Ültél már másik motoron vagy csak öreg zx9-zx6 volt alattad? Sose szedtem szét a zx10r-en a féket, csak folyadékot, és fékcsövet cseréltem le a főfékhengerrel együtt. A kilencesen már fele ennyi idős korában is ótvar volt a fék, a 125-ös aprilia tuaregem jobbat fogott, adagolhatóbb is volt, RS250-ről inkább nem is beszélek. Ducatin se cseréltem semmit, a gsxr szopatott csak meg, de ott lehet a ricsi bontós adott szar alkatrészt.
Így van.
Azt még hozzá tenném fele azt sem tudja hogy kezdünk neki egy feknyereg takarításnak. Benyomja a dugattyút retkesen aztan kezdi tisztitani.
Sokan fogalmuk sincs hogy kell légteleníteni a rendszert.
Egy ilyen öreglánynál azzal kezdjük hogy atomjaira szedjük a teljes fekrendszert átmossuk, kitakarutjuk. Karmantyút, porvédőt cserélünk. Jó légtelenítést jó fékbetét vállasztás követi. Ha szar vállas, kagylós a tárcsád az is csere. Jó gumik.
Jobb lesz!
99 ZX9R-hez nincs valakinek hátsó doboztartó konzol?
Köszi!
Megérdeklődöm itt a fórumon hátha van véletlenül valakinek 99es Zx9R kipufogódob rögzítő csavarok takaró eleme/lemeze?
Azt még hozzá tenném fele azt sem tudja hogy kezdünk neki egy feknyereg takarításnak. Benyomja a dugattyút retkesen aztan kezdi tisztitani.
Sokan fogalmuk sincs hogy kell légteleníteni a rendszert.
Egy ilyen öreglánynál azzal kezdjük hogy atomjaira szedjük a teljes fekrendszert átmossuk, kitakarutjuk. Karmantyút, porvédőt cserélünk. Jó légtelenítést jó fékbetét vállasztás követi. Ha szar vállas, kagylós a tárcsád az is csere. Jó gumik.
Jobb lesz!
De csodákat akkor sem kell várni tőle....