zx4r?
Videovágással kapcsolatban lenne pár kérdésem!
1200-es alapjárat? nekem 1800-2000-es alapjáratom van, annál kisebbet nem nagyon bir mert mindig megáll, viszont hidegen tényleg nincs semmi alapjárat, rezonálni meg nem rezonál nekem.
Tényleg nektek 6000-7000-es fordulat környékén nem rezonál nagyon a motor? Érezhetően jobban mint amúgy?
Ha még hideg persze hogy nem fög pörögni
Az alapjáratot akkor kell beállítani amikor üzemmeleg a motor. A moci jobb oldalán kilóg egy kis kábel annak a végén van csavar amit ha tekergetsz változik az alapjárat. Az alapjárat: 1200+-50 rpm.
Amikor még hideg a motor úgy kell folyamatosan állítani a szivatót hogy ennyi legyen az alapjárat. És amíg nem melegszik fel természetesen nem is indulsz el.
Az meg hogy felpörög a motor karbi, benya miatt. Próbáld ki hogy ha nagyon nagyot fékezel és meg is állsz, hogy felmegy az alapjárat, majd lassan visszaáll magától is.
Ennyi, semmi gáz.
Most így este: 1.: 90 2.: 130 A harmadikat nem néztem... Áttétel gyári.
Kajak ugyanez az enyémnek is a baja.Jó melegen képes 4-5ezren alapjáratozni.Gázfröccs és visszapiheg 2-2,5-ig.Hidegen meg valahol 1000 alatt pöfög.Én is kiváncsi lennék mitől van ez?
Szakszervízben végzett karbiszinkron után kezdte el csinálni.
Fars levegő?
Sziasztok!

ZXR 400 tulaj vagyok. A motorom alapjárata gyakran magas üzemmeleg motornál is. Egy gázfröccsel elmúlik, visszaesik a fordulat normál alapjáratra. Mi lehet a probléma?
Köszönöm!
Énis elején gyári áttétellel mentem, mert nemvolt más. Mondjuk utcára jobb biztos, mert kisebb a fogyasztás. De rövidebb áttétellel, teljesen más motorozni :))))
Hát nem lehet mindenki a pálya ördöge . Kinek ez, kinek az... minegyiknek meg van a maga előnye és hátránya. Amit már részleteztek itt előttem sokan. Nekem nincs lehetőségem (meg motorom sem) pályázni, viszont van itt hatalmas kamionsor, meg száguldó romántörökcigány. Ugyhogy japi motorhoz méltóan kamikázéskodom, sajnos.
Nemmondtam, egy szóval sem, hogy nem igaz. Gyári áttétellel biztos akörül megy. Én kisebbel megyek sokkal. Azért mondtam. Csak én gyárival nemnagyon mentem, főleg nem úgy, hogy láttam mennyivel megyek. Mert nincs km órám. Csak fordszámmérő
elméletiletg és gyakorlatilag is 4-ben már viszi az óra szerinti 180-at.
Hali én ismerem magam mail vagy msn de irhatsz forumba is.
Nézd, én azt nem mondtam, hogy ez gps-el lett mérve. Óra szerint mondom. De szted ha egy 600-as mehet 160 at, akkor egy 400-asnál is elképzelhető amit irtam. De mondom, csak az órák alapján irom amit irok. 1- 100, 2- 125-130. Azért kiváncsi lennék a többi márkatárséra is. Olyan nagy külömbség nem lehet.
Jó hosszú áttételed van :))) Énott már vagy a 4.-ek rugom el :D
Sziasztok!

Valaki ismeri a zx4r néven látható személyt!
Hogy tudnám vele felvenni a kapcsolatot?
Ismeritek?
Üdv! 2. ban 125-130 körül tilt az enyém.
400-ban visz mindent a zxr-- :) Baromi jól kezelhető motor, imádom én is.
Sziasztok! Légyszi nézzétek el nekem, de megütött a kivácsiság szele, muszáj bepofátlankodnom Lehet picit OFF is: Nekem álommotor volt a zxr400 évekig, de aztán csak 600asom lett De ettől függetlenül személyes favoritom még mindig, mégha a kawákat nem is szeretem, de egy kivétel. ZXR 400 Írtátok itt hogy egyesbe 100at megy? Elég komoly. A gixxer600am 110-et.....
Légyszi írjátok már meg hogy kettesbe, hármadba hol tilt.... Kiváncsi vagyok. Összehasonlításképp, gixxer600 1: 110, 2:160, 3:200