Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát erről a gurulásról is lemaradtam.
De pár képet felrakhatnátok, hogy lássam miről maradtam le.

Akit érdekel a mellékelt képen látható a hőskorból származó megbízható mostmár túragép, jelentkezzen nyugodtan, mert eladom.

Túró,

sok igazságot írtál ebben a kis szösszenetben. A legfontosabb szerintem a tolerancia, és annak a FELFOGÁSA hogy egy túrán nem egyedül van az ember, és figyelni kell nagyon egymásra. A tükör pedig tényleg fontos annak aki vezeti a túrát, sőt úgy gondolom hogy csapatban motorozásnál mindenkinek kötelező! Sajnos azt is kell mondanom ( ) hogy ezen a téren sokat lehet tanulni Allveer barátunktól! Úgy gondolom hogy a következőn már ezekkel a tapasztalatokkal felvértezve egy "karcmentes" élvezetes gurulást lehet végrehajtani! Amiből sajnos kimaradok...

LX
Jaja, nagyon tapasztalt :)

Az elso evben 4 borulas es egy utkozes :) Kitapasztaltam a Tündérke hangulatait

Viszont mivel csak 2,5 eve motorozok megint, igy szerintem a csapat nagy tobbsege jelentosen rutinosabb mint en.
sajnos pont erről beszélek de mivel egy tapasztalt motoros vagy, ezért úgy is tudod szóval be is fogom a pofámat

LX
:) Osszesen 7 km a munkahelyemig. Addig a cross terdvedo es a protektoros dzseki, kesztyu eleg.
Bar az is igaz, hogy masfel evvel ezelott ugyanezen a 7 km-en utkoztem egy szabalytalan mercivel
bocs, hogy most, de most tudok.

Túra!

Nem szeretném újra felborzolni az itt kialakult kedélyeket, s bocs, ha kicsit hosszú leszek, de így több nap, s kis agyalás után úgy gondolom tiszta fejjel, mint szervező foglalom össze a látottakat – olvasottakat.

Elolvastam, visszamenőleg amiket írtatok, „friss” ropogós élményekkel.
Megmondom Őszintén, kicsit elszomorít. Feleslegesnek érzem ezt a ki szúr be kinek, ki mit tart veszélyesnek, s éppen akkor ott.

Ahogy én látom!
1., Hibáztam abban, hogy egy 500 Km-es túrát szerveztem. Mivel nem ismerek minden résztvevőt, nem tudom ki mennyit, hogyan megy, nem alapozhattam volna a saját tapasztalatomra, hogy 500 km-t lazán lehet menni. Be kell látnom, hogy ilyen vegyes csapattal ennyi időt szánva rá, nem lehet 500 km-t menni – nyugodtan, stabilan – korán sötétedik…

2., Hibáztam abban, hogy nem szabad, nem lehet a túrán „magukra hagyni” az embereket, fél órára. Biztos vagyok abban, hogy ha Hnusta-nál tankolás után simán indulunk tovább, akkor mindenki marad, s végigjön a túrán. Ettől függetlenül továbbra is tartom az első pontban írtakat!

3., Ésszel menés. Ezekre, a szavakra alapozva nem mentem gyorsan. Én nem éreztem gyorsnak, viszont itt megint hiba, mert nem az én szempontom szerint kellett volna figyelembe venni a sebességet.

4., Alveertnek teljes mértékben igaza van abban, hogy nem mondhatom azt, mint túravezető, hogy a kanyargós részen mindenki menjen a saját korlátai – határai között. Nem! Jóval az alatt kell menni!! Ez mindenkire igaz. Ergo, nekem kellett volna lassabban mennem. Tehát a tükör felszerelése igencsak javallott!! Egy lukat kell hozzá fúrnom a motorra. Megteszem a következőre!

5., a Túra szabályairól igenis kell ejteni pár szót a következőkben. Mekkora követési távolság, milyen tempó, ha valaki jobban lemarad, megvan rá az oka, nem kell szurka ide oda…. nehéz ügy azt lássuk be, de beszéljünk róla a következőn, illetve jelezze ki mi mit merre.

6., a határnál a csapat végéhez odamentem s kérdeztem, hogy milyen, szétesik nagyon a csapat vagy sem. Pozitív válasz jött. Nem érzem hogy Szlovákiában más tempót, más stílusban mentem volna, így nem értem a gyors volt felhangokat. Fenti 3-as pont miatt, kis kettősség van bennem…

7., emberek motorozási stílusáról megvan a véleményem, megtartom magamnak.

8., Talán ezt érzem a legfontosabbnak. Tolerancia! Nem szeretném ezt magyarázni. Csak annyit mondanék, hogy többre van szükség, amikor ismeretlen emberekkel motorozunk együtt! Sokkal többre.

9., előző pontból adódik is, hogy a nyuszi, meg ember meg ilyen olyan megjegyzésekre semmi szükség. Véleményt lehet formálni, talán kell is, de fontosabb, ha tapasztalat s megfelelő infó alapján tesszük azt.

10., öszefoglalva:
Tükör túrónak :o)
Stabilabb tempó
Embereket nem magukra hagyni
Kanyargó részeken kifejezetten a leglassabb ember tempója a tempó – mert Túra van!

S amit én szeretnék kérni a legközelebb túrára: több tolerancia és türelem a másik felé!

Mindezek ellenére jól éreztem magam. Tény, hogy néha bekattan az agyam, s egy egy kanyart szeretek meghúzni… bocs.
Nagyon köszönöm a résztvevőknek, hogy eljöttek.
Sajnálom Csaszi és Gyuri malőrjét.
Még most amíg van egy kis napsütés szeretnék szervezni egyet. Rövidebbet! :o) számítok rátok!


képeket nem cináltam, így kérem küldjetek el párat aki készített!!!
attilakawa@freemail.hu
köszönöm
Szia Ria,

helyesen tetted... bár farmerban sehova se kellene menned!
Csuklót pedig gipsszel rögzíteni, és akkor nem kell aggódni

LX
Amilyen tempoban haladsz a beszamoloval, mire befejezed en megcsinalom a honlapom nemet forditasat is nem csak az angolt

Kihoztam a Tündérkét... Komoly csuklobantalmakat okozott 100 alatt tartani, de farmerban nem akartam autopalyara menni
jó reggelt ZÖLDEK

nagy a csend....

LX
naaaa eeeez egy nagy "gané"-ság te mocsok.
nem vagyok megalkuvó

LX
:D
LX_ZX:
Ha nem írod alá a nekem szánt üzeneteidet soha többé, holnap megmutatom, mire jutottam.
ria_ch:
Má nem sokat kell várni! Egyre kevesebbet :) Jövőre is szövök valami okos túratervet :) De nem megyek, míg nem írtam meg erről se a beszámolót :))
En is szeretni foglak, ha eljossz velem egyet motorozni
Ma estetol szervizben a kocsim, tehat legalisan kihozhatom a Tunderket
persze persze
mi van a "project"-el?

LX
még nagyon hulla vagyok.... majd összeszedem magam, és írok egy kis beszámolót...

LX
LX_ZX nem sokat írtál a mocizásról?
jaaaaaa.......

LX
LX_ZX Túdod RTL Klubb gumicsirke
LX_ZX Szerinte Karácsony
itt voltunk tegnap

szerinted? :-)

LX
LX_ZX köszi hogy gondoltál ránk is

nagyon állat az a pálya!!!!

LX
Szia(sztok)!


Brno másnapján nem sírhatsz semmiért!