Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem kombináltan is 5,2-őt eszik a zizi.
Turatemponál nekem is lemegy 5 alá.
ez a nem mindegy,turázni elég szar ugy hogy 100km és tankolni kell
Mondom, hogy a túl lassú tempó is megbosszulhatja magát :)
nahát erre én nem tudtam most jó például szolgálni mert 2 tank benzint benyelt a drága, 9ezer alatt ünnepnapokon volt a fordulat és mikor lassan menhettem akkor is baszta a 130at a mutató alulról tény hogy jó dolog volt de ugy menet közben néha átfutott a zagyamon a fák és a bokrok közeli gondolata mi lenne ha egy perc alatt növényevővé vállnék aztán érdekes asors fintora hogy 1 kanyarnal lassitottam le pont ott csusztam ki
Csaszi:
Én is lassan szeretek járni, mert akkor később érek oda :)
Úgy megyek, hogy ne kelljen fékezni, így feleakkora koncentrációt igényel a mutatvány. Mindössze annyi a titok, hogy mikor kijöttem a kanyarból - amit egyébként a lehető leggyorsabban veszek, de néhány kivételtől eltekintve max. 110-zel - nem kezdem el csavargatni a gázmarkolatot. Így a következő kanyar előtt nem kell fékezni, csak megint a gázt húzni. Meg megállni se kell, csak 450 km-enként, mert a fogyasztás öt liter alatt van :) Ezt hívom túrázásnak, a többi csak maszatolás, hogy ne ismételjem magam :)))
alveer
de rajtad megsem latszott, engem kifacsart nagyon, azert is mentem haza mert első túrám egy olyan motoron amit eddig összesen 270 kilométeren át vezettem (full rutintalanul) tehát semmi sem szólt amelett hogy (+1 szaltó az árokba) folytassam. elfaradtam, hazafele már csak 80al jöttem...kb 30 kilométeren át mert nem tudtam koncentralni. de igy is vagy 400 kilométer volt egy nap alatt..több mint amit eddig mentem vele. még szerencse hogy ilyen recionalisan gondolkodok és abszolut nemél bennem a bizonyitasi vágy

Te bezzeg egy hatalams motorral ugy kanyarogtal mint akinek ez a vilag legtermészetesebb dolga! az évek és a rutin
Tomato

akkor az egy 2001es ZX6R a követendő példa!!! Kawasaki

nemvéletlen gyárt ez a cég repülőgépeket és hajtóműveket egyaránt
Csaszi:
:)))))
Én se túráztam még soha 240-nel :))))
Ja az..............Az a PIMPI "motorja".......valami ka...wa....vagy mi
T
hát én akkor adtam fel az egészet mikor kiértünk valami hatalams egyenesbe, levoltam totál maradva a kanyarokban és gondoltam kicsit behozom az élbojt, majd mikor 190et mutatott az óra még mindig távolodott az előttem levő motor feneke.....ekkor adta mfe lvékgépp
ZZ-R 1100
Körülbelül. Képtelenek voltunk konstans tempót tartani, valamint nagyjából 30 km-enként álltunk meg valamiért. Az átlagsebességünk olyan 42 lehetett, de ez is csak azért, mert az egyenesekben minimum 160-akat mentünk :)
Tomato

örömmel látom viszont hogy van akinek jó az ízlése is a családban és vett 1 Ninját , a háttérben a kép jobboldalán látható a farokidom.
az n hanyas és kié?:) miert nem temész vele?:)
Na az szép lehetett
Nyélgáz és kanyarban satufék???
Ja és az uj ZZ-R????
Gyönyörűűűűűűűűűű
ZZ-R 1100
Nah, jókor és jótól kérdezed :) Hát ilyen :)

T
Na szép jó estét kawások!
Megint lemaradtam a turáról
Milyen volt?
tomato:
Nanehogymár szó szerint értse, uram! :)
Furulya :)))
HÁÁÁÁTTTT!!!!!!!
Ezzel nem értek egyet
Nekem van kocsim (golf IV 1,6) és ugyan úgy szeretek motorozni
A család nem fér fel a motorra
hát ezt én is igy érzem akik meg ne mtudnak se motorozni se autózni azoknak mi való?


Csaszi:
Helyes döntés :) Az autó azoknak való, akik nem tudnak motorozni :))
de gondolhatunk itt a Mitsubishi 2.4es 180Le-s motorjara is ami ről lemondtam a motor javara: :) sosem fogom megbanni:D)
nem nem szeretném, de nekem aki eddig a Honda hangját hallgatta autóban (Vtec Vti) annak furcsa ez a hang kicsit még:)
Csaszi:
Mit izélsz, ha azt akarod, hogy úgy szóljon a motorod, mint egy furulya, sétlj át egy gyors eszmecserére a szomszéd topikba :)))
csörög zörög e za 636os alattam de olyan ereje van hogy a komplett csirkapaprikas majdnem a bukosisakban landolt