sziasztok! keresek 400 as zxr-t 450 ig jó motorikus állapotban festékhiba nem lényeg de ne legyen ocsmány... inkább a macskás zxr érdekelne mint a kereklámpás de ha valakinek van valami gépe korrekt áron akkor megbeszélhetjük irjatok a reeeman@freemail.hu-ra...... naponta többször nézem a mailom irjatok! üdv mindenkinek széles utat
Igy igaz nem szabad lenézni mert lehet hogy a következő pár kanyarban megszorongat azt akkor csak nézel meg most tényleg a laikusnak azt mondod hogy ja van egy 400-asod az meg csak jaaa csak 400-as aztán mikor meg meglátja meg meghallja a b***ós hangját akkor meg egyből elázik a gyatyája
Szerintem egyátalán nem nézik le. Enyimére egyszer azthitték hogy egy 600 as a hangja miatt és mindenki megnézi a lámpánál meg ha elmegyek egy olyan autos melett vagy biciklis melett akit érdekelnek a motorok. Nagybátyámnak is nagyont tetszett pedig amikor meghalotta meg meglátta mert nem tudta elképzelni milyen lehet azt hitte hogy egy kis zümögő kis szutyok. De mikkor elérte a mutató a 15ezres fordulatot majdnem beszart , ugyan így volt ez egy másik ismerösömel is aki szintén nagy motoros, aki még nem ismeri és még soha nem látta ezt a típust az szarnak képzeli el de mikkor meglátja meg meghalja egyböl megváltozik a véleménye ezért nem szabad soha elöre itélkezni semmiröl sem.
Ez tényleg egy kicsit durva beszólás volt hogy "kicsi-égő" akkor én is égő vagyok mert 250-esel járkálok? Az szerintem jobban égő hogy ha valaki egy 600 as motorra vagy egy 1000-resre ül rá és nem tudja irányitani mert bőven elég lenne neki egy 250 es vagy 400as de égőnek találja. De a koporsó az nem lesz majd égő?
Istella nagyon félreérthetően fogalmazott, pedig bizton állíthatom, hogy arra gondolt, hogy sokan égőnek találják az ilyen kicsi és idősebb motorokat, illetve lenézik az ilyennel közlekedőket. Pedig aki valaha ment pl ZXR 400-zal, annak nagyon maradandó emléket nyújt. Nekem is
igen, palyara eleg egy olyan, amit nem lehet forgalomba-helyezni, muszerfal, lampa, gyari domok nelkul.
utcara altalaban csajok vagy 50-125ccm-rol nagyobbra valtok hivogattak/ nezegettek, de ott meg az anyagi hatter, ami nem nagyon volt meg...
a "200 kezdovel" meg az a baj, hogy az meg nagyon kicsi resze a teljes vetelarnak, azt meg jo par evig nyogni fogod telen-nyaron, bar akkor tenyleg egy uj motorod lesz, amit elotte senki nem hasznalt (biztos jo erzes, bar nekem meg nem volt szerencsem ilyenhez, es szerintem nem is lesz... :) )
Tényleg szép a motor!
De az a baj, hogy ez már "kicsi-égő" azoknak akik utcán motoroznának.
A másik meg az, hogy elég befizetned 200.000 Ft.-ot és kihozhatsz a szalonból egy vadi újat, aztán majd lesz vmi.
Nekem is ilyen van, bár én pályán használom, ahova teljesen tökéletes.
Oda viszont magas az ára!
Szerintem se bontsd meg. Nagyon szép állapotban van. Biztos elviszi valaki, légy türelmes. Én 2006. szeptembertől 2007 februárig hírdettem a 2003-as R6-omat... lehet, ezzel nem bíztatlak, de azért tarts ki, ne fecséreld el ezt a szép motort.
semmi praktikus oka nincs, amikor osszeraktam az elso villat, akkor a sportosabb look miatt leengedtem, es igy maradt.
...nem teszteltem, hogy mennyire lett tole idegesebb a viselkedese, ha ez a kerdesed
utcara altalaban csajok vagy 50-125ccm-rol nagyobbra valtok hivogattak/ nezegettek, de ott meg az anyagi hatter, ami nem nagyon volt meg...
a "200 kezdovel" meg az a baj, hogy az meg nagyon kicsi resze a teljes vetelarnak, azt meg jo par evig nyogni fogod telen-nyaron, bar akkor tenyleg egy uj motorod lesz, amit elotte senki nem hasznalt (biztos jo erzes, bar nekem meg nem volt szerencsem ilyenhez, es szerintem nem is lesz... :) )
Szoval marad a "disznovagas"
De az a baj, hogy ez már "kicsi-égő" azoknak akik utcán motoroznának.
A másik meg az, hogy elég befizetned 200.000 Ft.-ot és kihozhatsz a szalonból egy vadi újat, aztán majd lesz vmi.
Nekem is ilyen van, bár én pályán használom, ahova teljesen tökéletes.
Oda viszont magas az ára!
amig megvan egyben, addig ugy is elado, utana mar csak ami marad.
...nem teszteltem, hogy mennyire lett tole idegesebb a viselkedese, ha ez a kerdesed