Szia! Köszönöm szépen a választ! Nincs egyátalán szétbarmolva. Valamikor az előző gazdánál kapott valami javítást a gép. Alapjáraton egyenetlen a járás,, több benzint eszik, mint kellene. A szakember nem tud rajta már állítani. És nem azért, mert nem ért hozzá, hanem mert nem lehetséges. De köszönöm szépen a választ!
Most már lett tanács is, nem is akármilyen Ezek infók tudatában már szabad a gazda
(Gyári alkatrész árak színtiszta rablás kategória. Mi a bánat kerül egy szaros 4x14 csavaron 1256Ft-ba? Úszóház leengedő csavar műanyag védőkupakja 3450Ft. Legalább örülnek a kínaiak )
Nézd, "olcsot" keresett. Kapott. Szabad ember, eldönti. Tanacsot nem kért.
Eleve kétseges, hogy milyen àllapotban van az a motor aminek ilyen beavatkozast igenyel a porlaszto sora. Ha szet van barmolva a fùvoka sora, akkor az eröforrasnak is veres lehet màr többé kevésbé a torka...
Én az ennél 8-10 ével még öregebb 1100 gsxr- hez sem vasaroltam ilyen nagy felùjítót. Csak gyari, jo allapotu bontott cuccokkal restauralok. A o- gyürük, uszohaz tömites, tüszelep van csak felùjíto szettböl...
Amugy siman lehet hogy kinai... de ha megnezed
Forgacsolt cuccokat meg itthon is kifossa 1 ora alatt egy CNC gep, ogyürü, kötöelemek a cent kategoria. A tüszelep talan a " legertekesebb"... A gyarit lehet ugyan ez a ceg gyartja. Cssk külön csomagoljak meg az uccso alateter is, es tucat kezen , logisztikai rendszeren megy at mire megkapod...
Én vennék 150 €- ert egy szep bontott porlasztosort, tennek bele uj tömitest- tüszelepet, miutan ultrahangossal elmostam... persze csak akkor, ha hengerekbe meg vagy tisztesseges vegnyomas.
Bocs az észrevételért, de ez a szett annyira gombokért van, hogy a minősége felől erős kétségeim vannak. De cáfoljon meg nyugodtan bárki, akinek van vele tapasztalata (legalább 1 év mondjuk).
Gyári alkatrészek nevetségesen túlárazottak az biztos, felejtős. Tűszelepek 100 ropiért, tűk 40-ért, vákuumtolattyúk 200+, hagyjuk már a hülyeséget GTK
TOURMAX-ban szokott lenni felújító készlet aminek a tartalma: úszóház-tömítés, tűszelep (CVRD) +fészek (CVKD), air-cut O-gyűrűt, oszt jóéccakát. 10-15 papír a szett a karbikhoz. Na most, hogy 30 dodóért ennyi mindent tartalmazzon, kicsit hihetetlen kategória. Vagy a silányabb MADE IN CHINA kategória, mert akkor természetesen okés. Ezért lennék kíváncsi a tapasztalatokra. Ha ennyire olcsó és mükődik a dolog akkor nem szóóótam
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 99-es zx9r-hez karburátor felújító készletet, minden fúvókával együtt honnan tudnék nem arany árban beszerezni? Segítő válaszokat előre is köszönöm szépen!
Nekem meg lett a hiba,amerikai modell,van egy külön bizti az indítórelé után,az fosta el magát.Neked,ha hallod a relé kattogását,szerintem az indítórelé nemjó,én is cseréltem tavaly.
ha amerikai biztidoboz kisrelé integrálva a dobozba még van dioda generátor váltó áramról ha megvan a generátoron a feszültség diodán keresztül húz akis relé és világít a lámpa kapcsolás nélkül üdv drzxr
Sziasztok,olyan problémám van egy zx9r 2000 évjárattal,hogy beindítás után nem világít az első lámpa,a helyzetjelző működik,de sem a tompított sem a távolsági nem megy,a műszerfalon pedig mutatja a kék visszajelzőt,hogy távolságin van/amikor átkapcsolom/.Segítséget előre is köszönöm.Csaba
Az nem csinál ilyet. Ha az szarakszik, akkor max nincs töltésed, ilyesmi. rosszabb esetben, ha zárlatra megy, kiveri a biztosítékot. De ez a hibajelenség az előbb felsorolt dolgokra utal inkább.
Akkusaruk nem lazák?
Az akku negatív pontjáról elmenő "testkábel" csavarja a vázon nincs kilazulva?
Esetleg főbiztosítéknál érintkezési hiba?
Ilyesmikre gondolnék.
Mindenképpen valahol valami érintkezési gond lesz szerintem.
(Gyári alkatrész árak színtiszta rablás kategória. Mi a bánat kerül egy szaros 4x14 csavaron 1256Ft-ba? Úszóház leengedő csavar műanyag védőkupakja 3450Ft. Legalább örülnek a kínaiak )
Eleve kétseges, hogy milyen àllapotban van az a motor aminek ilyen beavatkozast igenyel a porlaszto sora. Ha szet van barmolva a fùvoka sora, akkor az eröforrasnak is veres lehet màr többé kevésbé a torka...
Én az ennél 8-10 ével még öregebb 1100 gsxr- hez sem vasaroltam ilyen nagy felùjítót. Csak gyari, jo allapotu bontott cuccokkal restauralok. A o- gyürük, uszohaz tömites, tüszelep van csak felùjíto szettböl...
Amugy siman lehet hogy kinai... de ha megnezed
Forgacsolt cuccokat meg itthon is kifossa 1 ora alatt egy CNC gep, ogyürü, kötöelemek a cent kategoria. A tüszelep talan a " legertekesebb"... A gyarit lehet ugyan ez a ceg gyartja. Cssk külön csomagoljak meg az uccso alateter is, es tucat kezen , logisztikai rendszeren megy at mire megkapod...
Én vennék 150 €- ert egy szep bontott porlasztosort, tennek bele uj tömitest- tüszelepet, miutan ultrahangossal elmostam... persze csak akkor, ha hengerekbe meg vagy tisztesseges vegnyomas.
Gyári alkatrészek nevetségesen túlárazottak az biztos, felejtős. Tűszelepek 100 ropiért, tűk 40-ért, vákuumtolattyúk 200+, hagyjuk már a hülyeséget GTK
TOURMAX-ban szokott lenni felújító készlet aminek a tartalma: úszóház-tömítés, tűszelep (CVRD) +fészek (CVKD), air-cut O-gyűrűt, oszt jóéccakát. 10-15 papír a szett a karbikhoz. Na most, hogy 30 dodóért ennyi mindent tartalmazzon, kicsit hihetetlen kategória. Vagy a silányabb MADE IN CHINA kategória, mert akkor természetesen okés. Ezért lennék kíváncsi a tapasztalatokra. Ha ennyire olcsó és mükődik a dolog akkor nem szóóótam
"nem arany árban"--> Ez gombokért van!
Az akku negatív pontjáról elmenő "testkábel" csavarja a vázon nincs kilazulva?
Esetleg főbiztosítéknál érintkezési hiba?
Ilyesmikre gondolnék.
Mindenképpen valahol valami érintkezési gond lesz szerintem.