magyar rendszámos motor volt, a proptech csinálta. Egyszer mentem vele kunmadarason, akkor levettem a rendszámot. A hátsó idom megvan még belőle ha kell valakinek.
Nagy gondok vannak nálad, mert nem volt még tapasztalatod tényleg erős motorral/autóval. Nem egy 20 éves motor 30 évvel ezelőtti technikája tetszik csak a külső ezt nem bírod felfogni. Ezért nem lesz neked 911-es turbós porsched mert még igényed sincs rá. Olyan vagy mint az apám mindig a rohadt almát eszed, hogy megmaradjon a jó.
Teljesen gyári, kb. 150 db. motorom volt eddig, biztosan szart veszek magamnak. Agyon szerelgették: eladás előtt új gumikat, láncszettet akut és féket vettek rá. 2017-es V4-es apriliát akartam magamnak, az egyik eladó egy köcsög nepper nem tudtunk megegyezni a törött motorjára, a második pedig mire megnéztem elkezdték rá másnak intézni a hitelt. Azokon semmit nem változtattam volna, ezen sokat kell. Tegnap megvettem az alkatrészek nagy részét hozzá. Remélem a 41-es karburátor könnyen fel fog menni rá. Szeretnék majd egyet menni a haverod 110-asa mellett amikor jobb idő lesz. USA-ban találtam kipufogót.
Szeva ! Bocsi nem bírtam ki hogy ne írjam ki : a motogp -ben látod a kawasaki márkát, hm nem. Akkor ez olyan pofán csapás mint a wsbk bajnokság, ott sem látom a suzuki nevét. Viszont amint látod a kawa és rea 6x behúzta. No, bújék ! Cső.
BÚÉK. Mentem. 1200 volt néhány évig. Tudom miről beszélek. Van ismerősnek 1100 -as amit én szervizelek. Szerintem bőven elég. Futóműve iys bőven elég utcára. Minden irányban állítható.Pályára meg nem ezzel kell menni. Biztos olyat vettél amit agyon szerelgettek önjelölt tuningmesterek hogy jobb legyen. Aztán szarabb lett mint a gyári.
Van velem egyidős motorom (GL1000) amit nem akarok tuningolni, elfogadom hogy egy lassú nyugodt motor, dísznek szép, nem megyek vele. A zrx-ben ott a potenciál (mint a 2005-ös z1000-ben amit átfaragtam) csak a gyár elbaszta. A butítások helyett egy turbót kellett volna rátenni.
Hidd el tudnék venni h2r-t de nem tetszik. A régi H2 jó lenne de nincs eladó, és a füstöt se bírom már. Találtam most kz1300 blokkot de a bontós sokat akar érte, marad az 1100-as reszelése. Szerintem még nem mentél ilyennel, érzésre olyan mint egy z750 ami egy 180 lóerős 180 kilós motor után nagyon lassú. A zx9 is visszalépés volt a 250-es aprilia után. https://raresportbikesforsale....
Szerintem rosszul látod. 750-es gsx-r teljesítménye elég volt nekem (k6-7) de nem bírta a hátam. A zx10-r teljesítménye sok volt de megpiszkáltam úgyis slick volt rajta állandóan, illetve öhlins és brembo alkatrészek, egyszer sokalltam be vele március elején amikor a pályamotorok fele annyival mentek előttem mint én. Ez már tényleg sok (400+ paci lehet): http://youtu.be/OXkS_mRDnEs
Külön bosszantó hogy vastagnak néz ki a leömlője de mivel duplafalu a belső mérete akkora mint egy 600-as motoré. 140 lóerő a cél, szerintem ez is fog 265-öt menni mint a régi z1000 amit hajtottam. A 6 dugós fékkel megint megszoptam, olyan mint egy 30 éves motor pedig csak 20 :-)
Most megint ott tartunk ki ment erősebb autóval motorral? Ilyen dologgal az óvodások szoktak vetélketdni.
http://youtu.be/cXuRy8RtY3I
A te apukád akkor is erősebb?
Azt hiszem nagy gondok vannak a fejedben!
Viszont van eladó valakinek kormány stabi olcsón?
Vegyél egy Triumph Rocket 3-at.