Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nekem sikerül és az lesz a baja, akkor gyártatok Neked is karmanytút és elküldömm.... szerintem nekem nagyon olcsón legyártják.... meglátjuk...
A másik az amelyik fekszik! A sorrend bentről kifelé! Rugó,"fekvő karmantyú,dugattyú a karmantyúval seeger gyűrű, porvédő
ha 2 karmantyús, akkor tuti a belső elszállt... én még soha nem láttam iulyet, csak elgondolkodtam és befogtam a kicsi jukat, a belsőt... próbáld ki... ha a kisebbet befogod, beton kemény lesz és kint fog... most próbáltam ma...
de melyik a kettő? mert az egyik a fekete, ami a tengelyen van, de a másik az ami fekszik? mert ha 2, akkor értem miért ilyen...ha a belső elszáll, akkor nő meg a dugattyú útja, mert akkor a 2. túl sok olajat nyom vissza a tartályba éás ezért sok a fékút... de, ha 1, akkor nem értzem...
Pont ugyanez dettó Robesz Ha már kicsit bemelegszik a gázmarkolatig tudom, húzni, fém fékcsöves, az olajat nem ereszti azt milliószór légtelenítve lett de nem levegős. Eddig senki nem mondta meg a frankót, 3 szaki is nézte már, de legsanszosabbnak mindegyik a karmantyút mondta...
Bocsi elkúrtam ! Kettő!
és nem jön levegő belőle...
köszi... akkor nincs értelme karmantyúzni, mert nem ereszti el az olajat... nincs ötleted, hogy mi lehet? Ha 4-es-re állítom a féket, akkor hozzáér a gázkarhoz behúzva... ha 1-re, akkor az ujjamat éri, ha alatta hagyom fékezéskor... Nem tod, mi lehet? fém fékcsöves...
Egykarmantyús!
Na...akkor nem csak nekem ilyen... én épp ma néztem... kapott egy új fékolajat és nézegettem, a féket, hogy miért fog bent.. eddig szinte fel sem tűnt, de most már zavar.... légtalanítettem mindenféle módon, tuti nem levegős... és a tartályban látom, hogy nyomja vissza a pici lyukon az olajat... befogtam és beton kemény és nem rugalmas... érdekes...
Drága? Komplett szett egy oldali majd húsz ezer
Egyébként az én fékem pont ezt csinálja (olyan mintha jobboldalon is lenne egy kuplungom )
Majd a lukbefogós dolgot azért még kipróbálom Bár a lukakkal kapcsolatban egész más elképzeléseim vannak...
oks... azért köszim az infot, jó ez az oldal, amit írtál...

Szeki, Basi... Hogy is van ez?
Erre én nem tudom a választ,de Basi vagy Kawaszeki bizonyára kapásból megmondja neked!

na fekvés,rég volt 6.00 óra
az van... folyamatosan gyártatunk egy céggel targoncákhoz mindenféle karmantyút... de azt nézem, hogy ez egy karmanytús vagy kettő...
Mert a munkahenger nem ereszt és ha csak egy karmantyús, akkor nem tudom, hogy mi van vele... ha 2 larmantyús, akkor a belső ereszti el a nyomást... szóval nem tudom...
Azt mondta hogy megállapodás kérdése
Ha tud még valamennyit hozzátenni a vevő akkor lehet hogy belemegy.
Azt ne kérdezd hogy mennyit,ennyire nem ment bele a dologba.
De sztem lehet hogy simán átvállalással is odaadja mert sürgőssen meg akar szabadulni a hiteltől
Keress egy gumigyűrűket gyártó céget,vigyed a méretet,és megvan párszáz forintból!
Aztán ha az asszony takarítás közben "véletlenül" lelöki a monitort,majd ne csodálkozz!
Az igen... ilyen drága egy pár kis gumi? A elenség az, hogy bent fog a fékem nagyon és puha is, de nem levegős és fém fékcső van rajta... ha az olajtartályban befogom a picike jukat, jobbról a másodikat, akkor kintebb fog sokkal és kemény lesz...
A jó motoros nem fél az esőtől ,,,,,,,,,de nem hülye hogy szeresse
Csak hitelátvállalás és kész?
Halaj!

Mint vérbeli terepgépes adjál már tanácsot. Érdemes gyűrűs láncot venni enduróra vagy elég egy erősített gyűrűtlen is? Mert van aki nem is keni, a kosz, homok, sár úgyis lekapja a cuccost. Ameddig bírja bírja, utána cserkó
Hiteles a motor,valami 25-26000-t mondott havonta ,amiből még van 2 év!
Nem tudja fizetni
Biker-World.hu 8790 ft.