Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyerekek gyertek pályázni! Egy életre szóló, gyönyörű, felhőtlen élmény! CSak előnyei vannak, és még rendszám sem kell! Dobd ki a picsába a forgalmit, vegyél helyette állítható lábtartókonzolt!
Dögöljön meg a KRESZ! Pályán az életedért hajtasz!
Gyertek pályázni!


...így gondoltad? :)
ti is írhatnátok egy két sort az ügy érdekében, hogy még többen legyünk!
Tom: Kéne a szám amit beszéltünk. Küldd el ide: spracing@vipmail.hu
Énis azt nézem
micsoda kampány megy itt vazze
Ha esztergom-dobogókő már megy akkor a versenypályán sem fogod rosszul érezni magad!
A különbség csak az, hogy ha a pályán esel el nincs fa,szalagkorlát se pedig szembejövő autó stb....
és ha még el is esel, és kell azonnal leintik az edzést, vagy a versenyt, és már megy is a mentő érted.
Na ezért jobb a pálya!
De erről kérdezd meg a Brian véleményét is!
Vagy ha mást nem is próbáld ki magad egy motoros napon!
zxr400-at vegyél és gyere versenyezni!
Nagy élmény!
Szia! Ha gondolod tudok egy mogyoródi embert aki biztos olcsobban megjavítja Neked ezeket a pici hibákat.
sziasztok, engme az érdekelne mennyire megbízható ez a motor, sok próbléma lehet vele, illetve fogyasztása, teljesítménye, és hát kényelme, sportmotorhoz képest ezenkívűl ki lehet fogni jó állapotút, most szeretnék vmi nagyobb motort, 400 vagy 250esen gondolkozok...
Hmm,érdekes,kösz. Mivel autógépésznek tanulok, érdekelt már régebben egy ilyen megoldás Miton: lámpa alatt kis beömlő (fa minta negatívnak és erre ráformálva alu vagy műanyag csonk) villanyak alatt el és egy csővel rá a szűrőházra vagy direktbe egy kis szűrővel... Bár ez ennél a kis céklareszelőnél 160-as sebességnél jelentene +1 lóerőt,szóval inkább optika
A sima verziónál akár hasznos is lehet, mert felül nyitott a légszűrőház. Az R-es versenyverziónál, az alsó villahíd alatt kapja a levegőt, a hűtő kivágásnál.
Néztem képeket versenyre épített zxr 400-asról,az a gégecső ennyire dizájnelem lenne,h ti le is szedietek? Vagy kevesebbet használ teljesítmény szempontjából,mint amennyit zavar döntögetésnél?
Sok a különbség pl: hajtókar, vezérműtengely, váltóáttétel, síktolattyús karburátor, elektronika, futómű, stb. és RETTENTŐEN MEGY!
A képtáramban sok képet találtok: kep.tar.hu/brian-racing
Szia.
nekem egy zxr 250 esem van nem tul régota, de majd pár év mulva én is 400 asat szeretnék. Még a kuplungját meg kell csináltatnom mert csuszik , meg kicsit ereszti az olajat az elsö teleszkop a jobb oldali asszem .
szép ez a kis ninja
egyébként ha vkit érdekel nézze meg a www.zxrworld.co.uk -t csak zxr 400-as oldal van sok érdekesség ja és van robbantott rajzok meg service manual is
ááá a jo öreg együléses konstrukció azok egyébként csak az ülésben különböznek vagy a blokkban is vannak egyéb sajátosságok?
köszi nekem is nagyon tetszik amugy van benne szufla igy is rendesen meg egyáltalán nem dadog 6ikban is lehet vele 50el menni, bátyámank van egy 400as fzr-je abban meg nincs tiltás és azzal kb csak 4ikben lehet menni 50-el gondolom ebből kiindulva enyém is dadogna na mind1 nem is ez a lényeg meajd talán egy év után ki iktatva, meg nyomatékosabb is mint a többi 400as, versenyezni meg azért nem megyek vele mert 1részt nem voltam még életemben pályán, csak esztergom-dobogókő az már megy másrészt meg nekem csak ez az egy mocim van és nem akarom se széthajtani se összetörni
Ritkaság eladó: ZXR ülésidom
zx4r msnre vegyél fel thx
mindenkit buzdítanék a versenyzésre!
kicsi átalakítás, a lekissebb költsévetésű kategória, jó és segítőkész társaság.
Igaz Brian?
akad még ott erő!
Az enyém 14500-ig megy (márha megy mind a négy henger).
Sajnos az utsó versenyen az egyik gyertya porcelánja eltört, így csak néha ment.
Így sajnos csak negyedik lettem
uhh zx4r.. baszott jól néz ki a mocid .. én is nézegettem még kb 2 hónapja de csak kevés jó állapotút láttam ..de nagyon királyosan néz ki gondolkodok egy ilyenbe mint következő moci.. de amúgy ha 10500-nál tilt akkor nem gyengélkedik mert biztos van még felette is erő...?
Az a tiltás egy mozdulattal inaktiválható
miért nem jöttök vele versenyezni?