Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

végre!

LX
itthon!?
üdv mindenkinek.

LX
Danny!
olyan, hogy tokico radiális fék
636 ugye :o) 2003-as csak a "tüske", ami a fékbetétet rögzíti.
ilyenetek van?
megrendeltem már, puszta kiváncsiság, hogy alkatrész szinten, mennyire alkatrész!?
vagy csak full fékeket forgalmaztok!?
2 dudás egy erdőben! :o)
Köszi!
Én is küldtem párat.
Tud valaki egy linket, ahol van jó sok kép ZX10R-ről?
Nem a 2006-os rettenetről, hanem a 04-05-ös modellről
Fireblade, a felsoroltak új ezresek, az enyém meg már 5(6) éves, úgyhogy szerintem nem passzolna a sorba.
De MilleR1 csinált az új R1-esével onboard felvételt a Hringen, őt kéne cibálni!
így voltam vele én ist tavaly. 2-3 fokozattal mentem magasabban, mint kellett volna :o) 6. kevés volt a célegyenesben!

most a tudásom olyan 70%-án mentem (ahogy közúton csak 60% körül) s az is elegendő élvezetet nyújtott. váltó, visszakapcsolás, térd épphogy leérés... hgy reagál, már majdnem felállítva a motort lenyelezés, hogy viselkedik...

belelátásba elég, hogy mi a különbség. s így tuti nem kell eladni az r1-et! :o)
érdemes szerintem.
Dannyboy!

Csinálhatnál egy on-board felvétel ide a sportmotor.hu-ra. ZX10, CBR 1000, K5 már van.Már csak egy R1 hiányzik!
Túró, ha odaverem azt a két gépet a pályán (ráadásul az egyik versenymotor), akkor adhatom el az R1-est, hogy ki tudjam fizetni.
Ennyit nem ér.
Egy Kawa meg pláne.
gatyaféltés.. mer" a zx10 érezte volna a yamaha szagot
milyen biztonsági ok?
yamaha bevadult volna, s ledobna hátáról, ha megtudja, hogy "megcsaltad"??
igaz is. jobb amikor úgy szépen táncol jobbra balra. ebben a táncban a mille R a legszebb, legjobb. ha megszokod egész nevettetős :o)
szar 636 meg csak pattog, nem táncol.
Nagyot mondtál, öblíthetsz..
Én 1100 körüli alapjárattal vagyok kénytelen pályázni emiatt az utcai 1100-as alapjárat helyett.
Igen Leslie, de a tied akkor csúszik amikor húzod a gázt, nem amikor visszaengeded....
hehe, az enyémben is olyan kuplung van - szériatartozék..
Túró, ne fájdítsd a szívem, biztonsági okokból már két ZX10R próbát is lemondtam...
A csúszókuplung meg nem köll, akkor nem riszál a hátulja csúszó hátsó kerékkel a féktávokon... szóval nem jó.
egy két egyenest csak amikor már katt van a 110-es 120-as tempótól.
akkor sem 200. olyan 180.
de mondom ez a max, s egy túrán 2 - 3 szor van ez mindössze.
kormány egyáltalán nem csapkod. erre van a kormánygátló. azaz a mi szintünkön nem.
hullámzimk inkább, de ez meg futómű beállítással orvosolható.
s ien csak a cibálásnál jönnek elő ezek a tulajdonságok. ha előjönnk egyáltalán.
nagy élmény volt nekem.
26-os köröket mentem a P.ringen, de a 30 méterre előttem lévő emberkét olyan 2 sec alatt előztem meg olyat gyorsul :o)
a váltója nagyon finom volt. pontos.
a csúszókuplunk valami elmondhatatlan dolog. nagyon jó!
Túró!

Régi 10-est nem vennék, az újról én is tudom, hogy nagyon állat, de nincs rá keret. Elég lenne egy 2000-es zx6 is.
Egyébként a túrákon mennyire húzzátok a szarvát? Jövőre majd megyek én is egy-kettőre.
Háát, ha a pénz nem szempont, egyetértek!
Ki kéne egyet próbálnom..
Áá , beleviszed az embert a rossz gondolatokba, Te +!%!+%/ !
A 636-tól még nem tartok, biztos penge kis gép, de azért a 7R-t nem érezném "biciglinek" a félrelépés után.. (gyk: tudom hogy nem "g" hanem "k")
Meg a kötelező jellegű egykerék ijesztgetne, főleg, ha nagyot csapkodna emiatt a kormánya...
(remélem, most lebeszéltem magam)