Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És 2200 Ft/liter.
Alapigazság, hogy nem a legjobb olajat kell használni, hanem azt ami a motornak a legjobb - az pedig a gyár által ajánlott!
Silkolene. Nekem az van a ZZ-R-ben, de nem teljesen szintetikus fajta.
gondolkodom miert a kawasaki gyártja alegjobb motorokat a vilagon, és miert ő pumpalja bele a legtöbb lóerőt..nem jövök rá


felhívtam a pécsi Steelhorse motort, olyan szervíz kéne haol aztan meg is vizsgaljak nincs e baja a kicsikének (tudo mhogy nicns de azert lassa egy szakember)

ott azt mondtak 6 féle olaj van a legdragab ba gyari kawa olaj nemtudommilyen markaju avval mennek a Superbikeban is, nem Fuchs de valami jopofa neve van. nem Supertec vagy Syntech vagymi
mindegy R4 jolesz
Háát, ilyet se hallottam még. Hívjál fel egy másikat...
A Castrolnak csak az árával van baj. Fuchs, a Kawasaki gyári versenyolaja 2500 Ft/liter :))
minekáltal felhívtam a Kawa szervízt és közölték hogy Castrol R4 supervbike, 10 w 50.

a kawasaki allergias a garanciára és ha nemezt teszsuk bele basztathatnak ha valami bajlessz. ezt is finoman megjegyezték. nemtudom mi az igazság de ennek meg 4 k literje:) csaknem lehet valami szar olaj.

en olajjal nem szoktam szarakodni a legjobbat szeretem hasznalni. amugy a Castrol akokr jolessz. bar nem az Rs formula amire gondolta melosszor de ez a R4 is jo lehet,..
A férfi lélek evolúciós folyamata:

14 éves voltam és abban reménykedtem, hogy egy napon nekem is lesz
barátnöm...
16 éves koromban jártam egy lánnyal, de ebben a kapcsolatban nem volt
semmi szenvedély. Úgy döntöttem, hogy életem hátralevö részét egy
szenvedélyes nö mellett töltöm el...
A föiskolán rátaláltam egy szenvedéllyel teli lányra, de túl
emocionálisnak bizonyult. Olyan volt, mint egy királynö egy jól
megírt
drámában: mindig csak sírt és öngyilkossággal fenyegetödzött.
Elhatároztam, hogy egy olyan nöre van szükségem, aki stabilitást
nyújt
nekem...
25 éves koromra találtam is egy kiegyensúlyozott hölgyet, de eléggé
unalmas volt. Abszolút megbízható jellemként semmi sem hozta öt
lázba. Az életem egy nagy pangássá vált, úgy gondoltam, hogy
izgalomra
van szükségem...
28 évesen találkoztam egy izgalmas növel, de nem tudtam lépést tartani
vele. Egyik dologból a másikba kapott, soha sem állapodott meg semmi
mellett. Zabolátlanul müvelt mindenfélét és mindenkivel
flörtölt. Legalább annyiszor éreztem nyomorultnak magam, mint
boldognak. Azt gondoltam, hogy egy ambíciózus hölgy jót fog nekem
tenni...
31 éves koromban rátaláltam erre a nöre. Ö valóban a földön
járt. Összeházasodtunk. Olyan ambiciózus volt, hogy elvált tölem és
mindenemet elvitte...
Most 40 éves vagyok és úgy érzem, lelkileg is érett férfivá
váltam. Egészen egyszerüen egy olyan nöt keresek, akinek jó nagy
mellei vannak...
Én sültet ennék, Margit. Ha olyan okos vagy, süssél ki valamit! Sült legyen a tepsiben, de sebtiben!
Ha az ember betartja az olajcsere-intervallumokat, akkor 14000-es fordulathoz jobb a szintetikus, ha kell, utántöltéssel. Ha nem tartja be és gyakrabban cserél, akkor jó az ásványi is.
:P
ez hülyeség.
amúgy meg a kawa nem szereti a szintetikusat. vagyis nagyon! eszi is.
a sürűbbet meg nem.
ergo felesleges pénzkidobás a szintetikus olaj!
Ebből annyit szerettem volna kihozni, hogy az kawa előírásának megfelelőkön belül tökmindegy milyet. Nem kell hiperszupernek kikiáltott csodaolaj. A viszkozitás stimmeljen.
Nekem Repsol 10w50 racing van benne. Nem mérvadó, viszont a gépkönyv az. Az pedig rácáfol az olaj-legendákra (motorokhoz "fejlesztett" olajok) és olyan minősítést követel csak meg, ami már rég nincs érvényben = idejétmúlt. Az egyedüli különbség (ez a fő, van más is), hogy a szintetikus sokkal jobban őrzi a viszkozitását az ásványihoz képest. Értsd: a legolcsóbb, de a gyártó előírásainak megfelelő ásványi olaj is tökéletes, de ez esetben javaslom a gyakoribb cserét(2000km). A motorok blokkjának viszkozitás-gyilkos tulajdonsága abból ered, hogy a váltófogaskerekek is ebben forognak, ennek okán sokkal hamarabb csökken ugyanazon olaj viszkozitása egy motor blokkjában, mint egy autóéban. (Autónál pl. motorba 0w40 , hajtóműbe (gondolom a váltója is ide tartozik) 80w90 (sűrűbb).
Na, de Pista...
Margit, te ne legyél mérvadó :)
Különben is, te a gyengém vagy, mer úgy hívnak, mint a mutert és azéraz nemsemmi :)
megnyugodtam

LX
Mert ugye dolgozni kéne, nem fórumozni.
LX_ZX:
;)
Nem vagy elfelejtve, csak nagy a sodrás, melóilag...
allveer,

mi van? diszkriminálsz?

LX
Mindegy milyen, csak teljesen szintetikus legyen és ne MOL gyártmány :)
érdekelne továbbá hogy ugyan oda vigyem e a mocit ahol vettem vagy ha jol hallotta mfélfüllel pécsen van a főkawasakis szaki akihez érdemes lenne legurulni állítólag ők a legprofibbak.
Valaki mosndja meg kérlek benneteket milyen motorolajat használjak a 636 ba? most lessz benne az 1000 KM és kellene bele egy jó olaj én amit néztem az Castrol Rs Formula bruttó 16250 ért a 4 liter. van ennél jobb ásványi full szintetikus? Esetleg Mobil 1 ? vagy a Repsolt néztem még!
allveer....

ezt nem írom alá akkor elküldöd?

LX

ooopppssss.... aláírtam.... bocs....
túró:
;)

Ha nem lennék kissé balfasz és ismerném Szlovákiát, az első alkalomhoz hasonlóan most is mentem volna elöl. Térképismereti leckéket fogok venni és legközelebb bevállalom a dolgot, ismeretlen helyre is.

Szegény kanyarok védelmében csak annyit, hogy ha nem lépjük át a sokat emlegetett 110-es észszerűségi határt, kanyarban nem kell a leglassabbhoz igazodni. Szépen előremennek - automatikusan előrekerülnek - a gyorsabban kanyarodók és mivel nem gyorsítanak 110 fölé egyenesben sem, a lassan kanyarodók pillanatok alatt utolérik őket a kritikus szakaszok után, mert rövid időre gyorsabban menni a szétszakadás megelőzése érdekében ilyen esetben egyenesen kívánatos. De mekkora megnyugtató érzés már az mindenki számára, hogy "nem kell sietni, mert úgyis hamar utolérem őket"?

Útvonaltervezésileg meg majd előtte jól meghívjuk egymást két sörre és úgy rajzoljuk meg a vonalat, hogy főúton a lehető legkevesebbet kelljen menni, mert egyenesen menni normális túratempóban tényleg nem egy leányálom, hanem szükség.