A szinron kép alapján nincs falsolás. Viszont az egyik henger lefutásánál van egy kis tüske még a csúcs után...nem emlékszem már, de mintha rossz szelepzárás okozná...
Volt szelep hézag ellenörzés/ állítás a szinkron elött? kawáknél mintha fogyna a hézag, nem? A végnyomásokkal is rendben vannak, minden hengernél jó a kompresszíó?
Amúgy ha fúvókák tiszták, akkor a PILOT csavarokkal és az pillangók nyitásával kell picit játszani. Lehet kéne nyitni egy kicsit mind a 4 porlasztó Pilot csavarján, és kompenzálni a megemlkedett alapjáratot a központi alapjárati csavarral.
Néznék hirtelen egy féktisztítós tesztet, hogy falsol-e valahol.
- Lehet az ultrahang "kimosta" szutykot ami tömített a fojtók tengelyénél,
-de lehet csak nem lett meghúzva egy bilincs a szívócsonknál,
-vagy az maga nem fekszik fel rendesen
- vagy nem lett valamelyik csö visszadugva...
Bár a falsolást a digitális szinronteszter a nyomáslefutással kimutatja, de a hagyományosok nem annyira.
Viszont ha nagyon taknyosak voltak a fúvókák a beleöregedett üzemanyag miatt, akkor azt az ultrahang sem mossa ki, csak fizikálisan takarítható el. Bár azt mondtad, hogy elötte jó volt alapjáraton.
Szóval összegezve, falsolás, vagy az alapjárati-átmeneti rendszer részleges vagy teljes dugulása okozhat ilyet így elsöre.
Szét lett szedve kapot ultrhangos mosást felújító készletet a szívócdonkok is újak, szinkron is lett, de nem tudok vele elindulni alapjaraton gáz nélkül mert ahogy engedem rá a kuplungot aláesik a fordulat és lefullad,és alapjáraton 1-be meg rángat
400km van a motorjában, 2-3 szezont biztosan kibír. Ami negatív eddig: kemény a futómű, ha puhítod még durvábban egykerekezik (nem szoktam). Újonnan rohadt drága, 3 évesen már jó vétel szerintem. Illetve utast nem fogsz rajta vinni :-)
Ha váltanom kéne ebben az irányban indulnék el én is. Nagyon tetszetős darab. Speckói is faszányosak. De olasz... 10, 20, 30 éve sem tudtak felnőni megbízhatóságban a japánokhoz. Így lehet akármilyen szép-jó, felejtős. Esetleg csont újként, de annyit nem áldoznék eme sport oltárán :)
Van új paripa. V4-es Touno. Amennyire utáltam az RSV-t (az is factory volt) ezt annyira szeretem. Olyan erős mint egy zx10r csak sokkal jobb a hangja, kezelhetősége mint egy R6-nak. Nem hiszem el hogy ennyire jó motor létezik. Egész kényelmes, meglepően jól fogyasztott (5.75) kijelző szerint 5,6. Ebben volt budapest, autópálya vegyesen 200km. Gyorsváltó, színes kijelző, nagy fék, van minden mint a bucsúban.
Volt szelep hézag ellenörzés/ állítás a szinkron elött? kawáknél mintha fogyna a hézag, nem? A végnyomásokkal is rendben vannak, minden hengernél jó a kompresszíó?
Amúgy ha fúvókák tiszták, akkor a PILOT csavarokkal és az pillangók nyitásával kell picit játszani. Lehet kéne nyitni egy kicsit mind a 4 porlasztó Pilot csavarján, és kompenzálni a megemlkedett alapjáratot a központi alapjárati csavarral.
- Lehet az ultrahang "kimosta" szutykot ami tömített a fojtók tengelyénél,
-de lehet csak nem lett meghúzva egy bilincs a szívócsonknál,
-vagy az maga nem fekszik fel rendesen
- vagy nem lett valamelyik csö visszadugva...
Bár a falsolást a digitális szinronteszter a nyomáslefutással kimutatja, de a hagyományosok nem annyira.
Viszont ha nagyon taknyosak voltak a fúvókák a beleöregedett üzemanyag miatt, akkor azt az ultrahang sem mossa ki, csak fizikálisan takarítható el. Bár azt mondtad, hogy elötte jó volt alapjáraton.
Szóval összegezve, falsolás, vagy az alapjárati-átmeneti rendszer részleges vagy teljes dugulása okozhat ilyet így elsöre.
Tud valaki segíteni!!Karbit kellene beállítani, mert eddig senkinek nem sikerült!
Ha váltanom kéne ebben az irányban indulnék el én is. Nagyon tetszetős darab. Speckói is faszányosak. De olasz... 10, 20, 30 éve sem tudtak felnőni megbízhatóságban a japánokhoz. Így lehet akármilyen szép-jó, felejtős. Esetleg csont újként, de annyit nem áldoznék eme sport oltárán :)
98-as ét tudok adni, elvileg passzol, de ha érdekel küldök róla képeket.