nem újonnan vettem Ennek ellenére fogott a fék csak zavart, hogy koppig lehet húzni. Többszörösen minden cserélve lett rajta, az akkori legjobb fékolajat kapa, de ezt a betegségét nem tudta leküzdeni
nekem a béláson koppig lehetett húzni a fékkart hidegen is. és nem aztért mert nem volt karbantartva mi nden cserélve lett többszörösen egyszerűen szar volt és kész
Csak ezt a negatívságot nem értem ám,,,,,,, miért kell mindíg mindenbe belekötni ami a másiknak netán jó?? Eszembe se jut tárcsazabáló betétet tenni bele,,azért ne nézz hülyének,hogy közútra kerámiafisz fasz betétet rakok bele...Amugy karban volt tartva a Tokico is,,de hiába,,,tavaly kapott mindenből ujjat/nem kevés pénzért!+a főfékhenger is./különben meg a régi tárcsa nem kér enni,,jól elvan a polcon...
Egy JÓ fék nem csak attól jó, hogy mekkorát lassít, hanem azt milyen módon teszi. Kézierő, nyomáspont, betétkopás, karbantartásigény stb. Lehet ezen rugózni, én is 15 évig a gyárit használtam, felújítottam, kipucoltam aztán egy levetett, huszonsokéves, ki tudja milyen előéletű Nissint felszerelve egyből nyilvánvaló a különbség. Nem véletlenül nyugdíjazták, már az F-es kilencesen. Jó irányba fejlesztettek a zöldek
nekem a 6 dugattyús is olyat fog hogy győzze feldolgozni a 120 első gumi, meg vagy több ezer kawán is jó, ha nincs karban tartva akkor meg mindegy. ha karban tartod megúszod a karmantyú készlet árát, eső hó só sár meg a leszaromság az ellenfél, nem egy technikai csoda, teszi dolgát. a fékbetétnek meg kerámia betétest vegyetek az biztos be fogja állítani - nem a kereket a betonba- a tárcsa vastagságát utána meg lehet sípolni hogy nincs 10 ért egy pár új tárcsa hozzá.
Beleszaladtam... .Nem küldték,,,a Tokico persze 10X1,25-ös. A Nissin meg 10X1-es Külön kellett beszereznem.De végül is sikerült összehozni Köszi szépen az instrukciókat,tanácsokat.Mostmár ez is "2ujjas" új betétek,új tárcsa /tényleg beleáll az aszfaltba...
2. de este van
A motor járása nem tetszik!