Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmmm,na mindenki lépett mikor hozzászólok, jó étvágyat az ebédhez! lépetem csiszolni! pipi ebből még bármilyen szín lehet,bordóóóóóóóóóóóóóóó! ááááááááááááááááá.... dzsíííííííííííí!
De ráér mester.
és az a faxa zőőőőőőőőőőd mosófolyadék kb félórai használat után két számmal kisebbre zsugorította a vadi új saválló kesztyűt.köszönet a HAL nak a mosásért. a szelep állító lapkákat 2.90-ről 2.65-2.72-re kellett cserélni a kékvérben de ezután dzsííííííííííííííí, hja és kap cirmos tárcsát is.
és néhány kép az olasz import motorok szerelmeseinek,időm nagy részét mosogatással és csiszolással töltöm. öröm látni azt a barna olajsarat a blokk belsejében ami a megduplázott olajcsere intervallum eredménye, nem hiszem hogy a taljániában oly híres agip tól barnulna meg ennyire. és kiül mindenhova ahol ken csapódik. sedu, a kék bringa tényleg versenyparipa vóóóót mer ki spórolták belőle a termosztátot, és az össz szelep szarrá volt égve! át fújt mint a seggem lyukán a hagymás tojás rántotta, és mivel aki állítgatta és nem bírt egyenletes motorműködést kihozni belőle állított mindent mindenhová, kapott is bengát bő nyállal csak nem tudta hova tenni, igy lerakta a dugattyúfenékre a koxot ami csak vastagodott, majd idővel a felrakódott cucc elindult a kipufogórendszer felé, ezért volt kormos a kipudob, de a kox felrakódott a szelep tömítőélére és az bele paszírozta a szelepfészekbe, ezért volt olyan mint ha söréttel lőtték volna azt. a motor nem ette az olajat a dugattyú széle koxos volt és a hengeren meg faxa a hónolás, de érdemes a 2000 utániaknál az olajszintet sasolni mert azok már nicasil bevonatos hengerek.94-99-ig perselyek a 9-sek.
és ha egy első szériás gpz akkor a szívószelepek állagát minden irányból illik ellenőrizni! most vettek ide egy cbx550-et, jó 6-os kompresszióval, tükör hengerpalásttal, és mentek érte 800km-t.egy egészségeset nem motoroztak vele már a szerelőnél van szétszedve, és megvannak győződve hogy milyen jó bótot csinyáltak.neki a futásköltségbe illik majd bekalkulálni azt az 1l olajat is ezerre! ötszázra! volt cbx550-em de csak azért azt vettem meg mert az előző tulaja honda kereskedő volt és mindenből újat raktak belé.
sedu egy motor be indításához jó akkura,bengára, és egy sluszkulcsra van szükség, a többit a zsíros kenyeret takonnyal majszoló ötéves gyerkőcök is könyökből lökik. ha ezek után sem indul röffen/pöccen akkor javítani illik nem erőltetni. jól néznél ki a jeti-racen vontatókötéllel, indítósprayvel ébresztgetnéd a gpz-t, meg is kérdeznék, nem debreceniek vagytok? de nem is kérdeznék, tudnák!
üdv! hogy lezárjuk ezt a hol is vagyok mint is vagyok cécót, tehát van 3 db balos és 3db jobbos konzolom, a balosból 1db javított, a jobbosból 3db, a balosból 1db-ot tudok eladni ami patent,polírozott. a jobbosból nincs pofám eladni egyet sem mert hegesztett! ez van. ha a tied eltört akkor óccóba hegesztesd meg, sztán munkáld ki, én mikor leoleonak meghegesztettem és kimunkáltam akkor mondtam vegyen újat, de érthető módon nem tette, lehet azóta is azt használja.1 párat, még ha javított is megtartok perecke esetére is. a gyári B-s lábtartómat elvitték zalába, de nekem 8, marattam másikat az kizárt hogy törik. nos crazyjo ugye nem szeretnél egy javított lábtartón kerekezni?
TSZ elnök.
ugye,ugye!
Szerintem szép ,fradi,és ujpest szinek egy motoron .
Szerinted ez nem szééééép
Nálunk ilyesmi nincs,csak a tanácselnők úr van
Plélifarkas.
Amugy én is kéket szerettem volna,csak akkor nem volt semmi értelmes 9-es kékben.Ugyhogy maradt ez a ganészínűűűűűűűűű
Tudja a tököm,,,,mi vagyok én?Picassó?
látom résen vagy pipi bele leszel rakva a betonba
. . . .
Láccik, hogy nem ismered.
Ott az ész nem a tanácsházán.
kék meg a sárga összekeverve,kiverve zöld lesz . .
Én mint laikus bélyeggyüjtö csak kérdezem a zőldszinnek nem a kék az egyik alapja
Szevasztok rockerek .
Üdv klubtagok.Himizoli neked milyen színű a motorod,
Csörgess meg ekűdöm. Vagy emondom, adatlapom.