Igy van briannak igaza van a km-órában van egy kis lemez ami ha a mutato eléri a 180-at akkor érintkezik és küld egy jelet ami letiltja de itt magad is láthatod http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
Rosszul gondolod
A japán belpiacos verziók "folytása" két dologhoz kötött: először a fordulatszámhoz, amelyet a kilométeróra/fordulatszámmérő alatt lévő rózsaszínű csatlakozó összedugásával lehet kiiktatni. Ebben az esetben a motor már a piros tartományba is forgatható, de 180 km/h-nál letilt. A km/h szabályzás pedig magára az órára van kötve, ha az óra nem mutat (pl nincs spirál), akkor nem is tilthat le 180-nál
Ez gyakorlati tapasztalat A versenymotorom felkészítésekor így cselekedtem és működött (2001-2003)!
A japán belpiacos gépek kisebb főfúvókákkal vannak szerelve. Az enyém 90-esekkel.
A gép épp eléri a 180-at. Nem úgy viselkedik, hogy gyorsúl és hírtelen leszabályoz 180-nál. "Mat", te talán kipróbáltad a kilóméteróra kikötést?
Véleményem szerint az spirál kikötésével nem változik semmi. Be kell tenni a nagyobb méretű standard 95, vagy az opcionális 98, 100-as fúvókákat, majd karbiszinkron újra.
hello.Nem tud valaki segíteni nekem biztosíték és izzókészletben ? hol tudnék venni hozzá vagy milyeneket vegyek? zxr250 röl van szó elöre is köszönöm a segítséget
Hát persze!
Japán belpiacos ZXR 400-ason tuti az általam leírt dolog a működőképes, jónéhány példánynál kiviteleztük ílymódon.
Legalábbis nekem a 400as tiltott, amikor nem kötöttem be véletlenül a kmspirált.
nekemis van egy jap piacos gépem kiforog a pirosig rendesen:)
A japán belpiacos verziók "folytása" két dologhoz kötött: először a fordulatszámhoz, amelyet a kilométeróra/fordulatszámmérő alatt lévő rózsaszínű csatlakozó összedugásával lehet kiiktatni. Ebben az esetben a motor már a piros tartományba is forgatható, de 180 km/h-nál letilt. A km/h szabályzás pedig magára az órára van kötve, ha az óra nem mutat (pl nincs spirál), akkor nem is tilthat le 180-nál
Ez gyakorlati tapasztalat A versenymotorom felkészítésekor így cselekedtem és működött (2001-2003)!
Ugyanakkor én 132-es fűfúvókákat használtam
A gép épp eléri a 180-at. Nem úgy viselkedik, hogy gyorsúl és hírtelen leszabályoz 180-nál. "Mat", te talán kipróbáltad a kilóméteróra kikötést?
Véleményem szerint az spirál kikötésével nem változik semmi. Be kell tenni a nagyobb méretű standard 95, vagy az opcionális 98, 100-as fúvókákat, majd karbiszinkron újra.
de persze én nem értek hozzá
jut eszembe:
van iridium gyertyám zxr400ba, ha a gyári NGK CR9EK.
13ezerért a 4db, ú, bontatlan.
50ezer km-t garantáltan kibír.