Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Köszönöm szépen a választ! Nincs egyátalán szétbarmolva. Valamikor az előző gazdánál kapott valami javítást a gép. Alapjáraton egyenetlen a járás,, több benzint eszik, mint kellene. A szakember nem tud rajta már állítani. És nem azért, mert nem ért hozzá, hanem mert nem lehetséges. De köszönöm szépen a választ!
Köszönöm szépen a választ!
Most már lett tanács is, nem is akármilyen Ezek infók tudatában már szabad a gazda

(Gyári alkatrész árak színtiszta rablás kategória. Mi a bánat kerül egy szaros 4x14 csavaron 1256Ft-ba? Úszóház leengedő csavar műanyag védőkupakja 3450Ft. Legalább örülnek a kínaiak )
Nézd, "olcsot" keresett. Kapott. Szabad ember, eldönti. Tanacsot nem kért.
Eleve kétseges, hogy milyen àllapotban van az a motor aminek ilyen beavatkozast igenyel a porlaszto sora. Ha szet van barmolva a fùvoka sora, akkor az eröforrasnak is veres lehet màr többé kevésbé a torka...
Én az ennél 8-10 ével még öregebb 1100 gsxr- hez sem vasaroltam ilyen nagy felùjítót. Csak gyari, jo allapotu bontott cuccokkal restauralok. A o- gyürük, uszohaz tömites, tüszelep van csak felùjíto szettböl...
Amugy siman lehet hogy kinai... de ha megnezed
Forgacsolt cuccokat meg itthon is kifossa 1 ora alatt egy CNC gep, ogyürü, kötöelemek a cent kategoria. A tüszelep talan a " legertekesebb"... A gyarit lehet ugyan ez a ceg gyartja. Cssk külön csomagoljak meg az uccso alateter is, es tucat kezen , logisztikai rendszeren megy at mire megkapod...
Én vennék 150 €- ert egy szep bontott porlasztosort, tennek bele uj tömitest- tüszelepet, miutan ultrahangossal elmostam... persze csak akkor, ha hengerekbe meg vagy tisztesseges vegnyomas.
Bocs az észrevételért, de ez a szett annyira gombokért van, hogy a minősége felől erős kétségeim vannak. De cáfoljon meg nyugodtan bárki, akinek van vele tapasztalata (legalább 1 év mondjuk).
Gyári alkatrészek nevetségesen túlárazottak az biztos, felejtős. Tűszelepek 100 ropiért, tűk 40-ért, vákuumtolattyúk 200+, hagyjuk már a hülyeséget GTK
TOURMAX-ban szokott lenni felújító készlet aminek a tartalma: úszóház-tömítés, tűszelep (CVRD) +fészek (CVKD), air-cut O-gyűrűt, oszt jóéccakát. 10-15 papír a szett a karbikhoz. Na most, hogy 30 dodóért ennyi mindent tartalmazzon, kicsit hihetetlen kategória. Vagy a silányabb MADE IN CHINA kategória, mert akkor természetesen okés. Ezért lennék kíváncsi a tapasztalatokra. Ha ennyire olcsó és mükődik a dolog akkor nem szóóótam
Köszönöm szépen
https://www.ebay.de/itm/402782...
"nem arany árban"--> Ez gombokért van!
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 99-es zx9r-hez karburátor felújító készletet, minden fúvókával együtt honnan tudnék nem arany árban beszerezni? Segítő válaszokat előre is köszönöm szépen!
Nekem meg lett a hiba,amerikai modell,van egy külön bizti az indítórelé után,az fosta el magát.Neked,ha hallod a relé kattogását,szerintem az indítórelé nemjó,én is cseréltem tavaly.
Baszki most nekem is ugyan ez a hiba. Hallani a relé kapcsolását.
Köszönöm a választ,megnézem akkor a biztosítékos dobozt alaposabban,mert már néztem,takarítottam,de alaposabban nem néztem meg .
ha amerikai biztidoboz kisrelé integrálva a dobozba még van dioda generátor váltó áramról ha megvan a generátoron a feszültség diodán keresztül húz akis relé és világít a lámpa kapcsolás nélkül üdv drzxr
ui.. 5-6 relé...8 bizti 7 bizti doboz
itt van ....drzxr...
Sziasztok,olyan problémám van egy zx9r 2000 évjárattal,hogy beindítás után nem világít az első lámpa,a helyzetjelző működik,de sem a tompított sem a távolsági nem megy,a műszerfalon pedig mutatja a kék visszajelzőt,hogy távolságin van/amikor átkapcsolom/.Segítséget előre is köszönöm.Csaba
1.Jó reggelt és szép húsvétot minden régi, új, és aktív motorosnak.
Örülök, hogy megoldódott.
Köszönöm szépen! Úgy volt, ahogyan mondtad! Az akksi negatív sarka volt meglazulva. Köszönöm a segítséget
Megoldódott, köszönöm! Laza volt az akksi sarok
Az nem csinál ilyet. Ha az szarakszik, akkor max nincs töltésed, ilyesmi. rosszabb esetben, ha zárlatra megy, kiveri a biztosítékot. De ez a hibajelenség az előbb felsorolt dolgokra utal inkább.
Még feszültség szabályzóra gondoltam...
Köszönöm szépen, meg fogom nézni
Akkusaruk nem lazák?
Az akku negatív pontjáról elmenő "testkábel" csavarja a vázon nincs kilazulva?
Esetleg főbiztosítéknál érintkezési hiba?
Ilyesmikre gondolnék.
Mindenképpen valahol valami érintkezési gond lesz szerintem.