Már nem naon nézegettem itt a fórumot csak a vidiket amikor megláttam hogy végre lett topikunk!
1: Szentendre - Dobogókó valaki vagy Sztendre - Lepence? Ma is voltam.
A Lepencei parkolóban szoktam gyakorolni, ott mindig eltöltök egy fél órát.
2: Ezt az R-es verziót honnan szedtétek? Úgy tudom a sima verzión kívül még az SP van: az együléses.
3: Utcára milyen guminyomást használtok?
4: Nekem is belpiaci van, végig forog 14.5-ig, de 180-nál letilt, akár 5-ben, akár 6-ban van.?
5: Nincs mindenkinek annyi pénze hogy rendszeresen pályázni járjon, van akinek már gyerekre kell költenie, így marad a szerpentinezés.
Mintha le lenne egyszerűsítve a kérdés
Egy Opel Astra mennyit megy? Na de melyik verzió és milyen motor van benne?
Szóval európai (azonbelül 27, 34 vagy 68 LE-s?) vagy japán belpiacos a ZXR, "92 előtti vagy utáni gyártás, sima vagy R-es verzió, gyári áttétellel vagy módosítottal és mennyire van széthajtva?
Egy folytatlan, nem R-es végsebessége kb 210-215 km/h, ilyenkor persze az óra többet mutat.
Most néztem meg service manual-ban 142Mp/h 13 000-es fordulaton vagyis 227,2 Km/h de ez csak gyári adat van fent egy régebbi videó melyen egy R-es verzió van az ment 217-et lézeres mérővel ugyhogy megoszlanak a vélemények.
Lehet hogy rosszul értetted vagy rosszul fogalmaztam de én nem azt kérdeztem hogy mekkora szárra megy hanem ami azon van tarto és abban van egy lyuk amibe belemegy a kormánycsutka, annak az átmérője hogy különbözik-e vagy a kormánycsutka vastagsága?Mert nekem a baloldali cserélve lett de az is zxr csutka de az kisebb átmérőjű mint a jobboldali, meg amibe belemegy tarto az is vékonyabb mint a jobb, ezért gondoltam hogy biztos 250-esére lett kicserélve.
Na mivan? az egész TZR-250 topic átköltözött ide? nem akarok beszólni senkinek de ezt hátul a sikátorban kellene elintézni, vagy a 2T vs 4T-ben. de ahogy érzitek...
Miért kéne összetörni?Ha akkora király vagy el sem tudsz esni azt feltételezem már..Utcára alakított NSR.Amikor életemben először ültem fel az NSR-emre,gyári csö,két gyűrűs dugó,elektronika átkötés mentesen 45LE azzal mentem 17-et első nap.második nap 14-et.Nem slickel D207-el.Mondjuk lámpa nem volt rajta.Ugyhogy kapd össze magad.Mégis hol versenyeztél te?
Egy japán belpiacos ZXR 400-asom van. A fojtást szeretném kiiktatni. Ez főfúvóka cserével megoldható? Az enyémben 90-es méretűek vannak.
Mekkora a fojtatlan gyári méret?
Kell-e lennie fúvóka méreteltérésnek a karburátorok között?
vegyél keeway choppert úgy fekszi az utat mint más semmi,majd ha azt kimotoroztad,akkor üljél komolyabb futóművű motorra,azzal tanulj meg határon motorozni
nyaljál sót
Már nem naon nézegettem itt a fórumot csak a vidiket amikor megláttam hogy végre lett topikunk!
1: Szentendre - Dobogókó valaki vagy Sztendre - Lepence? Ma is voltam.
A Lepencei parkolóban szoktam gyakorolni, ott mindig eltöltök egy fél órát.
2: Ezt az R-es verziót honnan szedtétek? Úgy tudom a sima verzión kívül még az SP van: az együléses.
3: Utcára milyen guminyomást használtok?
4: Nekem is belpiaci van, végig forog 14.5-ig, de 180-nál letilt, akár 5-ben, akár 6-ban van.?
5: Nincs mindenkinek annyi pénze hogy rendszeresen pályázni járjon, van akinek már gyerekre kell költenie, így marad a szerpentinezés.
Száraz utat gumifákat!
Egy Opel Astra mennyit megy? Na de melyik verzió és milyen motor van benne?
Szóval európai (azonbelül 27, 34 vagy 68 LE-s?) vagy japán belpiacos a ZXR, "92 előtti vagy utáni gyártás, sima vagy R-es verzió, gyári áttétellel vagy módosítottal és mennyire van széthajtva?
Egy folytatlan, nem R-es végsebessége kb 210-215 km/h, ilyenkor persze az óra többet mutat.
Egy japán belpiacos ZXR 400-asom van. A fojtást szeretném kiiktatni. Ez főfúvóka cserével megoldható? Az enyémben 90-es méretűek vannak.
Mekkora a fojtatlan gyári méret?
Kell-e lennie fúvóka méreteltérésnek a karburátorok között?
Köszönöm, válaszotok!
nyaljál sót